מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

כל מה שצריך לדעת על חתונות קטנות

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

היום המאושר של חייכם עומד להגיע, אתם עתידים לבוא בברית הנישואין. אחת ההחלטות המאתגרות שיש לקבל בנושא היא באיזה פורמט תחגגו ועם מי.
שאלו את עצמכם: האם זו תהיה חתונה דתית או אזרחית, מי יוביל את הטקס, היכן תיערך החתונה ואילו אנשים תזמינו להיות אתכם במאורע המשמח והמרגש.
בשנים האחרונות זוגות מאוהבים רבים בוחרים ללכת על קונספט של חתונות קטנות באווירה אינטימית בשיק בוטיקי מוקפד עד הפרט האחרון. הרעיון שעומד מאחורי הקונספט של חתונה קטנה הוא שהגודל לא קובע אלא הקרבה. למעשה, מזמינים לאירוע רק את האנשים הקרובים ביותר כך שתישמר אווירה אינטימית והזוג יכיר כל אחד מהמשתתפים באירוע. 

מדוע לחגוג בקטן?

לחתונות מסוג זה ערך רב בעיני מי שמחליט על חתונה קטנה כמו למשל, חיסכון על אולם רחב ידיים והפניית ההוצאות הכספיות לטובת קישוט המקום, התוכנית האומנותית, החוויה הקולינארית, הצלם וכדומה.
זוגות רבים בוחרים לחגוג חתונות קטנות כי הם פחות מתחברים לאירועים גדולים ומעוניינים גם שמי שחוגג עמם יהיה מוכר להם ברמה האישית וגם האורחים יוכלו לקיים אינטראקציה קרובה בינם ובין עצמם.
עבור האורחים, חתונה קטנה אף היא נתפסת יוקרתית ואקסקלוסיבית יותר ולא בהכרח בגלל ההשקעה הכספית כמו תחושת הערך העצמי, שהם נבחרו מבין הרבה מאוד אנשים להשתתף במאורע אינטימי וקטן.
בחתונה קטנה גם אפשר לייעל יותר את הזמן של האירוע ופחות לבזבז זמן על קבלת הפנים או לחכות שכולם יגיעו כדי להתחיל ואפשר לתכנן פעילויות מקרבות יותר וגם לייצר תחושה פרסונאלית בין האורחים. כמו למשל, תפריט אישי הנושא את שמם או הכנת מזכרות שיוצרו מתוך חשיבה אישית על כל אורח ואורח ובחתונות מסוג זה גם עולים הסיכויים שיותר אורחים יגיעו בשל הקרבה שלהם לבני הזוג והמשמעות של קרבה זו בעיניהם. 

כיצד לתכנן חתונה קטנה גדולה מהחיים?

הדרך לחתונת בוטיק גורמה קטנה ומשובחת מתחילה במציאת האולם הנכון עבור אירוע באוריינטציה כזאת. חשוב לחפש מקום שמהבחינה הגיאוגרפית יהיה קל ופשוט להגעה של המוזמנים בעיר גדולה הנושקת לערוצי תחבורה ראשיים וישנם מגוון אמצעי תחבורה אפשריים להגעה ליעד המבוקש כמו רכבת, מוניות שירות, אוטובוסים וחנייה בשפע.
האולם עצמו צריך להיות בגודל שיתאים לחתונה קטנה כדי שתישמר תחושת האינטימיות והקרבה ולא חלילה תיווצר תחושה של ריקנות בחלל. כדאי לבחור מקום שמשדר יוקרה ואלגנטיות, שיש בו תשתית טכנולוגית חכמה וטובה שתאפשר גם לחזק את האווירה האינטימית באמצעות תאורה, סאונד, מיתוג ועיצוב האירוע בהתאמה אישית.
צאו לסיור לוקיישנים מקדים בחללים האופציונאליים כדי לבחון כיצד הם מעוצבים ומה הם מציעים כמו קיר דשא שמכניס את החוץ אל הפנים מבעד ויטרינות גדולות וגם אם מדובר באופן ספייס אחד גדול שישנה חלוקה אפשרית לאזורים תוך שימת דגש ייחודי על המקום שמיועד לחופה וכיצד אפשר לשדרג את הנראות שלו בטאץ' אישי.
אל תתפשרו על מקום שאסף במרוצת הזמן המלצות רבות מזוגות אחרים שבחרו להינשא בשטחו ובו האינטימיות היא לא רק בפריטים החיצוניים אלא גם באישיות וב-DNA של המקום. לדוגמא, מקום בו הצוות קשוב לצרכי הלקוח ומסור.
חלק בלתי נפרד מההצלחה של אירוע קומפקטי טמון בבחירות הקולינאריות ואם מצמצמים את רשימת המוזמנים והחלל אפשר בהחלט לפרגן, לפנק ולהרחיב דווקא במחלקה הגסטרונומית.
תפריט עתיר מטעמים המבוססים על חומרי גלם משובחים עונתיים ואפשרויות שונות לסעודה טובה והחליטו גם כיצד לתכנן את זרימת האירוע כך שהוא יהיה יוצא דופן ויבטא היטב את החזון שלכם. 

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם