מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

הקשר בין איפור לחתונה לשמלת כלה

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

הקשר בין איפור לחתונה לשמלת כלה

מדובר באחד הקשרים הכי עמוקים בהיסטוריה, הקשר בין איפור חתונות לשמלת כלה. ושמעו לנו, מתוך ניסיון של שנים בתחום הכלות והאיפור, ישנו קשר עמוק מאוד. אין כמעט כלה שתהיה מעוניינת להפגיז עם שמלת כלה מהממת, אבל פחות עם האיפור. וכלל אין ספק, גם איפור צנוע זו אפשרות מקסימה. הנה כל המידע: 

בין אם את מתחתנת בחורף או באוגוסט, בסתיו או באביב, את רוצה להיראות מהממת. וכשאת רוצה להיראות מהממת בחתונה שלך, את בוחרת שמלת כלה שמחמיאה לך, מאפרת מומלצת לחתונות, נעליים היסטריות, אקססוריז ועוד. וכשמדברים על כל הארגונים האלו, מדברים גם על לא מעט כסף. זה בעצם מדגים לנו עד כמה האיפור והשמלה חשובים לכלה. או במילים אחרות – אין מקום לטעיות. אם את רוצה להיראות מהממת בחתונה (ברור שאת רוצה) שלך, השורות הבאות נכתבו עבורך. 

הקשר בין שמלה מהממת לחתונה ואיפור מקצועי

אנשים לא סתם רוצים להיראות טוב ביום-יום ובאירועים. בפועל, אדם שנראה טוב, מקבל מחמאות וגם מרגיש טוב עם עצמו. ישנו קשר עמוק בין איך שאנחנו נראים לאופן שבו שאנחנו מרגישים. ובחתונה זה לא שונה, הכלה רוצה לגרוף מחמאות כאילו זה דצמבר והיא גורפת שלג באמצע הקריסמס בארה"ב.  וכשהכלה רוצה לגרוף מחמאות, היא מתאפרת ולובשת את השמלה היפהפייה ביותר שהיא תמצא. 

מעבר לאופן שבו הכלה מעוניינת להרגיש עם עצמה, החתן ישמח גם הוא לראות את בחירת ליבו במלוא ההדרה. ברוב המקרים, האיפור והשמלה ייבחרו במקביל. יהיה חשוב לבחור את סגנון השמלה קודם, ואז להתאים לשמלת הכלה את סגנון האיפור הנכון. כמובן שלא חובה לנהוג כך, זה בגדר המלצה בלבד. אין באמת חוקים כאן. 

כמה עולה שמלת כלה מעוצבת וצנועה יותר?

בין אם את מחפשת אחר שמלת כלה מעוצבת או שמלה צנועה יותר, את מתחילה את החיפוש שלך בהכרת המחירים הממוצעים בשוק. למעשה, שמלות כלה מתחילות במאות שקלים ומגיעות גם לסכומי עתק של עשרות אלפי שקלים. 

אם את בוחרת שמלת כלה של מעצבת, את יכולה גם להגיע לסכומים גבוהים במיוחד (ביחס לממוצע בשוק). בסופו של דבר, ההשקעה בשמלת הכלה לא אמורה להחזיר את עצמה, ככה שתיקחי את זה בחשבון. לאחר החתונה, רוב הסיכויים שהיא פשוט תשכב בארון הבגדים שלך. 

כמה עולה איפור מקצועי לחתונות?

איפור לחתונה יעלה לך בין מאות שקלים בודדים לאלפי שקלים ומעלה. אם תחפשי למשל איפור מקצועי בגוגל, תגלי שניתן לאתר גם מאפרות מקצועיות החל ממחירים ממוצעים של כ-800 ₪ בערך. ושמעי לנו, על האיפור לא כדאי להתפשר. אנחנו לא אומרים בהכרח ללכת ולהוציא אלפים של שקלים על האיפור, אבל עדיף שלא להתאפר אצל מאפשרת שרק מתחילה את דרכה המקצועית בתחום. 

איפור לחתונה לשמלת כלה
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם