מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

מפיק אירועים לחתונה

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

מפיק אירועים לחתונה

בשונה ממנהל אירוע, הפקת אירוע בעצם מרכיבה את הקונספט השלם של אירוע החתונה. בפועל, זה אומר שחברת ההפקה מעצבת לכם את החתונה מ-א' ועד ת'. אם אתם עומדים להתחתן, כעת זה הזמן להחליט על ההפקה של האירוע. בואו נדבר על זה. 

איזה יום מרגש זה, היום של החתונה, היום בו הכול סובב סביבכם וסביב השמחה הגדולה שלכם. אם יש לכם קצת מזל, אתם תתחתנו רק פעם אחת בחיים, וצריך שהפעם הזאת תהיה לא פחות מקסומה. כשתסתכלו על תמונות שנים קדימה מעכשיו ותזכרו בימי העבר, אתם תשמחו לראות תמונות שמתעדות אירוע מעוצב וייחודי, יפהפה ומרגש גם מבעד לעדשת המצלמה. ובכדי שהאירוע יהיה לא פחות ממושלם, יהיה כדאי לשכור את השירות של חברת הפקות חתונה. בואו נסביר במה היא תתעסק בעיקר. 

מפיק אירועים לאירוע

במה עוסקת חברת הפקת חתונה? 

חברת הפקות לחתונות עוסקת בכל מה שתגידו לה לעסוק, זה בגדול. ויותר בקטן: מפיק חתונות יכול להתעסק עם סידורי הפרחים, העיצוב הכללי של האירוע, הקונספט של האירוע, מוזיקה האירוע ועוד. בשונה מהמפיק של החתונה, המנהל של האירוע מקבל כבר חתונה מוכן שכעת רק צריך לנהל אותה. אם כך, חשוב לוודא שמפיק החתונה ומנהל האירוע יעבדו צמוד אחד לשני ביום הגדול. 

אם אתם עומדים לקיים אירוע מאוד צנוע, לא בטוח שתצטרכו את מפיק החתונות. יחד עם זאת, ישנם המון אירועים קטנים אשר מעוצבים על ידי מפיקי אירועים וחתונות. בסופו של יום, זה באמת עניין של בחירה אישית וכמובן גם תקציב. 

האם אנחנו בכלל צריכים מפיק אירועים?

זאת לחלוטין שאלה שאין עליה תשובה אחת בודדת. מצד אחד, הפקת חתונות תחסוך לכם המון כאב ראש, זמן התעסקו בסידורים, התנהלות מול נותני שירותים ועוד. מצד שני, השירות של חברת ההפקות עשוי להיות מעט יקר עבור חלק נכבד מהאנשים. 

אתם צריכים לזכור שבזמן שלפני האירוע, אתם תצטרכו להתנהל מול לא מעט גורמים שונים. למשל, התנהלות מול דיג'יי חתונות, מול צלם האירוע, חברת הקייטרינג ועוד המון. אם אתם מרגישים שזה עושה לכם סחרחורת רק מלחשוב על כל זה, כנראה שאתם צריכים חברת הפקות לחתונות. 

כמה עולה הפקת חתונה עם חברת הפקות? 

כמה עולה הפקת חתונה? ובכן, זה משתנה מאירוע לאירוע. הפקת חתונה קטנה יכולה לעלות לכם בין 5,000 ₪ ל-15,000 ₪ בממוצע. יחד עם זאת, הכול תלוי בצרכים שלכם וברצונות, בחשקים ובהפקה עצמה. ככל שהאירוע יהיה יוקרתי וירגיש ככה, כמובן שההפקה תעלה לכם יותר. 

הפקות של חתונות יכולות להגיע גם לסכומים של מאות אלפי דולרים. בשורה התחתונה, באמת שהכול תלוי ביצירתיות שלכם ובתקציב, ביצירתיות של המפיקים וכו'. אם החלטתם שאתם הולכים על הפקת חתונה עם חברת הפקות, תערכו מחקר שוק ותבדקו את העלויות הממוצעות על ההפקות השונות.  

מפיק אירועים לחתונה
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
דילוג לתוכן