מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

איך להתאים את הטבעת המושלמת עבורה

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

הטבעת 

אחת המשימות הקשות של גבר היא ההפקה של הצעת הנישואין שהוא מעוניין להציע לבחירת ליבו. אם לאחר תקופה של חברות, האהבה היא עצומה ובני הזוג מסתדרים מצוין, הוא מחליט שהצעד הבא הוא הצעת נישואים כדי שהם יחיו יחד ויקימו משפחה. יש הרבה מאד אופציות להפקת הצעת נישואין ולכן הוא בוחן כמה וכמה אופציות, כמו הצעת נישואין סולידית שבה יהיו רק הוא והיא בבית או במקום אינטימי אחר כמו בצימר ושם הוא יגיש לה את הטבעת. או לחלופין הוא מעדיף לתכנן הפקה גרנדיוזית שבה ישתתפו קרובי המשפחה והחברים וכולם יחד יתרגשו עם הזוג הצעיר. 

אחד הדברים החשובים לקראת מועד הטקס הוא קנייה של טבעת אירוסין. כיוון שיש הרבה מאד סוגים של טבעות במגוון צורות, עם יהלומים, עם אבני חן, מזהב לבן או זהב צהוב, הבחירה היא די קשה. זו הסיבה שהוא מתייעץ ללא ידיעתה של חברתו, עם האחיות שלה, בנות דודות, או חברות טובות שלבטח מכירות את הטעם האישי שלה בתכשיטים וכך הוא יקבל את ההכוונה הנכונה. בשנים האחרונות יש בנות זוג רבות שמעוניינות שירכשו עבורן טבעת סוליטר וזאת לאור הנראות המיוחדת והמרשימה. עכשיו נשאר לגבר לבחור את הטבעת היפה ביותר מתוך ההיצע הקיים. 

הגודל של הטבעת 

קיימת חשיבות לקנות טבעת שהיא בגודל הנכון של האצבע של בת הזוג. אחת השיטות המוצלחות למדידה, היא שבן הזוג מודד את ההיקף של הטבעות שלה שמונחות בקופסת התכשיטים כשהיא לא בבית וכך הוא יודע את ההיקף הנדרש. בדרך זו קיימת סבירות גבוהה שגודלה של הטבעת יהיה מדויק וכך הכלה לעתיד לא תצטרך להחליף אותה והיא גם לא תיפול לה מהאצבע. 

היערכות להפקת הטקס 

יש חתנים יצירתיים שמחליטים להפיק את הטקס בעצמם תוך שימוש באלמנטים שלבטח ישמחו את בת הזוג. כיוון שהם מכירים את האישיות שלה, הם יכולים לבצע התאמות שונות. כך ימתינו לה לדוגמה המון פרחים טריים מהזן האהוב עליה, כמו לדוגמה וורדים בצבע אדום, לבן, ורוד או שילוב של כמה גוונים יחד. 

או לחלופין שלל פרחי בר כמו חמניות צהובות או כתומות והמון גרברות אדומות צהובות וכתומות. הימצאותם של פרחים שהם שזורים זה לזה בזרים ענקיים או מפוזרים ברחבי המתחם מוסיפים לו חיוניות רבה והעיצוב הסופי הוא מרשים ביותר.

חברת הפקות 

אחת האופציות המומלצות בנושא הצעת נישואין היא לתאם את כל הטקס באמצעות חברת הפקות מקצועית, אשר הצוותים שלה עוסקים בכך ביום יום שלהם. יש להם הרבה מאד ניסיון ובעיקר רעיונות מקוריים איך לתכנן את הטקס, איך תוגש הטבעת, מה יהיה המיקום האופטימלי ובאיזה מועד להפתיע את בת הזוג.

התכנון כולל רבדים רבים והכל מתוכנן לפרטי פרטים כולל שלטים מרשימים הכוללים את הכיתוב התינשאי לי, המון בלונים בשלל צבעים ועוד. 

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם