מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

רשימת שאלות: מאפרת כלות

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

מאפרת כלות – מה שואלים לפני שסוגרים?

שלב סגירת הספקים לחתונה בעיצומו וכעת הגיע הזמן לטפל בכל נושא האיפור לחתונה. כלות רבות מתלבטות לגבי מספר מאפרות ולרוב מסתמכות על תיק העבודות שראו באתר של המאפרת, באינסטגרם או בפייסבוק.

חשוב לזכור שפרט לעבודות היפות וסגנון האיפור של המאפרת, כדאי לבחון פרמטרים נוספים כמו כימיה עם המאפרת וגם לא לשכוח לשאול שאלות טכניות שחשובות להמשך ההתנהלות מולה.

שיער מעוצב לכלה
שיער- סתיו סיקלאי

לשאול מראש בשביל למנוע הפתעות בהמשך

על מנת למנוע מחלוקות בהמשך הדרך, כדאי לשאול שאלות שקשורות לעלויות העסקה. חשוב להבין מה המחיר והעלויות עבור האיפור לחתונה ומה תנאי התשלום.

וודאי האם את נדרשת לשלם מקדמה ובאיזה סכום, האם את נדרשת לשלם תשלום נוסף עבור הנסיעה של המאפרת למקום ההתארגנות (נהוג בדרך כלל כאשר מדובר ביעד רחוק יחסית מהאזור בו מתגוררת המאפרת) וכמובן האם המחירים המוצגים הם לפני מע"מ או אחרי?

שאלות שקשורות לאיפור ניסיון 

כידוע, לפני החתונה נהוג לבצע עם המאפרת שבחרת איפור ניסיון לחתונה שמטרתו היא בחינת סגנון האיפור והתאמתו למבנה הפנים שלך, במטרה להבין איזה סגנון איפור את אוהבת ומה הלוק המושלם עבורך. איפור הניסיון נועד בין השאר גם לבדוק שעור הפנים שלך לא מפתח אלרגיות לחומר האיפור ובכל למנוע מצבים לא נעימים ביום החתונה.

מאפרת כלות
איפור- בר פרנק ; צילום- עומר שפירא

חשוב לשאול בזמן הפגישה עם המאפרת שלך האם היא בכלל עושה איפור ניסיון? לא כל המאפרות מאמינות במפגש של איפור ניסיון ולכן חשוב לוודא זאת היטב לפני שממשיכים. במידה ובדקת זאת מול המאפרת, כדאי לבדוק האם איפור הניסיון כרוך בעלויות נוספות והאם את נדרשת לשלם חלק מהסכום כבר בשלב זה. שאלה נוספת שחייבת להישאל היא – מה קורה במצב בו לא התחברת לאיפור הניסיון? 

שאלות טכניות נוספות למאפרת

שאלות חשובות נוספות שכדאי לשאול מאפרת לחתונה הם למשל האם יש הגבלה על השעות וזמני האיפור ביום החתונה, האם היא מאפרת כלה אחת ביום או מספר כלות? השאיפה היא תמיד לבחור מאפרת שלא לוקחת יותר מאיפור אחד ביום וזאת בשביל להבטיח יחס אישי ולהימנע מלחץ בזמנים ביום במיוחד שלך. אם המאפרת שלך צריכה להספיק לאפר כלה נוספת באותו היום, סביר להניח שהיא תהיה בלחץ לסיים את האיפור כמה שיותר מהר וזה לא כל כך מומלץ כמובן. 

מאפרת כלה
איפור- בר פרנק ; צילום- גלושא

מוצרי איפור של מאפרת כלות 

בדקי באיזה איפור המאפרת שבחרת משתמשת. מאפרת כלות שמשתמשת באיפור זול, יכולה לגרום נזק לעור הפנים שלך וזה כמובן הדבר האחרון שתרצי שיקרה ביום המיוחד שלך. בנוסף איפור איכותי יכול כמובן להישמר לאורך זמן רב ונשאר איתך גם לשעות הערב וזו בהחלט שאלה שחשוב לשאול. לאחר שקיבלת את שמות המוצרים והחברות, נסי לבדוק באינטרנט האם מדובר בחומרי איפור איכותיים או לא, או לשאול חברות שמבינות בנושא.

רשימת שאלות עבור מאפרת כלות – להדפסה

לסיום, אנחנו באתר וודינג דיי, הכנו עבורך רשימת שאלות להדפסה על מנת להקל עלייך את תהליך הבחירה של המאפרת לחתונה שלך. זכרי – בחירה נכונה של מאפרת היא שילוב של תחושות בטן וכימיה עם המאפרת בשילוב של תיק עבודות איכותי שאליו התחברת ולבסוף בדיקה של שאלות טכניות חשובות.

רשימת שאלות - מאפרת לחתונה
איפור- בר פרנק ; צילום- אורי כרמי
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם