מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

איך בוחרים חליפת חתן?

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

איך בוחרים חליפת חתן?

יום החתונה עומד להגיע, אתם מרוגשים מתמיד, וכעת הגיע הזמן לבחור את חליפת החתן שלכם. אנחנו יודעים שאתה מעדיף את הג'ינס ואת חולצת הפולו שלך, אבל מדובר באירוע מרגש וחשוב במיוחד. תן לכלה לראות מה אתה שווה, הנה הטיפים לבחירת חליפת החתן. 

יום החתונה כבר ממש מתקרב ועדיין לא בחרת את חליפת החתן שלך? זה ידוע, נשים בוחרות את שמלת הכלה שלהן עוד בדמיונן כשהם ילדות. אבל גברים מאידך, פותרים את הסיטואציה לפני החתונה. אם לא בחרת בדמיונך את חליפת הקטן כבר בגיל קטן, כרגע מה שנשאר לך זה לסרוק את חנויות החליפות השונות. אם כך, הטיפ הראשון שלנו אליך הוא: סקירת וקבלת השראה דרך אתרי אינטרנט למיניהם. בואו נבין כיצד עושים את זה, זה די פשוט. 

תקבל השראה באינטרנט מחליפות חתן שונות

חליפת חתן
חליפת חתן- סאלינה ; צלם- Niso Ben Yehoshua

שמע לנו, כל המידע שלכם קיים, גודש ושוצף באינטרנט. תוכל לסקור המון אתרים שונים של חליפות חתן ולקבל השראה רבה. לאחר שתעבור על מספר אתרים, תוכל לקבל מושג למשל לגבי הגזרות השונות של חליפות אלו. 

בעוד שישנן גזרות מאוד צמודות, ישנן גם גזרות חליפות חתן רפויות יותר. בסופו של דבר, יהיה חשוב לקחת בחשבון לא רק את הנראות, אלא גם את הנוחות שלך בתוך החליפה. אם אתם מעוניין בגזרה מאוד צמודה של חליפת חתן, אתה צריך לקחת בחשבון שלא לכל החתנים נוח בגזרות האלו. תגיע אל חנות החליפות, תמדוד גזרה צמודה וגם גזרה רפויה. כך תוכל להבין מה הם ההבדלים. תנסה לבלות לפחות 10 דקות עם החליפה בחנות ולהתנועע איתה. כך תוכל להרגיש אם היא נוחה לך או פחות. 

מחירים של חליפות חתן ליום הגדול 

היום הגדול הוא בהחלט חשוב, אבל אין באמת חובה לרכוש חליפות מאוד יקרות. מבחינת עלויות של חליפות חתן, יש באפשרותכם גם לא לגרום לחור בכיס. במילים אחרות: לא חובה לייעד תקציב של אלפי שקלים על חליפת חתן. בפועל, כל אחד מאיתנו יעשה את השקלולים והחישובים שלו ויחליט כמה "שווה" לו החליפה. 

אם אתם מעוניינים למשל לשכור חליפה, זה בהחלט אפשרי גם כן. אם אתם מעוניינים בכל זאת לרכוש את החליפה, אפשר לרכוש חליפות חתן החל ממאות שקלים בודדים. אולי זו לא תהיה חליפת מותגים נחשקת שעוצבה על ידי מעצב נודע, אבל ייתכן שהיא דווקא תספק אתכם. 

חליפות חתן עניבה צהובה
חליפת חתן- סאלינה ; צלם- Niso Ben Yehoshua

להוזיל עלויות רכישת חליפת חתן 

בכדי לנסות להוזיל עלויות על חליפת החתן, יהיה כדאי לבדוק מספר חנויות ולהשוות מחירים. כך תוכלו להכיר טוב יותר את השוק ולהבין מה המחירים הממוצעים על כל מיני גזרות, בדים וחליפות. בשורה התחתונה, היום הגדול הוא שלכם, ורק אתם תבחרו כמה כסף אתם מעוניינים להוציא על חליפת החתן שלכם. תתייעצו עם החברים, תקבלו את דבר עצתה של המשפחה ולבסוף, תחליטו בעצמכם. 

חליפות חתן
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם