מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

הצעת נישואין ביום הולדת

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

הצעת נישואין 

כל בן זוג שחושב שהגיע העת להציע נישואין לבחירת ליבו, חושב רבות איך להפתיע אותה. אם הצעת נישואין תתבצע בחג, ביום הולדת שלה, בטיול לחו"ל, בבית, בצימר או בכל מקום אחר. הרעיון המרכזי הוא להיות מקורי ויצירתי ולכן לוקח לחתן המיועד זמן רב עד שהוא מגבש את ההחלטה שהיא הטובה ביותר עבורו. יש מקרים שבהם  זה יתרחש בביתם של בני הזוג כך שהשמחה תהיה אינטימית ורק שלהם ויש מקרים אחרים שבהם תהיה הפקה גדולה ויוזמנו אליה בחשאי כל קרובי המשפחה והחברים כדי שתהיה זו חוויה עוצמתית עבור כולם.

אחת האפשרויות המתאימות ביותר היא לשלב את הצעת נישואים בתאריך יום ההולדת. במסגרת ההכנות החתן לעתיד ירכוש טבעת אירוסין מרהיבה ביופייה על פי טעמה של בת הזוג, עם יהלום אחד גדול או כמה יהלומים. הוא בדרך כלל יציע שהם ילכו למסעדה, לספא, להופעה או לכל מקום אחר לכבוד השמחה הגדולה. הוא ירכוש מתנה ויצרף לכך ברכה ליום הולדת כדי שלא יהיו לה חשדות שהיום זה היום הגדול. בת הזוג תקרא את הברכה המרגשת, תתמוגג מאושר וקיימת סבירות שהיא תבין שהיום זה לא יקרה. 

הצעת נישואין בהסחת דעת 

כאשר בת הזוג מבינה שהיא כבר קיבלה את המתנה שלה כך שהיום לא תהיה הצעת נישואין היא לא חושדת בכלום. היום מתנהל כרגיל, היא בלימודים או בעבודה ויודעת שבערב הם יוצאים למסעדה או לכל מקום אחר כדי לחגוג. אם הרעיון הוא להציע הצעת נישואין בבית, כשהיא תחזור הביתה ותעלה במדרגות היא תופתע לראות המון עלי כותרת אדומים על כל מדרגה. העלים יובילו אותה עד ביתה ושם היא תמצא המון זרי פרחים, לבבות העשויים מפרחים בגווני אדום ולבן וגם שלל בלונים בגדלים שונים על המיטה, על התקרה ובמקומות רבים נוספים ברחבי הבית.

ההפקה בחוף הים 

אם בן הזוג תיאם מראש עם חברת ההפקות לגבי הצעת נישואין ביום הולדת שתתקיים בחוף הים, הוא מספר לבת הזוג שהוא הזמין מקומות באחת המסעדות המשובחות על חוף הים. כך הם מגיעים לחוף והוא מנתב את דרך ההליכה כך שהם יגיעו בדיוק לשטיח האדום או הלבן והם יצעדו עליו יחד לעבר השקיעה. הקישוטים הססגוניים מותירים בדרך כלל את בת הזוג המומה כיוון שהיא לא ציפתה להצעה כה יוצאת דופן. היא ברוב המקרים אומרת לחתן כן ונהנית לענוד את הטבעת על האצבע בגאווה עצומה.

קפיצה קטנה לחו"ל 

אחת האופציות המועדפות על ישראלים רבים היא להציע הצעת נישואין בחו"ל. הם מתכננים נסיעה לטיול רגיל עם בת הזוג, או קובעים טיסה בהפתעה וכך הם נהנים מחופשה חלומית. באחד המקומות הרומנטיים מעבר לים, החתן יכרע ברך ויציע הצעת נישואין מדהימה כשהכלה ההמומה לא הייתה ערוכה לכך. שיהיה במזל טוב ! 

הצעת נישואין ביום הולדת
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם