מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

כך תשדרגו את אולם האירועים עם בלונים

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

לעתים ישנן חגיגות שהמקום הטבעי שלהן הוא באולם ססגוני ומזמין, כזה שבונה אווירה יוקרתית ומעניק לכל המוזמנים והמוזמנות וכן החוגגים המאושרים, את הטאץ' המדויק.

לצד האוכל המזמין והערב לחך, וכן לצד המוזיקה והנראות של האולם, רבים מאתנו נחפש אחר נגיעות נוספות, כאלו שיעשירו את החוויה של המוזמנים, יעניקו להם אטרקציה נפלאה ויהפכו את כל המאורע לחוויה בלתי נשכחת.

רגע לפני שאתם מחפשים אחר פתרונות יקרים יתר על המידה או כאלו שחושבים מחוץ לקופסה, זכרו כי לעתים דרך המלך נמצאת דווקא באפשרויות המוכרות והידועות, כאלו שגם מתאפיינות במחירים נוחים לכל כיס.

סידורי בלונים – הפתרון המושלם לאולם האירועים

בלונים היו וככל הנראה שתמיד יהיו, דרך קלילה ונפלאה להעניק נדבך נוסף לאולם האירועים; נימה יוקרתית ועם זאת נעימה לעין, צבעונית וקלילה.

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חברות המספקות שירותים לסידורי בלונים מקצועיים לבית וכן לאולמות אירועים וכנסים. את הסידורים והעיצובים באמצעות הבלונים, תוכלו לרתום למגוון רחב של אטרקציות ופתרונות וויזואליים מצוינים, ובמדריך הקצרצר הבא נבקש לסקור את מכלול הפתרונות אותם תוכלו לבקש מאמני הבלונים.

סידורי בלונים על שולחנות

הפתרון הקלאסי והמוכר; סידור הבלונים על גבי כל אחד ואחד משולחנות הסועדים.

אתם לא מוכרחים לתור אחר עיצובי בלונים מורכבים יתר על המידה, וגם סטנד בלונים קטן המעטר את מרכזו של השולחן, יכול לספק חוויה וויזואלית מצוינת ושובה לב עבור יושבי השולחן.

מומלץ תמיד לתאם עם אמן הבלונים על עיצוב מוסכם אשר יהא אחיד בין כל השולחנות. כמו-כן, תוכלו לשלב הקדשה מסוימת או מסר מסוים על גבי עיצוב הבלונים לשולחנות, ובכך למתג את האירוע כולו.

קשת בלונים בכניסה לאולם

אנו מבטיחים לכם שגם המבוגרים ביותר וגם הצעירים ביותר יתרשמו מקשת הבלונים. זהו פתרון נפלא שרבים פונים אליו כדי לשדרג את הכניסה אל האולם.

אחרי הכול, האימפקט שנובע מן הכניסה אל האולם, משפיע על מצב רוחם וחגיגיותם של המוזמנים והמוזמנות.

קשת הבלונים היא גם אטרקציה נהדרת שהמוזמנים ישמחו להצטלם איתה, והיא תשרה על כולם רוח שטות נפלאה, עוד בטרם התחילה החגיגה האמיתית.

קיר בלונים מעוצב

אטרקציה שיכולה לשדרג את האירוע שלכם באולם האירועים מן הקצה אל הקצה.

קיר בלונים ענק ובתוכו ניתן לשלב עיצובים שונים ומקסימים, מסרים והקדשות. קיר הבלונים הוא אטרקציה שרבים אוהבים להצטלם איתה, ובכוחו גם למשוך את המוזמנים והמוזמנות אל רחבת הריקודים.

אמן בלונים

ולסיום, הדרך הקלאסית והפופולרית ביותר להשרות רוח שטות על המוזמנים, ובו-זמנית גם לשלהב אותם להגיע אל רחבת הריקודים.

אמן בלונים מקצועי המסתובב בין המוזמנים והמוזמנות שבאולם ובעיקר ברחבת הריקודים; אמן בלונים שעורך שפע של עיצובים שונים מכובעים ועד לקיפולי בלונים מתקדמים.

כי מי אמר שצריך לחפש אחר פתרונות מורכבים לשדרוג אולם האירועים? 

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם