מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

בלוקים לאירועים וחתונות

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

בלוקים לאירועים וחתונות

צריכים בלוקים לחתונה? אולי אתם לא ממש בטוחים מה זה בכלל? אחת מהאטרקציות לחתונה הכי פופולאריות בשנים האחרונות היא האטרקציה של בלוקים לאירועים. וברוב המקרים, יהיה מדובר בייצור של בלוקים מעץ לאירועים. אם אתם רוצים להנציח זיכרונות בצורה הכי מהממת, השורות הבאות יעזרו לכם בבחירה נכונה. 

מתכננים אירוע בקרוב, אולי אפילו חתונה? אם כך, אתם תרצו להנציח את הזיכרונות והחוויות מהאירוע שלכם. וכשתעשו זאת, תשמחו לקבל את החוויות שלכם מונגשות על גבי בלוקים מעץ. אז מה זה בכלל בלוקים לאירועים? מדובר למעשה באטרקציה לחתונה שתפסה תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. מה שעושים זה את הדבר הבא: פשוט מדפיסים את התמונות שמצולמות לאורך החתונה על גבי בלוקים מעץ (קוביות עץ מיוחדות) וכך מתקבל מוצר חדש ויוקרתי הרבה יותר ממגנט פשוט וסטנדרטי שכולנו כבר מכירים.

מחיר בלוקים לאירועים – כמה זה עולה?

אפשר להגיד שאת העלות המדויקת תוכלו לקבל רק מהצלם עצמו מאחר ונדרש להבין מה הכמות הרצויה ומה גודל הבלוקים שתרצו בחתונה שלכם. יחד עם זאת, אפשר להגיד כי מחיר בלוקים לאירועים נע ברוב המקרים בטווח העלויות שבין 1,500 ל-2,700 ש"ח כאשר הטווח הגבוה יותר מתייחס לבלוקים ללא הגבלת כמעט, עם לפחות 300 יחידות שמחולקות במהלך הערב.

בלוקים לאירועים בעונת החתונות

איך זה עובד? הצלם בעצמו מכין את הבלוק?

שאלה מצוינת שחשוב להתעכב עליה היא – מי מכין את הבלוקים במהלך האירוע? ברוב המקרים, צלם המגנטים שאיתו סגרתם – יביא איתו אדם נוסף מטעמו, אשר יכין מאחורי הקלעים את הבלוקים. אותו "עורך" מגיע עם מחשב ומדפסת, פורק את כרטיסי הזיכרון עם התמונות שצילם הצלם ומכין מהם בלוקים תוך כדי האירוע שלכם. חשוב מאוד להקפיד על כך שיהיו שני חברי צוות, במיוחד כאשר מדובר על חתונה גדולה.

הצלם לא יכול לבזבז זמן בהכנת הבלוקים מאחר ובמצב כזה אתם לא תראו אותו לכל אורך האירוע שלכם. זאת בדיוק הסיבה שחשוב לוודא זאת מראש לפני שמזמינים את השירות.

איך יודעים כמה בלוקים לחתונה להזמין?

בדרך כלל לאירועים קטנים של עד 150 מוזמנים, תוכלו להסתפק בכמות של 200 בלוקים, לאירועים גדולים יותר כדאי להזמין כמו של 300 בלוקים. כמו כן, תמיד קיימת האופציה להזמין בלוקים ללא הגבלה, כאשר ישנה התחייבות לכמות מינימום אשר ברוב המקרים עומדת על 300 יחידות (משתנה מצלם לצלם)

בלאי של תמונה לעומת בלאי של עץ

אין ספק בכלל, הבלאי של התמונה, כלומר מגנט רגיל שתקבלו, בדרך כלל יהיה הרבה יותר משמעותי ומהיר מאשר בלאי של תמונה אשר הודפסה על גבי עץ. זה כבר יתרון אחד שעומד לזכותו של חומר גלם העץ. מעבר לכך, בלוקים מעץ הם הרבה יותר ייחודיים מתמונות ורוב האורחים שלכם יתפסו את הבלוקים כמתנה שווה הרבה יותר מאשר המגנטים שקצת נחשבים לנדושים.

מעבר לכך שהבלוקים ייחודיים יותר מממגנט סטנדרטי, אפשר גם לעצב בלוקים בכל מיני מידות. עץ הוא חומר גלם שנחשב יחסית גמיש, ככה שתוכלו תמיד לבדוק לגבי עיצוב הבלוק להתאמה אישית שלכם. אמנם לא תוכלו ליצור כל מיני צורות משונות, אבל בהחלט אפשר להתאים את הבלוק למגוון גדלים ומידות. הנה המידות הנפוצות של בלוקים לחתונות: 

מה הגודל של בלוקים לחתונה מעץ?

ישנם בלוקים לחתונות מעץ, שגודלם הוא 10X10 ס"מ בלבד. יחד עם אלו, ישנם גם בלוקים לאירועים וחתונות, שגודלם הוא 15X20 ס"מ. חשוב רק לציין שבדרך כלל יש הבדל במחיר של כל אחד מהגדלים ולכן כדאי לוודא מראש עם צלם המגנטים (שמספק את הבלוקים) מה בדיוק המחיר של כל אחת מהאופציות.

מה עוד הולך עם בלוקים עץ לחתונות ואירועים?

עוד משהו שכדאי לזכור, המגנטים של האירועים עדיין כאן והם אחלה אטרקציה גם בימינו. תוכלו להזמין עסקה אחת של מגנטים לאירועים יחד עם בלוקים לחתונה ולהוזיל עלויות על הרכישה. ככה זה עובד ברוב החברות וזוגות רבים משלבים בין שתי האופציות על מנת לספק לאורחים מבחר. כמו כן ישנם זוגות אשר בוחרים רק באחת מהאופציות, כאשר כמעט תמיד המחיר של בלוקים יהיה גבוה יותר ממחיר של מגנטים לחתונה.

בלוקים מעץ לאירועים – קבלו הצעת מחיר בעזרתנו

מחפשים בלוקים מעץ לאירועים? תנו לנו לעזור. אתר וודינג דיי מסייע לכם במציאת צלם אשר מספק את האטרקציה הזו ודואג לכך שתקבלו הצעה אטרקטיבית למדי. כל שעליכם לעשות כעת הוא להשאיר לנו פנייה כאן באתר ואנו נדאג שתקבלו הצעה בהתאם לכמות הרצויה וגודל הבלוק המבוקש.

צילומי חוץ של חתן וכלה צולם על ידי Memagnetos
צילום- Memagnetos
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם