מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

הכנות אחרונות לקראת יום החתונה

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

כשזה נוגע לתכנון החתונה, בחירת התאריך, החליפה ושמלת הכלולות יכולה להיות הבעיה הכי קטנה שלכם. אחרי הכול, כדי שתיראו מושלמים לתמונות החתונה שלכם, החתן והכלה, אתם צריכים להתארגן מספיק זמן מראש.

כדי לעזור לכם להימנע מכול פגיעות היופי של הרגע האחרון (בהנחה שאתם רוצים להגיע לחתונה אחרי שכל הסימנים המעידים על פיסול אף או על פילינג כימי – ייעלמו), קחו בחשבון שמועד החתונה נותן לכם דד-ליין מוגדר ומאלץ אתכם להתחיל לעשות מעשה. וכשהשעון מתקתק כדאי להתחיל לערוך רשימה של המשימות החשובות ביותר שעליכם לבצע ממש ברגע האחרון לפני החתונה.

אז בואו נתחיל!

הדד-ליין הגיע ואתם די בטוחים שהצלחתם לסדר הכול. אבל ׳די בטוחים׳ זה לא מספיק טוב. כדאי לכם להציץ ברשימת המטלות שלהלן, שנועד לוודא שאתם אכן יכולים להיות בטוחים במאת האחוזים שהכול מסודר ומוכן לקראת האירוע הגדול בחייכם.

  • בדקו דברים מול הספקים שלכם

אשרו את ההסכמים עם אנשי המקצוע שמעורבים בחתונה שלכם וודאו שלכולם יש הנחיות מדויקות ומספר טלפון סלולרי של איש הקשר.

  • סיימו את התשלומים האחרונים

שלמו לספקים שלכם מבעוד מועד, מציעים המומחים. ואז, אחרי החתונה לא תצטרכו לנסות להיזכר מה אתם חייבים ולמי.

  • הכינו לעצמכם מעין ׳פוליסת ביטוח׳

כשהספקים שלכם מקבלים מכם את התשלומים הסופיים, בקשו מכול אחד מהם לחתום על דף נייר המציין את סכום הכסף שקיבל מכם. כך, אם מישהו מהספקים יבוא בטענות שלא שילמתם, או ששילמתם רק חלק מהסכום, תהיה לכם הוכחה שכן.

  • הכינו מראש מעטפות עם טיפ

אם אתם מתכננים לתת טיפ לצוות העובדים, ובמיוחד למלצרים, הכינו מעטפות עם שמותיהם מראש, והכניסו לתוכם את סכום הטיפ שהקצתם להם. מעטפות סגורות הן הרבה יותר בטוחות מערימה גדולה של שטרות בכיסו של מישהו.

  • הביאו אתכם מזומנים נוספים, על כל מקרה שלא יבוא

אולי תרצו להעניק תודה למישהו ששמתם לב שפעל הרבה מעבר לתפקידו. אם זה יקרה, תוכלו להביע את הערכתכם על ידי טיפ שישמח אותו.

  • ארזו בתיק את כל מה שתצטרכו במהלך החתונה

ערכו רשימה של כל הדברים החשובים שאתם צריכים לקחת אתכם לחתונה ואם אפשר ארזו אותם כחבילה קטנה. דברים אלה עשויים לכלול איפור, מגבונים לחים, מסרק וכן הלאה.

  • העבירו את המזוודות למלון מוקדם

אם אתם מתכננים לשהות במלון בלילה שלאחר החתונה, ארזו את המזוודות מראש ובקשו מחבר או בן משפחה להביא אותן למלון כבר בבוקר החתונה.

  • ארזו בגדים לירח דבש מספיק מוקדם

אם אתם יוצאים לירח דבש יום או כמה ימים לאחר החתונה, כדאי לארוז מספיק מוקדם את הבגדים שתרצו לקחת אתכם ובכך להוריד מכם את הדאגה הזאת. כמו כן, אם אתם טסים לחו״ל ודאו שהדרכונים ומסמכי הנסיעה האחרים תקינים ומעודכנים.

  • את פריטי החתונה הביאו למקום יום קודם

את המתנות לאורחים, כוסית היין בחופה, הכוס שישבור החתן, סכין העוגה או כל פריט אחר שישמש אתכם בחתונה, כדאי להביא לאולם יום קודם. או לבקש מחבר טוב שידאג להביא את הדברים למקום, לפני שהאורחים מגיעים.

  • הדריכו את הצלם

אל תניחו דברים ליד המקרה, ותנו לצלם רשימה של אנשים שחשוב לכם שיצולמו בחתונה שלכם. כך תבטיחו שיהיו לכם תמונות של האנשים החשובים לכם בחתונה, למשל ההורים או האחים והאחיות שלכם, ואפילו האורחים שהגיעו מחו״ל במיוחד לחתונה שלכם.

המאמר נכתב באדיבות Dream nose

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם