מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

בחירת אוכל לאירועים

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

בעבור אורחים רבים, האוכל באירוע שלכם הוא ללא ספק אחד מהפרמטרים החשובים ביותר. אוכל טוב ואיכותי, משאיר טעם טוב (תרתי משמע) וגורם  לכולם לזכור את האירוע בצורה חיובית. אך איך בוחרים אוכל לאירועים? ומה האופציות הקיימות? הנה סקירה של הנושא.

לא משנה אם מדובר על חתונה או על אירוע מסוג אחר כמו בר מצווה, בת מצווה או אפילו ברית, אוכל הוא אחד מהמרכיבים המרכזיים שיהפכו אירוע בינוני למצוין. אם אתם רוצים לגוון קצת מהאוכל הסטנדרטי של אולם האירועים או מקום האירוח שבו אתם חוגגים, אנחנו בטוחים שתשמחו לשמוע על האופציות הבאות:

שולחן שוק לאירועים

אופציה אשר הפכה לנפוצה מאוד במהלך השנים האחרונות. שולחנות שוק יוצרים אווירה מושלמת לאירוע שלכם וגם נראים מעולה וכיום ניתן להזמין שירות חיצוני של שולחן שוק שווארמה, שניצל או המבורגר או לחילופין לבחור באופציה של שולחן שוק חלבי. ניתן לקבל מידע נוסף על שולחן שוק בשרי בקישור הבא: https://chef4u.co.il/meat-market-table/

פוד טראק לאירוע שלכם

על אוטו אוכל כבר שמעתם? מדובר בטרנד מגניב אשר בו משלבים מנות גורמה בתוך פוד טראק. אופציה זו נפוצה מאוד בירידים, פסטיבלים אך גם באירועים פרטיים או עסקיים וזאת מאחר והספק שתזמינו יגיע עם כל הציוד הדרוש, החל מהרכב עצמו ועד לכלים הרלוונטיים וחומרי הגלם הדרושים.

שף בשרים לאירועים

מתכננים חגיגה? רוצים לבחור באופציה מעניינת ושונה? שף בשרים לאירועים הוא הפתרון בעבורכם. מדובר בשף פרטי אשר מכין מנות גורמה מנתחים מעולים ובדרך כלל יהיה מדובר על סטייקים של אנטריקוט או סינטה, דנבר קאט, פלאט איירון וגם מנות נוספות כגון נקניקיות מרגז, פרגיות, עראייס או קבב בעבודת יד. מומלץ לבדוק את התפריט הקיים לפני הזמנת השירות.

דוכני מזון מתוקים לאירוע

מבחינת אופציות מתוקות, תוכלו למצוא כיום מגוון של דוכנים מגניבים כמו דוכני דונאטס או צ'ורוס, דוכני סחלב לחורף, דוכני פירות או גלידה לימי הקיץ החמים וגם דוכני פנקייק או וופל בלגי אשר נפוצים מאוד בירידים, פסטיבלים, ימי הולדת ומסיבות בת / בר מצווה.

אלכוהול לאירועים

ברי קוקטליים ואלכוהול לאירועים הופכים כל אירוע משעמם לאירוע שמח ולחגיגה אמיתית. בר אלכוהול לאירועים מתאים מאוד למסיבות רווקים וימי הולדת אך גם לחתונות, מסיבות ואירועי חברה. היתרון המרכזי של הבר הוא שהאורחים יכולים לראות איך צוות הברמנים מכין את המשקאות והקוקטיילים הצבעוניים מה שמכניס את כולם לאווירה ויוצר אטרקציה בפני עצמה בעבור האורחים שלכם.

לסיכום קיימים פתרונות רבים ומגוונים של אוכל לאירועים וההמלצה שלנו היא לבחור בחברה וותיקה עם המלצות טובות, תפריט מגוון וגם מחירים נוחים. אגב, מומלץ לוודא אם התפריט כשר וגם מה הכשרות ולהתאימה לאורחים שלכם.

למידע נוסף על אוכל לאירועים, היכנסו כעת לאתר https://chef4u.co.il/

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם