מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

הטיפים הבאים ישאירו את המוזמנים שלכם ברחבת הריקודים

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

עברנו את כל רגעי המתח הכרוכים בחיפוש אחר צלם חתונה וצלם מגנטים, איפור, שמלת כלה, חליפת חתן, אוכל, אלכוהול ושלל אטרקציות ואביזרי החובה הנלווים. עתה הגיעה החתונה עצמה, והאמת? שגם כאן עוד ישנם כמה קצוות לא סגורים.

אחד מן החששות הבולטים ביותר בקרב זוגות המתחתנים, הוא שמא בעת החגיגה עצמה, המוזמנים והמוזמנות לא יפקדו את רחבת הריקודים, או ימעיטו מלבקר בה, דבר שוודאי ישפיע על כל החגיגה.

מעבר לחברים הקרובים שתמיד ירקדו לצידכם ושידרבנו את יתר המשתתפים, הרי שניתן למצוא כמה וכמה פתרונות נוספים שיהפכו את רחבת הריקודים למגנט עבור כל המוזמנות והמוזמנים.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למשוך את המוזמנים אל הרחבה, ולהפוך את האירוע המרגש של החתונה, לחגיגה אחת גדולה.

הזמינו אמן בלונים

בשיחתנו עם הצוות של חנות בלונים זה הכל, חלקו איתנו את הטיפ המוביל הבא: בלונים יכולים תמיד להפוך לאטרקציה ושבו-זמנית מהווה פתרון במחיר נוח ומשתלם במיוחד.

בבלונים זה הכל המתמחים בעיצובי בלונים לאירועים, ושתוכלו להתרשם מן האפשרויות הקיימות כאן: https://www.angryballoon.co.il/balloons-events  , מספרים לנו שלצד סידורי בלונים בשולחנות או קישוטי בלונים באולם, הרי שמומלץ לשכור את שירותיו של אמן בלונים שיסתובב בין החוגגים והחוגגות ברחבה ויערוך שפע של קיפולי בלונים שונים.

בזריזות ובמיומנות, אמן הבלונים יכול לערוך מגוון של תצורות שונות וחגיגיות: פרחים מבלונים, כובעים מבלונים, צורות של חיות וזה רק על קצה המזלג. המוזמנים שלכם יישארו ברחבה תוך שהבלונים משרים עליהם רוח שטות חגיגית במיוחד.

דוכן אוכל מהיר

יש לנו המון כבוד אל המטעמים הנפלאים של הבופה, וכן בל נשכח את שלל המאכלים שמלווים את המוזמנים לאורכו של האירוע. אך כאשר החגיגה נכנסת אל תוך שעות הלילה, הרי שהמוזמנים מתחילים להתעייף, וזהו הזמן למצוא פתרונות שיותירו אותם נמרצים ולו למספר דקות נוספות, רגע לפני סיומו של האירוע.

דוכן אוכל מהיר יכול להוות פתרון מושלם, כאשר ניתן לשלב בו קינוחים מהירים וטעימים כגון גלידות, קינוחים מתוקים חמים, ואפילו דוכן בריסטה שיכין קפה לכל המבקש.

את הדוכן כמובן, יש להציג בסמוך לרחבת הריקודים ובכך לייצר אטרקציה נוספת שגם תעניק מרץ לחוגגים וגם תשאיר אותם סמוך למרכז החגיגה.

חלוקת מזכרות לאורחים

תמיד כיף להשאיר בידי האורחים מזכרת מאירוע בלתי נשכח.

לצד הזמנת צלם מגנטים שהפך כבר מזמן לאטרקציית חובה בכל אירוע, הרי שניתן לרכוש מגוון פיצ'פקס שונים ומדליקים אותם יחלקו במהלך הריקודים.

אפשר ואף מומלץ לרכוש כפכפים שיחולקו עבור המוזמנות, וכך הן יוכלו 'להיפטר' מנעלי העקב המקשות על הריקודים, ולעבור לכפכפים נוחים שיותירו אותן ברחבת הריקודים לעוד משך זמן רב.

תמיד כדאי למתג את המתנות עם ברכה מן החתונה. זה מוסיף נופח אישי והופך את המתנה לקסומה במיוחד.

ושיהיה המון מזל טוב!

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם