מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

ארגון חתונה – איך לעשות את זה נכון

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

האם אפשר לארגן חתונה ועדיין להישאר בחיים? בהחלט! 
קבלו טיפים מדהימים להפחתת הלחץ, לארגון נכון ולעבודה משותפת ויעילה לקראת היום המאושר שלכם.

תעבדו עם אינטואיציה

אין כמו לסמוך על תחושות הבטן. לכו עם האמת שלכם בכל החלטה והחלטה ותסמכו על עצמכם בתהליך.

הקפידו לסגור דברים כמה שיותר דברים

את רוב רובם של הספקים, תוכלו לסגור ממש בסמוך לסגירת מועד האירוע. נסו להוריד כמה שיותר משימות מהרשימה בשביל לא להגיע למצב בו אתם שבוע לפני האירוע ועדיין יש קצוות פתוחים. הלחץ יורד כאשר כמות המשימות יורדת.

מסמך אקסל מסודר

הקפידו לעבוד עם אקסל ונסו לרכז בו את כל ההכנות הנדרשות, כולל מחירים וסיכומים שסגרתם עם הספקים השונים לקראת אירוע החתונה שלכם.

ארגון חתונה

קבלו עזרה מהאנשים שמסביב

בין אם מדובר במלוות שלכן באותו היום ובין אם מדובר באחים ואחיות ובני משפחה נוספים, כדאי "להאציל סמכויות" ולחלק תפקידים למי שמסביב. הם יבינו את הסיטואציה וישמחו לעזור ולהוריד מהעומס.

חפשו השראה

בין אם מהפינטרסט, אתרי אינטרנט, קבוצות פייסבוק שונות או באינסטגרם, יש המון מידע, טיפים ומקומות שיכולים לספק השראה ומידע על ארגון חתונה. זה יעזור לכם לדייק את הדברים שתרצו ותוכלו להראות לספקים השונים תמונות בשביל שיבינו מה הוויז'ן שלכם.

חלקו ביניכם את המשימות

בואי נודה, את מפקדת המבצע שנקרא ארגון חתונה. אבל זה ממש בסדר שהחתן יטפל באלכוהול לאירוע, בדיג'יי ובדברים נוספים, בעוד את מטפלת בצלמים, איפור ושיער, עיצוב האירוע ועוד. נסו לחלק את המשימות ביניכם וככה תרגישו שותפים לתהליך.

המנעו מהשוואות עם כלות אחרות

חשוב להבין, זה בסדר להתייעץ עם כלות אחרות, זה גם לגמרי בסדר לקחת רעיונות מסביב ולקבל רשמים מניסיון של כלות שכבר התחתנו. מה שלא מומלץ לעשות, זה ליצור השוואות שיגרמו לך ללחץ מיותר. כל כלה והחתונה שלה ואין אירוע שדומה לאירוע אחר.

סדר עדיפויות

צרו עמודה באקסל של רמת חשיבות והגדירו מה הכי חשוב לסגור (למשל אולם, צלמים, דיג'יי, איפור ושיער) ומה עשוי לחכות להמשך (אלכוהול, זוהרים לרחבת הריקודים ועוד) לאחר שתסגרו את כל המשימות החשובות, תרגישו מיידית הקלה.

תהנו מהדרך!

בסופו של דבר, חתונה היא אירוע של פעם בחיים (אצל רוב האנשים, אתם יודעים איך זה) חשוב שתלמדו להנות מהדרך ומהמסע המשותף.

זוג כלה וחתן הולכים לאורך החוף בשקיעה

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם