מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

טיפים והמלצות לשמירה על התסרוקת לאורך כל האירוע

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

לתסרוקת באירוע יש הרבה מאוד מה לומר לגבי התחושה האישית באירוע  וכמובן גם למראה ולהופעה החזותיים שלנו. אנחנו רוצים להיות ולהיראות במיטבנו ואנחנו בהחלט משקיעים בכך את מירב המאמצים. במיוחד אם אנחנו שייכים למעגל הקרוב של החתן כלה. שלא לדבר על החתן כלה בעצמם.

אז חשוב בראש ובראשונה לפנות אל מעצבי שיער מומחים שיש להם את כל הידע וגם את הניסיון הנדרש כדי ליצור את התסרוקת הכי הולמת והכי מתאימה למבנה הפנים, לגובה האישי כמו גם לסגנון הביגוד שיילבש באירוע.

מעבר לכך יש לשים דגש על כך שהתסרוקת הנבחרת תיעשה בצורה הכי מקצועית וגם הכי עמידה כדי שזה יוכיח את עצמו היטב לכל אורך האירוע.

לרוב, אם תפנו אל מעצב שיעור מומחה לתחום תוכלו בהחלט להיות רגועים בעניין. כי מעצב השיער המומחה יידע לתכנן ולבצע ואף ליצור תסרוקת מרשימה שתישאר איתנה ויפה לכל אורך האירוע.

אז איך שומרים על התסרוקת?

כדי ליהנות מתסרוקת חזקה שתישמר היטב לכל אורך האירוע, חשוב לשים דגש על הדברים הבאים.

  • קיבוע איכותי – יש לעשות שימוש בספריי איכותי שיקבע את התסרוקת וידביק הכול בצורה חזקה מאוד.
  • סיכות – אם מדובר בתסרוקת בנויה, חשוב לעשות שימוש בכמות גדולה של סיכות ודווקא סיכות איכותיות וחזקות. אין סיבה לחסוך. כל עוד הסיכות לא בולטות ולא מבצבצות החוצה, אפשר לנעוץ עוד ועוד סיכות כדי להבטיח שהתסרוקת תישאר ותעמוד היטב.
  • לא להרטיב את השיער – טוב. זה ברור. אין מי שירטיב את השיער שלו לאחר עשיית התסרוקת. אך חשוב לשים לב שלא להזיע יותר מידי, אם יש גשם בחוץ, לא לעמוד במקום גם אם החופה נערכת בחוץ. בכל מקרה ככל שתשמרו טוב יותר על השיער ועל התסרוקת, אתם תיהנו מעמידות של התסרוקת לאורך כל האירוע.

היערכו מראש

לפני שאתם ניגשים אל מעצב השיער, חשוב מאוד שתערכו לקראתו. כדאי לפנות אל חנות מוצרי שיער כדי לקבל את כל הציוד הנדרש. לא תמיד יש למעצב השיער את כל מה שאתם תרצו לשלב בתסרוקת במיוחד אם מדובר בקישוטים שונים או אביזרים נלווים. על כן, קנייה מראש של כל מה שאולי תזדקקו לו עשוי להועיל לכם רבות ולחסוך את הריצות של הרגע האחרון.

תסרוקת ואופנה

יש לאופנה הרבה מאוד מה לומר לגבי הסוג של התסרוקת. לכל תקופה יש את התסרוקת הייחודית שמככבת באותו זמן ואת הסגנון שאותו נפגוש יותר מכל תסרוקת אחרת.

בגלל שזה כך, ישנה משמעות רבה לבדיקה המוקדמת שלכם לפני שאתם בכלל מחליטים על איזו תסרוקת ללכת. 

לא תמיד אנחנו שמים לב מה הולך היום, מה מקובל היום ומה הטרנד העדכני ביותר. בדיקה מראש של הנתונים הללו יובילו להחלטה ולבחירה הנכונים ביותר.

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם