מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

מדריך לבחירת מארז ליולדת

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

לא פעם עולה השאלה כיצד לבחור מארז ליולדת ומה חשוב לבדוק לפני שמזמינים מארז כזה או אחר. המדריך הבא יכול לסייע לכם בבחירת מארזי מתנה ליולדת, תוך התחשבות בפרמטרים שמומלץ לבדוק.

מחיר: כיום קיימים סוגים שונים של מארזים והמחירים עשויים להתחיל ב-150 ₪ למארז פשוט ועשויים גם להגיע ל-400 ₪ ואף יותר כאשר מדובר על מארז אשר מכיל מגוון רחב של פריטים שונים. לכן, במקרים בהם אתם עובדים עם תקציב מוגדר מראש לרכישת מתנות ליולדת, כדאי לקחת את סוגיית המחיר בחשבון, מה שיפשט את הבחירה ויצמצם בעבורכם את מספר המארזים שניתן לבחור מתוכם.

מין הילוד: ישנם הבדלים בין מארזים לתינוק לבין מארזים לתינוקת. בדרך כלל ההבדלים יתבטאו בצבעוניות של המארז ואצל בנים המארז יהיה עם מוצרים בגווני כחול או שחור ואצל בנות, יהיה מדובר במארזים בגוונים של ורוד, אדום או סגול.

סוג המוצרים: מה יש בתוך המארז? האם נוכל למצוא בו בגדים לתינוק? חיתולי טטרא? אולי סינר או שמיכה לחורף או שאולי בכלל מדובר על סבונים? הקפידו לבדוק זאת היטב לפני הרכישה.

מתנה לאם או לתינוק: ישנם מארזים עם מוצרים לתינוק וישנם דווקט מארזים ליולדת אשר בהם נמצא מוצרים לאמא שכעת ילדה. מתנה לאם עשויה להיות אופציה נהדרת וזאת מכיוון שרוב החברים ובני המשפחה נוטים להביא מתנות לתינוק הרך שנולד זה עתה.

בדקו מה נדרש: במידה ויש לכם אפשרות לבדוק עם בני הזוג מה הם באמת צריכים, יהיה לכך יתרון משמעותי מאחר וכך תוכלו לרכוש בעבורכם מארז שיתאים בדיוק למה שחסר להם.

אופציה זו לא תמיד מתאפשרת מאחר ואנו רוצים להפתיע את המשפחה אך במקרים רבים כך נבטיח שהמתנה שנרכוש תמצא חן בעיניהם.

אגב, במידה ומדובר על לידה ראשונה, נרצה לרכוש פריטים מסוימים שאין קיימים בבית המשפחה ובמידה ומדובר בילד שני או שלישי, נרכוש פריטים אחרים.

מארז מוכן או הרכבה: כאשר בוחרים מארז לאחר לידה, כדאי לבדוק היטב האם ניתן לבצע התאמות ולהוסיף או להחסיר פריטים שאינם נדרשים. בחלק מהחנויות תוכלו לעשות זאת, בעוד חנויות אחרות לא יאפשרו לבצע שינויים במארזים הקיימים.

פתק החלפה: כמו בכל רכישה של מוצר כזה או אחר, כדאי לבדוק האם ניתן לצרף אל המתנה פתק החלפה וכך לאפשר לזוג להחליף את המתנה במידת הצורך.

לסיכום, לפני שקוונים מתנה או מארז ליולדת, כדאי לבדוק את המחיר של המתנה וגם את סוגי המוצרים שנמצאים בתוך המארז עצמו.

כמו כן, כדאי לקחת בחשבון כי קיימת גם אפשרות להביא מתנה לאם ולא רק לתינוק וזו דרך נהדרת להפתיע את הזוג ולגרום לו להתרגש מהמחווה. מומלץ לבדוק האם אפשר לבצע שינויים במארז או שמא  מדובר על מארז מוכן מראש שבו יש מוצרים מסוימים שכבר נבחרו על ידי צוות החנות.

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם