מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

כמה אלכוהול צריך לחתונה?

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

החתונות של היום אין ללא ספק שונים מחתונות שאותם הכרנו עד לפני זמן לא רב. החתונות שחגגנו בעבר כללו לא הרבה יותר ממוסיקה, אוכל טוב וריקודים. לא היה צורך ביותר מזה. אך עם השנים שחלפו למדנו שחתונה יכולה לקבל פנים נוספות, רבדים שלא היו בהם קודם וגם הרבה שתיה ואלכוהול שרק יעשו טוב עם האורחים כולם. כי אורחים ששותים, הם אורחים שרוקדים טוב יותר, מקבלים מצב רוח מרומם יותר ומצליחים להלהיט את האווירה ואת מצב הרוח הכללי באירוע.

כמה אלכוהול אתם צריכים לאירוע?

כשאתם באים להזמין אלכוהול לחתונות, אתם חייבים לבדוק מראש כמה אלכוהול אתם באמת צריכים.

אלכוהול בכמות גדולה מידי זה לא משהו שכדאי לכם לקנות כי אחרי הכול מדובר בהשקעה גדולה ויקרה. כל בקבוק אלכוהול נמכר בעשרות, מאות ואפילו אלפי שקלים כשזה תלוי כמובן בסוג המשקה והמותג שלו. ברגע שאתם מניחים אלכוהול בכמות גדולה על השולחנות, הרי שבאופן אוטומטי האורחים יחושו שיש כאן שפע ועל כן הם לא יהססו לפני שהם ימזגו לעצמם עוד ועוד כוסיות. הוצאה תהיה קהל שתוי הרבה יורת מכפי שתכננתם מה שעלול להרוס לגמרי את השמחה. כי כמו בכל דבר, כאשר זה הופך להיות טו מאץ' זה כבר ממש לא לעניין.

מצד שני כאשר אתם מזמינים כמות קטנה מידי שלא באמת עולה על הדרישה, התחושה היא סגפנית למדי ואפילו קמצנית. אתם לא רוצים שזה יהיה כך. על כן, חובה עליכם לבדוק היטב ולחשוב על הכמות שאתם זקוקים לה וזאת כדי להבטיח כי אכן תגיעו לכמות המדויקת שאתם צריכים ולזו שתעשה לכם את החתונה הכי שמחה והכי מוצלחת וטעימה.

אם שותים לא נוהגים

טוב את זה כבר כולנו יודעים. אך כעת אנחנו באים מצדכם עורכי האירועים. אתם רוצים להגיש לאורחים שלכם אלכוהול וזה בהחלט טוב ואפילו יפה. אך עליכם לבדוק מולם האם אכן תהיה להם אפשרות להגיע הביתה בעזרת נהגים אחרים שלא שתו. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם עם חבורת חוגגים שתויה וחניה עמוסה בכלי רכב כאשר הנהגים מנועים מלעלות על רכבם כדי לשוב הביתה. אז מה שצריך זה פשט לדאוג לנהגים חילופיים ומעבר לכך, חשוב מאוד שהאורחים שלכם ידעו מה הולך להיות באירוע וכי אתם מתכננים הרבה אלכוהול. כך הם כבר יחשבו מראש על אופן ההגעה שלהם אל האירוע.

שלמות של אירוע

כפי שכבר הבנתם, כמעט ואין היום אירוע שלא מגישים בו אלכוהול. אך האלכוהול חייב להיות מוגש במינון הגיוני ובטוב טעם עם דגש על אלכוהול איכותי שטעים ומתאים לכולם. כאן מקומם של אנשי המקצוע שיעניקו לכם את הייעוץ המלא ואת ההדרכה המלאה בבחירה הנכונה של האלכוהול לחתונה. מזל טוב!

Holiday Event people cheering each other with champagne and wine
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם