מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

בחירת מתנה לחתן ולכלה המיועדים

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

יום החתונה הוא יום גדול שמביא עמו התרגשות רבה. אך בעוד שמרביתנו נושאים את עינינו אל עבר הכלה הנרגשת, אנו שוכחים כי במקרים רבים ישנו גם חתן שמתרגש לא פחות. אמנם שלב ההכנות של החתן הוא איננו בר השוואה אל מול שצף המשימות העומדות לפתחה של הכלה לרבות שיער, איפור ושמלה, אך בעת שאנו בוחרים מתנה עבור הזוג שעתיד להתחתן, כדאי למצוא דבר מה שיפיג לשניהם את המתח הרב, ויאפשר להם ליהנות מרגע קסום ומהנה.

נרתמנו אל המשימה ויצרנו עבורכם צ'ק ליסט קצרצר שיאפשר לכם לדעת כיצד לבחור את המתנה המושלמת עבור החתן והכלה בימים שבטרם החתונה הגדולה.

מתנות שפשוט כיף לקבל

בעוד שמתנות לאישה מתאפיינות בבשמים, סבונים ושלל תמרוקים שונים, הרי שבחיפושנו אחר מתנות לגבר אנו לרב נמצא שלל שתייה חריפה ופריטים נוספים אשר מאפיינים לרוב את החנויות המבקשות לגעת בנישה ייחודית זו.

נסו לחשוב על מתנה כללית יותר, כזאת שיכולה להתקבל בברכה על-ידי כולם וכולן, ולהסב הנאה, אושר ואולי גם טעם טוב.

מארזי מתנה הם פתרון נפלא שיכול לדבר לכל אחד ואחת עם שלל פריטים שונים המשתלבים נאמנה אלו באלו ובהרמוניה מושלמת.

במארזי מתנה תוכלו לשלב בין שלל דברי מתיקה משובחים ונהדרים, לבין בקבוק יין מבעבע אשר זוכה לחיבה נפלאה על-ידי שני המינים ועד לשלל פיצ'פקס שונים שיחדיו יוצרים חוויה מושלמת דוגמת פריטי ספא שונים שיהפכו את המרחב הביתי למרחב ספא ולו למספר שעות.

ליצור חוויה משותפת

זה הזמן לפרוק את המתח ולהתמסר לאירוע שובר שגרה, כזה שמשכיח מאתנו את סידורי השולחן הבלתי נגמרים עבור המוזמנים או את השיח התכוף עם הספקים השונים.

חוויה משותפת ניתן ליצור באמצעות שלל מתנות שונות דוגמת שובר לספא זוגי עבור החתן והכלה המיועדים, דרך סיור קולינרי משותף ובו הם יוכלו ליהנות משלל מטעמים שונים, ועד לסדנאות משותפות שיכולות גם להוות כמעין גיבושון קטן רגע לפני שמתחילים באירועי החתונה ופוצחים בחיים המשותפים.

מומלץ בחום לשלב את המתנות הללו ימים ספורים לפני החתונה, שכן רמות המתח עולות באופן ניכר בימים שבטרם האירוע עצמו, וזוהי דרך נהדרת להשכיח מעט את המחשבות המתרוצצות וליהנות מפורקן של פעילות מהנה.

ואפשר גם לשלב בין העולמות

אם אינכם בטוחים במה לבחור או מהו הדבר שיקנה לחתן והכלה את המענה הטוב ביותר לימים המלחיצים שבטרם החתונה, הרי שתוכלו לשלב בין שלל המתנות השונות וליצור חוויה נפלאה ומיוחדת במינה.

מארז מתנה הכולל בתוכו שובר ובו תוכלו לשלוח את הזוג אל עבר מכון הספא הקרוב לביתם, וליהנות מעיסוי מהנה ומרגיע.

ואם עודכם אינכם בטוחים במה לבחור, הרי שהצוות שלנו ישמח לסייע לכם ולמצוא לכם את הפתרונות הטובים ביותר. מאחלים לכם ולחתן והכלה המיועדים, אושר ושמחה.

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם