מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

למה כדאי לעשות צילומי זוגיות לפני החתונה?

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

צילומי זוגיות הם למעשה סשן צילומים שזוגות מאורסים מקיימים עם צלם החתונה שלהם (בדרך כלל) כאשר הדגש בהם הוא על צילום יותר יומיומי של מערכת היחסים של הזוג. ריכזנו עבורכם את כל הסיבות מדוע מומלץ לעשות צילומי זוגיות לפני החתונה שלכם.

יוצר כימיה וחיבור עם הצלם

אז בחרתם צלם לחתונה שלכם, אבל סביר להניח שחוץ מכמה שיחות טלפון איתו וכמובן פגישה שבה סגרתם את כל הפרטים וחתמתם על ההסכם – אתם לא באמת מכירים אותו. זה נכון שצלם לא צריך להיות החבר הכי טוב שלכם ושהוא בסופו של דבר ספק שאתם מקבלים ממנו שירות ביום החתונה, אבל ללא צל של ספק, ישנה חשיבות גדולה ל"שבירת הדיסטנס" מול המצלמה, לכימיה עם הצלם ולעובדה שאם תיפגשו איתו למפגש צילומים טרום חתונה כלומר, צילומי זוגיות – תגיעו ליום החתונה כאשר החיבור ביניכם יהיה טוב יותר, קליל וזורם הרבה יותר. 

בנוסף זאת הזדמנות מצוינת עבור הצלם להכיר אתכם קצת יותר – איזה סגנון צילום אתם אוהבים, מאיזה צד תעדיפו שיצלמו אתכם ולאיזה תמונות הכי התחברתם, מה שישפר גם את התמונות ביום החתונה עצמו. 

אין לוחות זמנים צפופים בצילומי זוגיות

בסופו של דבר, ביום החתונה יש לנו מגבלת זמן לצילומי החוץ והלו"ז צפוף הרבה יותר. אי אפשר לנסוע רחוק, לא תמיד אפשר לשלב מספר לוקיישנים שונים והראש שלנו עשוי להיות טרוד כבר בשעות הבוקר בחלק השני של היום – ערב החתונה. היעדר לוחות זמנים צפופים, גורם בסופו של דבר לזרימה וכיף גדול במהלך צילומי הזוגיות ויוצר אוויר קלילה ונוחה שמתבטאת בתמונות.

צילומי זוגיות לפני החתונה

אותנטיות במיטבה

צילומי זוגיות אומנם מתבצעים על ידי צלם מקצועי עם ציוד צילום מקצועי, אבל התחושה שעוברת בתמונות היא הרבה יותר יומיומית, טבעית ואותנטית. בצילומים כאלה מקבלים לרוב צד מאוד אינטימי שלכם כזוג, כזה שלא בהכרח נראה ונרגיש ביום החתונה הרשמי. הצילומים מציגים במקרים רבים את סיפור האהבה שלכם כמו שהוא, וזאת תוצאה של הבגדים הפשוטים יותר שתלבשו, הלוקיישנים שבהם תצטלמו והאווירה הכללית של הצילומים הללו. 
 

זוג מאורס

נגלה לכם סוד קטן – זוגות רבים מעדיפים לעיתים קרובות להגדיל תמונות דווקא מצילומי הזוגיות בשל היעדר הרשמיות והתחושה היותר טבעית שמתקבלת בתמונות. בנוסף – אפשר להצטלם עם מספר סטים ובגדים, מה שלא מתאפשר ביום החתונה שלכם.

אפשר להצטלם במגוון רחב של מקומות

אם ביום החתונה אנחנו מחויבים בעקבות מיקום ההתארגנות והאולם להצטלם במקומות מסוימים מכיוון שהם קרובים או אפילו על הדרך לאולם החתונה, הרי שבצילומי זוגיות יש לנו פחות הגבלות (אם בכלל) בנוגע למיקום הצילומים. רובם המוחלט של הצלמים יסכימו לצלם אתכם במגוון מקומות בכל רחבי הארץ, גם אם חלקם יבקשו על כך תוספת קטנה במחיר. 

הרי ביום החתונה הסיכוי שתצטלמו בלוקיישנים רחוקים ומיוחדים הוא הרבה יותר קטן. אם החתונה שלכם מתקיימת באזור המרכז ושם גם ממוקם מקום ההתארגנות של הכלה, לנסוע פתאום להצטלם בצפון הארץ או בים המלח – עשוי להיות קצת בעייתי ואפילו לא ריאלי.
 
צילומים לפני החתונה

חזרה גנרלית מול המצלמה

אם גם בכם קיים החשש הזה משלב הצילומים, אם גם אתם לא בטוחים איך אתם או בן/בת הזוג תתמודדו עם העובדה שצלם מקצועי מגיע עם מצלמה ועדשות ענקיות בשביל לצלם אתכם ואם הסיטואציה הקצת מוזרה הזאת גורמת לכם לתהות איך תגיבו, תתנהגו ובסופו של דבר תיראו מבעד למצלמה – צילומי זוגיות הם בדיוק הדרך לשבור את הקרח. 

המטרה היא בין היתר שביום החתונה תרגישו הרבה יותר בנוח מול המצלמה, מול הצלם ואפילו ברמת האינטימיות בסיטואציה הקצת מוזרה הזאת. תשאלו זוגות שהצטלמו בצילומי זוגיות ומרביתם יגידו לכם שזאת אחת הסיבות הכי טובות לקביעת צילומי זוגיות עם הצלם.

סגנונות שונים ואביזרים מגניבים לצילומי זוגיות

בצילומי זוגיות, ישנם ז'אנרים שונים. יש כאלה אשר מכנים את צילומי הזוגיות SAVE THE DATE היות וחלק מהתמונות כוללות שלטים ועיצובים עם תאריך החתונה שלכם, בנוסף יש זוגות שהולכים על אקסטרים והופכים את צילומי הזוגיות לסשן שמכונה TRASH THE DRESS בו מלכלכים את השמלה (לא לדאוג, מדובר בשמלה לבנה פשוטה ולא שמלת החתונה הרשמית) ובגדי החתן.

בקיצור – בצילומי הזוגיות אפשר להצטלם במגוון רחב של סגנונות ולהביא אביזרים מגניבים כמו כוסות שמפניה, זר פרחים לראש של הכלה, קונפטי, בלונים וכל מה שרק תרצו.

Save The Date

אפשר להתפרע בלי גבולות

בצילומי הזוגיות שלכם, תוכלו להיכנס למים, תוכלו לטפס על צוקים, להצטלם בלונה פארק ולהשתגע עם הרעיונות שלכם! היות והלבוש הוא יומיומי, הרבה יותר קל להתנייד ממקום למקום מאשר ביום החתונה.

אין שמלת כלה שתפחדו שתתלכלך, אפשר לבוא עם נעל נוחה ולא נעלי עקב, וגם החתן מגיע עם טי-שרט או חולצה מכופתרת במקום בחליפה חמה ומסורבלת, מה שמקבל על הצילומים בצורה משמעותית.

טיפ קטן נוסף מאיתנו:

ישנם זוגות שלוקחים צלם אחר לצילומי הזוגיות שלהם ולא את הצלם שמצלם אותם ביום החתונה, זאת כמובן טעות מכיוון שכפי שציינו – אחת המטרות המרכזיות היא הכימיה עם הצלם שלכם ויצירת חיבור טוב שיוביל לתמונות מוצלחות יותר ביום החתונה. על כן אנו ממליצים לסגור דרך אותו הצלם גם את צילומי הזוגיות. וזכרו – ככל שתהנו יותר מהצילומים ותשתחררו מול המצלמה, כך התמונות יצאו מוצלחות יותר.

צילומי זוגיות
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם