מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

המלצות לאוכל טעים לחתונה

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

אין ספק כי הדבר הכי חשוב בחתונה זה האוכל. טוב. ברור, זה בא אחרי החתן והכלה שהם במקום הראשון. אבל אם אין אוכל טוב, אין באמת תחושה טובה בקרב האורחים והם יוצאים מאוכזבים מהאירוע.

אז לפני שאתם ממהרים לסגור עם קייטרינג לאירוע, הקדישו את הזמן, בדקו את האפשרויות, בררו על כל אחת מהן, בדקו מה השוק מציע ובחרו בסופו של דבר בשירות שאכן יבטיח לכם אוכל טוב וטעים, שירות מקצועי של צוות מלצרים מיומן ובאופן כללי, אוכל שאכן יותיר את הטעמים הטובים ביותר בפיהם של כל המשתתפים.

מה הכי טעים לאכול בחתונה?

אז מה באמת הכי טעים לאכול בחתונה? לא נוכל לתת לכם כאן תשובה חד משמעית כי אין תפריט אחד ספציפי שאכן עונה על השאלה. עם זאת, יש בהחלט את האוכל הטרנדי שאנשים מתחברים אליו כאשר כמו בהרבה מאוד תחומים, גם כאן לאופנה יש הרבה מה לומר. כלומר אוכל עדכני שמככב ונעשה פופולארי באירועים, זה בהחלט משהו מדליק שסוחף מאוד את האורחים.

אז לא חייבים ללכת דווקא על קייטרינג בשרי ואוכל גורמה מהמטבח היוקרתי הכבד.  אפשר בהחלט לשנות ולגוון ולבחור בתפריט צמחוני או אפילו תפריט חלבי. עד כמה שהדבר נשמע מפתיע, אנחנו עדים לכך כי היום הרבה מאוד אנשים בוחרים להגיש אוכל חלבי באירועים כאשר הקהל בהחלט נלהב מהריענון והחידוש.

איזו הגשה הכי מוצלחת לחתונה?

אי אפשר לומר כי ישנה צורת הגשה בלעדית ומוצלחת של אוכל לחתונה. כי השיטה הוותיקה שעליה גדלנו עדיין רלוונטית וקיימת כאשר לצדה נולדו רעיונות חדשים כמו שולחנות בר, מגשי אירוח,  הגשה של מנות חמות ישר מהתנור, הטאבון, המחבת או הגריל על פי רצון הסועד. אז מה הכי מוצלח? אפשר לומר כי כל מה שישתלב בצורה הכי טובה עם סגנון האורחים שלכם כמו גם עם אופי האירוע שאתם רוצים ליצור יחד עם התקציב שעומד לרשותכם, כל הפרמטרים הללו יחד ייצרו את צורת ההגשה המוצלחת ביותר שיכולה להיות עבורכם.

מי יכין לכם את האוכל לאירוע?

אפשר לומר כי צורת ההגשה הינה זניחה לגמרי ביחס לקייטרינג שיכין לכם את האירוע. כי בראש ובראשונה צריך לחשוב על הטעמים, על האיכויות, על חומרי הגלם ועל התוצאה הסופית שתגיע אל הצלחת של הסועד ולא ממש משנה באיזה מסלול.

על כן, לפני הכול חובה לבדוק מי עומד מאחורי החברה, מה הם מכינים, באלו חומרי גלם הם משתמשים והאם יש דגש על הטריות של כל חומרי הגלם. מעבר לכל זה יש לזכור את הטעמים. 

כדי להתרשם באמת מהטעמים של החברה, חשוב לבוא לאירוע ולקבל טעימות. פשוט לחוש בזמן אמת את הטעמים של המנות ולדעת באמת למה לצפות.

המלצות לאוכל טעים לחתונה
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם