מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

איך להתאים בלונים לפי אופי האירוע?

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

הבלונים כבר מזמן לא שייכים רק לעולם הילדים העליז. אם בעבר היו הבלונים בעיקר בצבעים הילדותיים הססגוניים ואי אפשר היה ליצור באמצעותם יותר מידי, הרי שהיום הפכו הבלונים למשהו מכובד מאוד כאשר באמצעותם ניתן ליצור עיצובי פאר, מושקעים מאוד. העיצובים הללו אגב נמכרים בסכומי כסף גבוהים מאוד מה שבהחלט מעיד על הרמה הגבוהה שיש לעיצובי הבלונים הללו בעולם.

זאת למרות שהבלון הוא פג תוקף, עדיין יש לו את הייחודיות שלו ואנשים התחילו להפנים שעיצובי הבלונים יכולים להתנהג ממש כמו פרחים שגם בהם אנחנו משקיעים וגם עליהם אנחנו משלמים הון לא קטן ועדיין לא מדובר במוצר שהוא נצחי.

כך שמכל כיוון שלא נסתכל, הבלונים הם מוצר ערכי מאוד ועיצובי הבלונים, אם הם נעשים כמו שצריך, הרי שהתוצאה היא בהחלט מרשימה, יוקרתית ובעלת ערך ואנשים היום כבר ממש למדו להעריך אותם.

התאמה נכונה של הבלונים לאירוע

כדי שאכן הבלונים יתנו לכם את המענה הנכון, חשוב מאוד לבחור בעיצוב מוקפד וכזה שיהיה מותאם מכל הבחינות לאופי האירוע. זה אומר, התאמה מבחינת סגנון העיצוב, התאמה מבחינת הצבעים ובאופן כללי עיצוב שיהיה מותאם ממש לאנשים עבורם אנחנו באים לעצב את הבלונים.

אז נפרט מעט על נושא ההתאמה ועל מה שזה בעצם אומר.

התאמה של עיצוב הבלונים על פי אופי האירוע

כל אירוע יש לו את האופי שלו. אינה דומה מסיבת בת מצווה לאירוע עסקי וכך גם אי אפשר להשוות חתונה לחדר בלונים שבהם אתם רוצים להפתיע את יקירכם. לכל סיטואציה אתם חייבים לבחור את העיצוב הנכון כדי שהוא יהלום את האירוע.

כך שיש סיטואציות בהם תוכלו ללכת על שער בלונים קלאסי כאשר באחרים יהיה עליכם לחשוב על סידור מתוחכם יותר ועדכני כמו למשל סידור בלונים אורגני. כך גם יש אפשרות של עמודים מבלונים שהם יותר קלאסיים ומוסדרים, לעומת עמודים ייחודיים העשויים בצורה טבעית ונשפכת. לכל אירוע עליכם להתאים את האופי ואת הסגנון הנכונים והמתאימים.

התאמה נכונה של הצבעים

כדי שהבלונים יתנו לכם את המענה המדויק והנכון, חשוב שהצבעים יהיו מותאמים לצבעים שיש לכם בעריכה של האירוע. זה אומר התאמה לכל התפאורה שבחרתם לכם לאירוע, זה אומר התאמה מבחינת הכלים בהם אתם עומדים להגיש את המנות, הצבעים של המפות וכן הלאה. יש מקרים רבים אשר בהם ההתאמה היא דווקא בהתחשב בצבעי הביגוד שהמשפחה החוגגת בוחרת ללבוש. באירועים עסקיים, הצבעים יהיו כמובן הצבעים של העסק והלוגו שלו.

בקיצור, הבנתם. עם התאמה נכונה של הבלונים ועם עיצובים מדויקים ומתאימים לסגנון האירוע ולאופיו הייחודי, אתם תקבלו את התוצאה המושלמת. כי אין כמו בלונים שיוצרים אווירה. אז פנו לאתר בלון בלון ותיהנו מאירוע מלא רוח ומצב רוח…

קרדיט תמונה: Image by chandlervid85 on Freepik

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם