מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

מתנות לאורחים בחתונה

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

מתנות לאורחים בחתונה

נכון שנהוג לקבל מתנות מהאורחים שמגיעים לחתונה, אבל אין ספק שיהיה נחמד גם להעניק להם מתנות סמליות. רגע לפני סגירת כל הקצוות של החתונה, האם לקחתם בחשבון כל מיני מתנות מקסימות שאפשר להעניק לאורחים שלכם? הנה כמה המלצות וטיפים למתנות אורחים בחתונה. 

האורחים מתלבשים ומשקיעים בהופעתם, מפנים זמן כדי להגיע לאירוע שלכם ואפילו כותבים לכם צ'ק שמן. כעת זהו התור שלכם לגמול להם ולהראות להם כמה אתם מעריכים את ההשקעה שלהם. אפשר לעשות זאת באמצעות מתנות שונות לאורחים, לעיתים אפילו מתנות שמכינים ממש במקום האירוע עצמו. בואו נתחיל עם מתנה שכולם יאהבו לקבל, המתנה של אפיית הלחם והחלה. 

אפיית חלה בתור מתנה לאורחים בחתונה 

אין מתנה גדולה יותר ומחממת לבבות מאשר מתנת אפיית הלחם, בני ישראל צעדו 40 שנים במדבר בשביל לחם ואכלו מצות, אז יהיה ממש נחמד אם האורחים שלכם יקבלו לחם במתנה. אתם יכולים להקים טבון אפיית חלות ולחמים במקום האירוע עצמו, ככה שהאורחים שלכם יקבלו את הלחם כשהוא חם וישר מהתנור. 

ישנן חברות הפקת אירועים אשר עוסקות בדיוק בכך – ביצירת המתנה המושלמת לאורחים. אם בחרתם באפיית חלה לאורחים בחתונה, אתם תוכלו להסתייע לא רק בחברת ההפקות, אלא גם בחברת הקייטרינג. אחת מהן בטוח תוכל לסייע לכם. פנו לאחת מהחברות האלו וקבלו ייעוץ נוסף. 

בלוקים מעץ לאירועים עם תמונות מודפסות עליהם 

אחת המתנות האופציונאליות היא, המתנה של בלוקים מעץ לאירועים עם תמונות מודפסות. מדובר במתנה שלא הכי ייחודית, אבל אין ספק שהיא מחממת את הלב. את הבלוקים ניתן לייצר ולהדפיס במקום האירוע עצמו, ככה שהאורחים שלכם מיד יקבלו תמונות של עצמם ושלכם. כיף של זיכרונות. 

אם אתם מעוניינים לתת לאורחים תמונות, יש עוד אופציות חוץ מבלוקים של עץ. אתם יכולים למשל להדפיס מגנטים של אירועים עם תמונות. אין מישהו שלא ייהנה לעטר ולקשט את המקרר בבית עם תמונות מאירועים משמחים. 

עדיין מתנות ממותגות אבל לא תמונות

אתם יכולים למעשה למתג כמעט כל חפץ, החל מקופסאות גפרורים, דרך בקבוקי שמן זית וכלה בכל מוצר אחר כמעט שניתן למיתוג. תוכלו למתג מוצרים שונים עם ברכות אישיות, אולי אפילו עם הקדשות שמיות עליהם. ככה כל אורח יקבל את המתנה המיועדת לו או לה וירגישו נאהבים במיוחד ומוערכים. 

ניתן למתג קופסאות איפור, קופסאות של משחות בריאות וקרמים, צנצנות עם פולי קפה איכותיים ועוד. בסופו של דבר, באמת שהכול תלוי בעיקר ביצירתיות שלכם ובתקציב עבור המתנות. אפשר להפוך גם מתנה סמלית וצנועה למתנה מהממת, אל תשכחו את זה. אחרי הכול, חשוב שהאורחים יסיימו את האירוע עם תחושה טובה בלב. ואין תחושה יותר טובה מאשר התחושה של קבלת מתנות. 

מתנות לאורחים בחתונה
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם