מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

איפור ניסיון: מדריך מקיף לכלה שבדרך

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

מה זה איפור ניסיון?

לכלות רבות כיום, השלב של איפור ניסיון הוא שלב חשוב ומשמעותי. מדובר בשלב שמאפשר להן להתרשם מהמאפרת שתלווה אותם ביום החתונה ומהכימיה איתה ולקבל כיוון כללי על הלוק המושלם ולהבין מה מתאים עבורן. ריכזנו עבורכן טיפים חשובים לאיפור ניסיון ממאפרות מקצועיות שיעשו לכן קצת סדר בבלגן.

ליאת מאמן היא מאפרת ומעצבת שיער בסגנון רך וטבעי, שעובדת בתחום כבר למעלה מעשור. "חשוב לי שהכלה תהיה מדהימה בעיניה, בלי שתרגיש מחופשת ולא עצמה. שהיא והחתן יצליחו להתחבר למראה, לזהות אחד את השנייה. שהיא תקבל מלא מלא מחמאות על כמה היא יפה ועדיין באופן מאוד טבעי.."

הטיפים של ליאת לאיפור ניסיון: 

גיבוש לוק מחמיא ומדויק!

חשוב מאוד לזכור שבאיפור ניסיון, האיפור והתסרוקות הן ברמת הסקיצה, ולכן זה לא בדיוק איך שתיראי ביום החתונה. ביום החתונה האיפור יותר עמיד, מושקע ומושלם וכך גם התסרוקת. ולכן צריך להבין שהתוצאה לא צריכה להיות מושלמת ועמידה, כי הדגש הוא על גיבוש לוק מחמיא ומדויק לך, גם אם לא יורדים לרזולוציות הקטנות ביותר.

דבר נוסף שכדאי להימנע ממנו, והוא קצת מאתגר, הוא לא להראות את התמונות לכל החברות כי אלה עשויות להציף אותך בשאלות ולגרום לך לחשוש מהתוצאה ומהסגנון שאהבת ולבלבל אותך עוד יותר.

כלה מאופרת לפני שעשתה איפור ניסיון
איפור – ליאת מאמן ; צילום- איציק בן דוסא

כימיה היא המפתח להצלחה

אני ממליצה לזכור שמעבר לאיפור מחמיא ועיצוב שיער מדהים, כדאי לבחון בניסיון בראש ובראשונה את הכימיה שיש לך עם מי שעומדת מולך. אני מאמינה שהספקים שתבחרו הם אלה שיעשו לך את האירוע לבלתי נשכח ומדהים.

איפור ניסיון לפני החתונה
איפור – ליאת מאמן ; צילום- Happydays


ולכן אין דבר יותר חשוב ביום הזה מהאמון והחיבה שאת רוחשת כלפי הספקים שבחרת. ספקים שאת סומכת עליהם בעיניים עצומות הם כאלה שיצליחו לגרום לך להיות רגועה ולהרגיש בטוחה שאת בידיים טובות ביום מרגש כמו יום החתונה.

איפור ניסיון לכלה לפני החתונה
איפור – ליאת מאמן ; צילום- אלה אוזן


חשוב שהספקים שלכם ואתם תהיו באותו "ראש", כי כשיש וייב וכימיה טובים, ואת סומכת עליהם ומרגישה חיבור איתם, את יכולה להיות כמעט בטוחה שתיהני מאוויר נעימה, רגועה, כייפית ומדויקת לצרכים ולרצונות שלך ושל בן זוגך.

אחרי שעבדה כמדריכה אצל ירין שחף ועוד שלוש שנים נוספות במאק, אלכס ליכטרמן מאפרת כיום כלות במגוון רחב של סגנונות אבל הסגנון האהוב עליה הוא סגנון עדין וזוהר. "חשוב לי לגרום לכלה להיראות עצמה אבל זוהרת, קורנת, לגרום לה להרגיש יפה יותר אבל בעור שלה"

הטיפים של אלכס לשלב של איפור ניסיון:

מראה "מיני כלה" שיתרום לאווירה

לאיפור ניסיון תבואי מיני כלה- עם חולצה לבנה, שיער נקי, גבות מסודרות ולא גמורות אחריי 10 שעות עבודה, הכי חשוב שתרגישו בנוח בניסיון כי אם אתן עייפות מידי אחריי יום עבודה או אתן עם חולצה בורוד פוקסיה קצת קשה להיכנס למוד של החתונה, תבואו עם התנאים הטובים ביותר לראות את האיפור והשיער כדי לקבל מושג טוב יותר על איך זה הולך להיראות באותו יום.

כלה מאופרת באיפור ניסיון
איפור- אלכס ליכטרמן ; צלם- uniquephotography

השראה וכיוון כללי בזמן איפור ניסיון

כדאי להגיע למפגש איפור ניסיון מוכנות עם תמונות להשראה. אמנם המאפרת יכולה להסתכל עליכן ולהגיד מה הכי מתאים לכן אבל לא תמיד זה תואם את הטעם האישי. לכן אני ממליצה לבוא עם כמה תמונות של תסרוקות ואיפור שאתן אוהבות כדי לעשות תיאום ציפיות עם המאפרת לגבי הכיוון שאתן רוצות לכוון אליו.

איפור ניסיון של כלה לפני החתונה הענקית שלה
איפור- אלכס ליכטרמן ; צלם- בוריס צ'רניקוב

זרימה וראש פתוח בזמן איפור ניסיון

למרות מה שנאמר בסעיף הקודם אני ממליצה לבוא עם ראש פתוח, אפשר לעשות צד אחד של הפנים בלוק שאתן דמיינתן ואהבתן ובצד השני תנו למאפרת לזרום, שתעשה לכן לוק שהיא חושבת שיכול להתאים במסגרת מה שאתן אוהבות, דברים נפלאים שלא חשבתן עליהם יכולים לצוץ בשלב הזה, שילובי צבעים שלא חשבתן או אפילו סגנון שהייתן בטוחות שלא יעבוד על מבנה הפנים שלכן, אז זרמו (:

איפור ניסיון רגע לפני הצילומים
איפור- אלכס ליכטרמן ; צלם- fleastudio


לסיכום, בחירת מאפרת לחתונה היא בחירה חשובה מאוד וחשוב לזכור שחוץ מהמחיר או תיק העבודות יש פרמטרים חשובים לא פחות כמו החיבור והכימיה. נסו להגיע לפגישה בנוגע לאיפור הניסיון אחרי שבדקתן השראות שונות ושיש לכן כיוון כללי ותנו למאפרת לחלוק איתכן את ניסיונה רב השנים בנוגע להתאמה של הלוק המושלם ליום המיוחד שלכן.

איפור ניסיון
איפור - ליאת מאמן ; צילום- Happydays
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם