מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

כך תשיגו את החיוך המושלם לתמונות החתונה שלכם

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

כבר בחרתם את שמלת הכלולות וחליפת החתן, שיהפכו אתכם לזוג המושלם שעומד שם מתחת לחופה. כבר ארגנתם את האולם, האטרקציות, הצלם, המוזיקה והקייטרינג ליום החתונה שלכם. הדבר היחיד שעדיין מדאיג אתכם כעת זה החיוך שלכם. האם תצליחו להפגין חיוך נפלא בתמונות החתונה, או לא? 

טיפולי שיניים לפני יום החתונה יעזרו לכם לחייך בבטחה וליהנות גם מתחושה נהדרת במסיבה עצמה וגם מתמונות חתונה מלאות חיוכים יפים ומאושרים.

טיפולי שיניים

בלי קשר לרמת הביטחון העצמי שלכם, ישנן דרכים שונות לתקן את החיוך שלכם. רופא השיניים יכול לשפר את מראה השיניים באמצעות טיפולי שיניים שונים, כמו:

  • טיפולי שיניים משקמים

יש לכם שן סדוקה או שבורה שגורמת לכם להצניע את החיוך ואתם חוששים שזה יהרוס לכם את החתונה? למרבה המזל יש היום טכניקות דנטליות שונות, כמו ציפוי חרסינה לשיניים, הדבקה או כתר, שיכולות להבטיח שביום הגדול של חייכם תוכלו להפגין חיוך בהיר ומלא ביטחון עצמי.

  • ציפויי חרסינה

ציפויי החרסינה הם מעין עלים דקיקים המכסים את פני השטח הקדמיים של שיניים פגומות. אם השיניים שלכם סדוקות או מוכתמות באופן חמור, ניתן לכסות אותן בציפויי חרסינה המיוצרים בהתאמה אישית מבחינת המבנה והגוון. ניתן להשתמש בציפויים אלה גם כדי למלא רווחים בין השיניים. למעשה, ציפויי חרסינה מציעים לכם שורה של שיניים סדורות, בהירות ויפות.

  • הדבקה

טיפול זה משתמש בהדבקה של חומרים בגוון השן על פני שטח השן הקדמי. ההדבקה מאפשרת לסגור רווחים בין השיניים או לשפר את המראה של שן סדוקה או שבורה.

  • כתרים

אם ציפויי שיניים לא מתאימים לטיפול בשן הפגומה שלכם, הכתר עשוי לעשות את העבודה. הכתר מיוצר בהתאמה מושלמת לצורה ולגוון של השן הטבעית והוא מונח מעליה. מלבד שיפור מראה השיניים, הכתר משחזר גם את החוזק והגודל של השן.

  • הלבנת שיניים

הלבנת שיניים עשויה להיות הטיפול המתאים להבהרת השיניים שלכם. יש דרכים שונות להלבנת השיניים, וביניהן: רצועות, הלבנת לייזר או מגשי הלבנה. עם זאת, לפני הלבנת השיניים חשוב לעבור ניקוי שיניים מקצועי אצל השיננית. 

  • הלבנת שיניים מקצועית מתבצעת על ידי רופא השיניים והיא אידיאלית למקרים שבהם השיניים מוכתמות באופן משמעותי. 
  • הלבנת שיניים ביתית – ניתנת לביצוע באמצעות ערכות להלבנת שיניים שאפשר לקנות ללא מרשם רופא. טיפול זה מתאים להלבנה נוספת או לשיניים שאינן מוכתמות באופן חמור

השיניים שלכם ייראו תמיד לבנות יותר ביום ההלבנה עצמו או גם למחרת. לכן, אם אתם בוחרים בהלבנת שיניים ביתית (ברצועות או במגשי הלבנה) כטיפול להלבנת השיניים לפני יום החתונה, מומלץ לעשות טאץ׳ אפ ביום החתונה עצמו. 

  • יישור שיניים

הנרטיב הישן, לפיו פלטה ליישור שיניים שייכת לעולם הילדים והנוער ומכערת את החיוך, הוא פשוט מוגזם. ההתקדמות הטכנולוגית שחלה ברפואת השיניים בשנים האחרונות הביאה איתה פלטות שקופות ובלתי נראות ליישור שיניים. 

אם אתם רוצים למלא את הרווחים בין השיניים או להפחית את צפיפות השיניים שלכם לפני החתונה, קבעו תור אצל האורתודנט שיוכל להמליץ לכם על יישור שיניים שקוף.

לבסוף, לא משנה עד כמה השיניים שלכם מוכתמות, סדוקות, עקומות או מרווחות, לא מדבר בנס המתחולל בן לילה. לכן, דאגו לקבל את הטיפול בהקדם האפשרי. האירוסין שלכם יכולים להיות רמז לכך שכדאי לקבוע תור למרפאת השיניים לקבלת ייעוץ על האפשרויות לטפל בבעיות הספציפיות של השיניים שלכם, ולהבטיח שהחיוך שלכם בחתונה ובתמונות יהיה זוהר, בריא ומרגש.

Smiling woman showing her perfect white teeth
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם