מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

ללכת על בטוח: סיבות לעשות ביטוח חתונות

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

ללכת על בטוח: סיבות לעשות ביטוח חתונות

כנראה שאירוע החתונה הוא אחד מהאירועים הכי מורכבים לתכנון. במהלך שלב התכנון המקדים לאירוע עצמו, אתם תעבדו מול נותני שירותים שונים וספקים מכל סוג וזה כולל דיג'יי לחתונה, צלם אירועים, קייטרינג ועוד. לא פעם, יש גם פשלות, זהו טבעו של התחום, במיוחד במדינה בה אנו חיים. וכשמתרחשת תקלה כזו או אחרת, אתם תשמחו לדעת שאתם מבוטחים במה שנקרא ביטוח חתונות. 

ידעתם שיש דבר שנקרא ביטוח חתונה? ביטוח חתונה מאפשר לכם לקבל את השקט הנפשי שמגיע לכם. לא חסרים דברים שיכולים להשתבש באירוע החתונה, כמו למשל שמלת כלה מושכרת שניזוקה, צ'קים שחלילה נגנבים, נותני שירותים שלא מגיעים ועוד "נפלאות". בכל אחד מהמקרים האלו, אתם יכולים לקבל שיפוי מחברת ביטוח החתונה. בואו נבין במה מדובר, למה צריך בעצם ביטוח חתונה ומה הוא יקנה לנו? כמו כן, כמה עולה ביטוח חתונה? 

ביטוח חתונות

מה הוא ביטוח חתונה ולמה צריך אותו?

אין ספק בכלל, ביטוח חתונות יכול לחסוך לכם המון כאב ראש. אתם מבוטחים בחברת ביטוח פרטית של חתונות, שלמעשה יכולה לפצות אתכם בשלל מקרים שונים. למשל, במקרים בהם אחד מנותני השירותים שלכם מחליט שלא להגיע ברגע האחרון לאירוע. 

ביטוח חתונה הוא ביטוח שנרכש על ידי הזוג, לא על ידי אולם האירועים. בפועל, הזוג המתחתן ניצב בפני אתגרים רבים במהלך תכנון החתונה. למשל, מה יקרה אם הזוג ייאלץ לבטל את החתונה? הרי ברוב המקרים, יהיה על כך קנס שניתן על ידי אולם האירועים. במקרים כאלו, חברת ביטוח חתונות תפצה אתכם על ביטול החתונה. 

כמה עולה ביטוח חתונות?

ביטוח חתונות מתחיל בדרך כלל ממחירים ממוצעים של 800 ₪ ומעלה ובשווי של 100,000 ₪ ומעלה. בפועל, אתם יכולים להתאים לעצמכם בהתאמה אישית את הביטוח. אתם יכולים להחליט שאתם רוצים כיסוי על הדיג'יי, או על חברת ההסעות, על הקייטרינג וכדומה. 

אם למשל אתם לא מעוניינים לכלול בביטוח נותן שירות מסוים, אתם לא חייבים לשלם עליו בביטוח. באופן הזה, אתם בעצם מקבלים ביטוח חתונה בהתאמה אישית לגמרי. רק אל תשכחו, ככל שהביטוח יהיה מקיף יותר, ככה תוכלו להנות ולהיות בראש שקט. 

האם אולם האירועים לא מציע גם הוא ביטוח?

אל תתבלבלו, אולם האירועים מבטח אך ורק את עצמו. בשורה התחתונה, אף אחד לא יפצה אתכם אם ייגרם לכם חלילה נזק כספי או עוגמת נפש. יתרה מזאת, ישנם אפילו אולמות אירועים בישראל שעובדים ללא רישיון עסק בתוקף. 

הצעה שלנו? אם מתקרבת חתונתכם אוטוטו, תבררו כבר עכשיו לגבי מחירים של ביטוח חתונות. אל תהיו נתונים לחסדי הגורל, תבטחו את עצמכם. גם אם זה אומר לשלם עוד כמה שקלים שלא תכננתם מלכתחילה להוציא מהכיס. כדי להנות מהוזלת מחירים מסוימת, תנסו להשוות מחירים בין חברות ביטוח חתונות. 

צילום: תמיר איתן
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם