מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

גני אירועים

גני אירועים חלום בחווה

אם אתם לקראת בחירת גן אירועים לחתונה שלכם, כדאי שתדעו שיש לא מעט גנים ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, אז מה היתרונות של גני אירועים, איך לבחור גן בצורה נכונה ומה חשוב לזכור במהלך התהליך? אתר וודינג דיי עושה לכם סדר בבלאגן ומאפשר גם לקבל הצעות מחיר מגני אירועים באזור בו אתם מעוניינים להתחתן.

מה היתרונות של גני אירועים?

  • ניתן להכיל כמות גדולה של אנשים בשל המרחב של גן האירועים וגודלו ולכן בגני אירועים אפשר לקיים לא רק חתונות קטנות, אלא גם חתונות עם 500 מוזמנים ואף יותר, כאשר הכמות משתנה בין גן לגן כמובן.
  • בגני אירועים ניתן למצוא לא מעט פינות אינטימיות ושקטות שבהן האורחים יכולים לשבת, ליהנות ולדבר בשקט הרחק מהרעש של רחבת הריקודים
  • עיצוב מרהיב וייחודי הכולל בדרך כלל מדשאות רחבות, נדנדות עץ, ריהוט גן מפנק, בריכות נוי ואפילו בריכות אשר אליהן ניתן להיכנס בשלב מתקדם של האירוע.
  • גני אירועים מצטלמים בצורה יפה יותר וזאת מאחר ויש במקום תאורה טבעית שאי אפשר להשיג במקומות סגורים. אם אתם זוג שמאוד חשוב לו העיצוב והתיעוד שלו, אין ספק כשאתם עושים חתונה בגן אירועים תצאו עם תמונות מהממות.

חתונה בגן אירועים

חסרונות של גני אירועים לחתונה

  • בשל העובדה שגני האירועים פתוחים, אנחנו תלויים במזג האוויר ביום החתונה ולעיתים אפשר ליפול על ימים חמים ולחים שהם אין זרימה של רוח והאוויר "עומד". פתרונות כמו מאווררים או מניפות לאורחים יכולים להקל מעט על החום אך אין תחליף למזגן הצונן שיש בתוך אולם אירועים סגור.
  • בגני אירועים יש לא פעם יתושים, זבובים, דבורים ושאר חרקים אשר עשויים להפריע לאורחים שלכם. על אף שיש מספר פתרונות לכך כמו פעולות ריסוס והדברה, לא תמיד אפשר למנוע את הגעת החרקים באופן מוחלט.
  • מחיר גני אירועים בדרך כלל גבוה יותר באשר לאולמות אירועים אך כמובן שכל מקרה לגופו ותמיד חשוב לוודא מראש עלויות ומחירים של אולמות וגני אירועים.
  • אם ברצונכם לקיים את החתונה בגן אירועים, כנראה שלא תוכלו להתחתן בעונת החורף. חלק גדול מגני האירועים אינם פעילים בתקופת החורף בכלל וחלקם פשוט לא ערוכים בצורה מספקת אשר מאפשרת הגנה מפני הגשם.

סגנונות שונים של גני אירועים

גם כאשר בוחרים גני אירועים, חשוב לדעת שיש מספר סוגים וסגנונות, כאשר כל סגנון הוא עולם ומלואו. להלן מספר דוגמאות לסגנונות של גני אירועים לחתונה

גני אירועים על הים: אם תמיד חלמתם על חופת שקיעה רומנטית או על בריזה נעימה ורעש של גלים ברקע, בטח תשמחו לדעת שיש לא מעט גנים אשר מציעים חוויה שכזו בשל הקרבה שלהם אל הים. לא כל הגנים ממוקמים על החוף עצמו (למרות שתוכלו בהחלט למצוא גם כמה כאלה) אלא מרביתם ממוקמים על שטח גבוה בו ניתן להשקיף על הים וליהנות מהשמש השוקעת על רקע החופה.

גני אירועים בסגנון כפרי

עצי פרי, צמחייה סבוכה אשר מקיפה את שטח הגן וכמובן עיצוב המאופיין בריהוט עץ, צבעי אדמה, מפות לבנות ואלמנטים בסגנון וינטאג' אשר משלבים באזורים השונים.

גן אירועים יוקרתי

עיצוב יוקרתי בא לידי ביטוי בצבעים כמו זהב, כסף ושחור. ניתן למצוא מגוון גני אירועים בעיצובים מרשימים אשר כוללים גם ריהוט גן מעוצב

גן אירועים בסגנון מודרני – קלאסי

גני אירועים רבים משלבים בשטח הגן בריכות נוי מרשימות וגם גופי תאורה בגדלים שונים.

 

מצאו גני אירועים מומלצים בכל רחבי הארץ

גן אירועים טוב, יכול להשפיע על כל האירוע שלכם ולשדרג אותו בכמה רמות. כאשר יש בגן האירועים אוכל טעים, עיצוב מיוחד וחגיגי שהאורחים שלכם לא ישכחו וכמובן רחבת ריקודים גדולה ומרווחת, אירוע החתונה הופך לחגיגה גדולה ומשמחת.

כאשר מחפשים גני אירועים מומלצים, חשוב להסתכל על כל המכלול ולמעשה לבדוק גם את הנראות של המקום אך גם להבין מי הגורמים אשר ילוו אתכם לאורך הדרך עד מועד החתונה. בכל גן אירועים יש צוות אשר תפקידו לספק לכם שירות מקצועי ולתת מענה לכל מבוקשכם על מנת שלא יחסר לכם דבר בערב החשוב שלכם.

אלו הם בעלי התפקידים השונים בגן האירועים:

  • אנשי המכירות: זאת למעשה האינטראקציה הראשונה שלכם עם המקום. אנשי המכירות יציגו לכם את גן האירועים, יסבירו לכם לעומק על האופציות העומדות לרשותכם וכמובן יספקו לכם מידע אודות המחירים. עם אנשי המכירות סוגרים את העסקה הסופית ולכן חשוב שתרגישו תחושה טובה לגבי האינטראקציה עם איש המכירות. חשוב למצוא אדם אכפתי, רציני ומסודר, שיוצר בהירות לגבי מה מקבלים במהלך כל חלק של האירוע וכמובן זורם עם הראש שלכם ומאפשר גמישות והתאמות.

 

  • בעלי האולם: לעיתים איש המכירות נעזר בבעלים של גן האירועים, בעיקר בשביל לאשר בקשות חריגות כמו הנחות משמעותיות, שינויים בתנאי ומועדי התשלום או אפילו בשל בקשות שלכם לשינויים כלשהם בכמות הצוות. במידה ומתאפשר, בקשו להכיר את בעל האולם על מנת להתרשם גם ממנו.

 

  • מנהל אירוע: לכל גן, כמו גם לכל אולם אירועים סגור יש למעשה מנהל אירוע שאחראי על האירוע עצמו. מנהל האירוע צריך לדאוג שלוח הזמנים מתרחש כמו שאתם מתכננים, שהספקים שלכם מגיעים בזמן לאירוע (דיג'יי, רב, צלם מגנטים וכדומה) שהמטבח מוציא את המנות בשעה שסוכמה ושכל האירוע מתנהל כמו שצריך.

 

  • אחראי מטעם המטבח / קייטרינג: לעיתים איש המכירות או אפילו מנהל האירוע, יקשר אתכם אל האחראי מטעם הקייטרינג בגן האירועים על מנת שתוכלו לבדוק איתו דברים באופן ישיר. אם יש לכם מוזמנים טבעוניים, צמחוניים או שתרצו לבקש בקשות אחרות שקשורות בתפריט אשר מוגש, תוכלו לעיתים לקבל ערוץ תקשורת ישיר עם הגורם שמטפל בנושא. חשוב לציין שבגני אירועים רבים, מנהל האירוע הוא למעשה המתווך אשר אחראי על העברת המידע בין הגורמים השונים במטרה להקל עליכם את כל התהליך.

 

  • אחראי מנהל בר: בחלק מגני האירועים, יש נציג מטעם הבא אשר תפקידו לסגור איתכם באופן מדויק את תפריט האלכוהול של האירוע. איתו תוכלו לדבר על הוספת בקבוקים בעצמכם ולבקש ממנו שצוות הברמנים יסתובב ברחבה ויחלק צ'ייסרים לאורחים שלכם.

 

  • מעצבת מטעם גן האירועים: כחלק מהשירות, ניתן להיעזר במעצבת אירועים מקצועית אשר עובדת עם גן האירועים ויכולה לספק לכם שירות של עיצוב החופה, העמדות השונות וכמובן השולחנות במקום.

עוד על עיצוב גן אירועים

ברוב המקרים גם האירועים יאפשר לכם לבחור בין עיצוב סטנדרטי לבין עיצובים מיוחדים יותר. ניתן לבחור בין עבודה מול מעצבת האולם כפי שציינו קודם לכן או להביא מעצבת חיצונית. זוגות רבים בוחרים להקדיש את העיצוב המרשים ביותר לחלק של החופה ולשלב פרחים וצמחים מיוחדים בו, תוך וויתור על מרכזי השולחנות המרשימים או החלקים האחרים.

עיצוב גן אירועים יכול להשתלב נהדר גם עם מיתוג כולל לאירוע החל מעמדות הכניסה, התפריטים המעוצבים וכמובן גם ההזמנות. שמירה על אותו הקונספט, מבחינת הצבעוניות, הסגנון העיצובי והאלמנטים השונים, יכול לגרום לאפקט "ואוו" אצל כל אורח שנכנס לתוך גן האירועים במהלך האירוע שלכם.

דברים נוספים שכדאי לוודא לפני הבחירה

חשוב מאוד לשים לב לכל הקשור לרעשים הנמצאים מסביב לגן האירועים. במקרים מסוימים ניתן למצוא גני אירועים אשר מחולקים לשני אזורים שונים כאשר באזור הסמוך מתקיים אירוע נוסף. הרעשים מהאירוע הסמוך עשויים מאוד להפריע במהלך טקס החופה וחשוב לקחת זאת בחשבון כמובן. כמו כן, יש לא מעט גני אירועים אשר סמוכים למסילות רכבת, כבישים ראשיים ואזורים רועשים אחרים שעשויים להוות מטרד של ממש במהלך האירוע שלכם. דבר נוסף שכדאי לבדוק הוא האם המקום סמוך למפעלים, חוות ורפתות ולמעשה כל דבר אחר אשר עשוי לגרום לריח לא נעים ולהגיע לאזור גן האירועים. מאחר והמקום פתוח, אין לנו שליטה על הריח אשר מגיע לאזורו של גן האירועים ולכן וודאו את הנקודה הזאת היטב כבר בביקור הראשוני במקום.

מתאים בחירת גן במקום מתאים

כאשר בוחרים גן אירועים ליום החתונה, מומלץ לוודא שהמיקום שלו נוח ומרכזי. נסו לחשוב מאיזה אזור מגיעים מרבית האורחים שלכם ובמידה וזה אפשרי, הכניסו זאת יחד עם שאר השיקולים של בחירת המקום לחתונה. נסו להתמקד בחיפוש לוקיישן באזור מסוים שעונה על ההגדרה הזו ושיתחשב במוזמנים, כל עוד זה ניתן.

תמונה מהאוויר של גן אירועים

מיקום טוב שמותאם למרבית המוזמנים ומקום מגוריהם (אין מה לעשות, אי אפשר למצוא לוקיישן שיתאים לכולם) מעלה את הסיכוי שאורחים רבים יגיעו אל האירוע שלכם. בנוסף, כאשר אתם בוחרים גן אירועים, כדאי לבדוק שדרכי הגישה אליו נוחות מבחינה פיזית – שהוא יהיה בולט ונגיש, בלי כבישים חשוכים או מאתגרים מבחינת הנסיעה.

גן אירועים צריך רישיון עסק בתוקף

לפני שאתם מקבלים החלטה לגבי גן אירועים מסוים, חשוב מאוד לוודא שיש לו רישיון עסק. רישיון עסק אומר למעשה שלגן האירועים יש מבנה תקין ובטיחותי שעומד לפי סטנדרטים מסוימים. מדובר על שלל היבטים שכוללים ציוד לשעת חירום כמו שריפה ואפילו תקנים תברואתיים במטבח.

חופה בגן אירועים

אף אחד מאיתנו לא היה רוצה להתחתן במקום בו יש חשש שהתנאים הסניטריים במטבח הם ירודים ולא עומדים בתקן. את רישיון העסק (ואם הוא בתוקף) תוכלו לרוב לוודא כבר בשיחה טלפונית עם נציגי האולם ובכך לחסוך זמן הגעה למקום במידה והרישיון לא קיים.

גן אירועים – תקציב ומחיר

אצל זוגות רבים, המחיר הוא אחד המדדים המרכזיים בבחירת המקום. על ידי הבנת העלויות של מנה ומה כלול במסגרת העסקה, תוכלו להבין האם אפשר להתקדם עם גן האירועים לשלב הבא או לחילופין למחוק אותו מהרשימה עקב עלויות שחורגות מהתקציב.

עיצוב חופה בערב

חשוב לזכור שהמחיר משתנה בהתאם לעונה ולחודש בו נערכת החתונה, כמו גם בשיקולים נוספים כמו היום המדויק בשבוע (לרוב יום חמישי נחשב ליקר יותר משאר הימים) וכמובן כמות המוזמנים שלכם.

גן אירועים – סגנון ועיצוב 

אם החלטתם להתקדם שלב נוסף ולראות את המקום, לנראות שלו יש את אחת ההשפעות הכי גדולות על ההחלטה שלכם. יש זוגות שיעדיפו גן אירועים על הים עם שקיעה רומנטית ברגע החופה וזוגות אחרים יחפשו גן אירועים עם סגנון אורבני או כזה אשר מוקף בעצים וצמחים ירוקים.

חתונה בשקיעה

כניסה מהירה לאתר האינטרנט של גן האירועים יספק לכם התרשמות ראשונית אודות הנראות שלו. טיפ חשוב – ברוב גני האירועים ניתן לבחור את העיצוב המדויק של החתונה שלכם כמו למשל עיצוב חופה, מרכזי השולחנות ועוד, על כן הקפידו לבחון את הסגנון הכללי של המקום כמו הקרבה לים או העצים במקום – דברים אשר לא ניתנים להתאמה אישית שלכם ביום האירוע.

בדקו את האוכל במקום

גני אירועים שמכבדים את עצמם, דואגים לאוכל איכותי לאירוע. זה מתחיל מעמדות קבלת הפנים וממשיך לאוכל בבופה או בהגשה לשולחנות. בקשו להגיע לפגישת התרשמות במהלך אירוע שנערך במקום. כך תוכלו להתרשם ואולי אפילו לטעום ולנשנש קצת מהאוכל המוגש בעמדת קבלת הפנים.

אוכל ביום החתונה

בנוסף מומלץ לבחור מקום שבו החוזה הוא מותנה טעימות. המשמעות היא שבמידה וטעמתם את האוכל ולא נהניתם ממנו, תוכלו לבטל את ההתחייבות מבלי להיפגע בצורה זו או אחרת כמו קנסות וחיובים שונים. 

חפשו את הפרטים הקטנים והחשובים

הסתכלו על הצוות של האירוע, מהמלצרים ואיך שהם לבושים ומתנהלים, ועד רמת האדיבות והשירותיות שלהם. בדקו את מנהל האירוע שפועל במקום ואיך הוא מתפקד בזמנים החשובים כמו שלב החופה או תחילת הגשת האוכל.

טיפ נוסף, מתייחס לאזור השירותים בגן האירועים: יש משפט שאומר שגן אירועים איכותי נמדד בנראות חדר השירותים שלו. בדקו את השירותים במקום בזמן אירוע שמתקיים, האם הם נקיים ומתוחזקים כמו שצריך? זה בהחלט סממן למקום שמקפיד על הפרטים הקטנים.

המלצות של זוגות על גן האירועים

כמו בתחומים רבים אחרים, גם בבחירת גן אירועים לחתונה מומלץ להיעזר בזוגות שכבר קיימו אירוע במקום ויכולים לספר לכם על החתונה שעברו. אין חכם כבעל ניסיון וזוג שכבר התחתן בגן האירועים יכול לחסוך לכם זמן יקר ולמעשה לכוון אתכם לדברים החשובים שצריך לבדוק או לוודא. תוכלו ללמוד מהטעויות או מהדברים שעבדו פחות טוב באירוע שלהם וכמובן להתייעץ איתם בנוגע להחלטות כאלה ואחרות באשר לגן.

עיצוב חתונה קייצי
עיצוב- White Rainbow ; צלם- איציק בן דוסא

יחד עם זאת, חשוב לזכור שכל אירוע עומד בפני עצמו וישנם משתנים אשר משפיעים עליו כמו עונות השנה או כמות המוזמנים שלכם, כמו גם הצוות שהיה באותו הערב. על כן יש לקחת את הדברים בערבון מוגבל ובפרופורציות ולתת להמלצה את המשקל הנכון.

לסיכום, יש לא מעט גני אירועים בארץ וחשוב לדעת לבצע בחירה טובה וחכמה בשביל לקבל את אירוע החתונה המושלם ביותר.

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות

ספקים יקרים
רוצים להופיע בנבחרת שלנו?
מוזמנים לשלוח לנו הודעה בטופס
יצירת קשר

כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
דילוג לתוכן