מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

מה עושים אחרי החתונה? המדריך ליום שאחרי

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

 

זהוו, זה קרה! התחתנתם בטח אתם מנסים לישון או שאתם לא יודעים מה עושים אחרי החתונה? אנחנו ב- WEDDINGDAY דאגנו לכם לרכז את המשיחות של אחרי החתונה שלא תפספסו אף משימה בדרך להשלמת החתונה ב 100%.


אז מה עושים אחרי החתונה?

אז זהו! זה מאחוריכם. אחרי חודשים של ארגון אינטנסיבי מהדברים הגדולים ביותר ועד לפרטים הכי קטנים של החתונה, אתם זוג נשוי. אז מה עושים אחרי החתונה? איך נראה היום והשבוע שאחרי? ריכזנו עבורכם מדריך ליום שאחרי על מנת שתתחילו את החיים המשותפים על הצד הטוב ביותר.

לנוח, לנוח ושוב לנוח

ביום שאחרי החתונה שלכם, זה הזמן להוריד הילוך לאט לאט ולחזור לשגרה. אין ספק שעבדתם קשה במשך החודשים האחרונים בכל ארגון החתונה והגיע הזמן לתת לעצמכם קצת מנוחה. זוגות רבים קובעים לעצמם סוף שבוע זוגי וחופשה קצרה וזאת על מנת להירגע קצת ולאפשר לעצמכם לעקל את כל מה שעברתם.

שמלת כלה עם חתן בחול
שמלת כלה- דורין ; צילום- roei bitan

פתיחת מתנות ומעטפות

אין ספק שאחד מהרגעים המרגשים לאחר החתונה הוא רגע פתיחת המעטפות והמתנות שקיבלתם מהאורחים שלכם. עם כל הסקרנות (ובואו נודה, היא גדולה) לגבי סכומי הכסף שקיבלתם מכל אחד מהאורחים שנכח באירוע, ההתרגשות האמיתית מתחילה כשקוראים את הברכות החמות שהאורחים שלכם כתבו לכם. שבו ביחד, ופשוט תיהנו מהרגע הזה.

דבר נוסף שמומלץ לעשות הוא לעבוד בצורה מסודרת ולרשום באקסל פירוט של המתנה שקיבלתם וזאת על מנת שלא תשכחו זאת בהמשך ותוכלו להסתייע בכך כשאתם או ההורים שלכם תהיו מוזמנים לאירוע של מישהו אחר שנכח בחתונה.

מה עושים אחרי החתונה
עיצוב- Flower's MOOD ; צילום- עידן חסון

זה הזמן להגיד תודה

באירוע שלכם נכחו לא מעט אנשים. אנחנו מדברים גם על המוזמנים וגם כמובן על צוות הספקים שלקח חלק. החל מהאנשים באולם או גן האירועים שבוא התחתנתם ועד לצוות הצילום, התקליטן, מעצבת האירוע וכל הגורמים שלקחו חלק. לאורחים נהוג לשלוח הודעת SMS קצרה דרך החברה שביצעה לכם את אישורי ההגעה או באופן עצמאי, בעוד לאורחים הקרובים, נהוג לצלצל להגיד תודה גם טלפונית. כמובן שזה תלוי אך ורק בכם ובתחושות האישיות ואין חוקים בנושא.

כמו כן, מומלץ להרים טלפון במהלך השבוע שלאחר החתונה או לשלוח הודעת וואטסאפ קצרה לספקים שלכם, מה שיתן להם הרגשה טובה ויראה להם כמה אתם מעריכים את העבודה הקשה שלהם ביום החתונה שלכם.

מה לעשות אחרי החתונה
צילום- Memagnetos

תכננו את ירח הדבש 

השבועות שלאחר החתונה הם הזמן להעלות הילוך עם ארגון ירח הדבש שלכם. קראו המלצות ברחבי הרשת וחפשו יעדים אקזוטיים לחופש הראשונה שלכם כזוג נשוי, ואפילו אפשר סתם לצאת לחופשה קצרה אחרי החתונה ברחבי ארץ ישראל, מקום מומלץ שאנחנו ממליצים זה מלון בראשית.

זוג לאחר החתונה
צילום- Memagnetos
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם