מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

בחירת אקססוריז מתאימים לשמלת הכלה

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

האביזרים הנכונים יכולים להעניק לכלה את הלוק המושלם, אבל הבחירה בהם אינה משימה פשוטה! אם גם את מחפשת דרך להתאמת האביזרים לשמלת הכלה שלך, הנה כמה טיפים שיעזרו לך להשלים את מראה הכלולות שלך בסטייל.

להתאים את המתכות לגווני השמלה

אחד מכללי האצבע המרכזיים הוא שצמידים, עגילים או שרשראות זהב, מתאימים מאוד לשמלות כלה בצבע שנהב, בעוד שתכשיטים מכסף או מפלטינה מתאימים יותר לשמלות כלה בצבע לבן בוהק, או לשמלה עם קישוטים כסופים.

בעת בחירת אביזרי הכלה שלך, שימי לב לטיפ הבא: אם שמלת הכלה כבר מקושטת בתחרה, בחרוזים או ברקמה, מומלץ להישען על רמזים שמגיעים מהצורה, מהצבע ומהחומר המאפיינים את הקישוטים הללו. יחד עם זאת, את יכולה לנסות גם אפשרויות מקוריות יותר, בעיקר אם יש לך הדרכה צמודה של סטייליסטית מנוסה. 

בכול מקרה, לא משנה עד כמה את סומכת על הטעם האופנתי שלך, היום הגדול בחייך לא אמור להיות הזדמנות להסתכנות בשגיאה אופנתית משמעותית.

לקחת בחשבון את קו הצוואר של השמלה

בעת בחירת האקססוריז המתאימים, עלייך לקחת בחשבון את גזרת קו הצוואר של שמלת הכלולות שלך. כל מחשוף דורש סוג אחר של קישוט. ולמרות שאין כאן נוסחת קסם, שימי לב לטיפים הבאים:

  • שמלה עם צווארון בצורת V, דורשת בדרך כלל הכי הרבה קישוטיות. לכן, תליון אלגנטי או שכבות של שרשראות, תלוי בגודל המחשוף, יכולים להיות אידיאליים לצווארון V.
  • שמלה בגזרה המדגישה את הכתפיים, כשהשרוולים הקצרים גולשים מעבר לכתפיים וחושפים אותן, דורשת קולר בולט המקיף את הצוואר. 
  • כשמדובר בשמלות סטרפלס, לעומת זאת, עדיף להחליף את השרשרת לצוואר בעגילים בולטים.
  • כשאת לובשת שמלה עם צווארון גבוה או שמלה שחושפת כתף אחת בלבד, אולי עדיף לבחור בתכשיט לשיער ולוותר על שאר התכשיטים.

לא להתרחק באופן ניכר מהסגנון האישי

כשאת בוחרת את האקססוריז לשמלת הכלה שלך, תמיד כדאי להתבונן בטרנדים העכשוויים ביותר ולהתייעץ עם מומחי אופנה שונים. ולאחר שאמרנו זאת, זכרי שאת לא רוצה להופיע מתחת לחופה עם מראה שונה לחלוטין מהסגנון האישי המאפיין אותך בדרך כלל. 

בסופו של דבר, המטרה הסופית שלך ביום החתונה אמורה להיות – להיראות כמו הגרסה הטובה ביותר של עצמך, ולא להתחפש לכלה באיזו שמלה נסיכית לא נוחה, רק בגלל שמישהו אחר חשב שזה בדיוק מה שמתאים לך.

לבחור את ההינומה שלך בתבונה

הינומות מגיעות בשלל אורכים ועיצובים, והבחירה בהינומה המושלמת עבורך, היא משימה לא פשוטה. כדי להקל על עצמך, כדאי להקשיב ליועצת שלך בסלון הכלות שתדע למצוא את ההינומה המחמיאה ביותר לשמלת הכלה שלך, כי הכול תלוי בסגנון של השמלה. 

לדוגמה: 

  • אם לשמלת הכלה יש שובל ארוך, והרבה דברים קורים שם בחלק האחורי של השמלה, עדיף לבחור בהינומה שלא תסתיר את כל היופי הזה בגב. 
  • הינומה קצרה היא ורסטילית מבחינת היכולת שלה להתאים לכול צורת שמלה, הודות למסגור הפנים האיכותי שהיא מציעה לך, וזאת תוך הוספת ניחוח רטרו למראה הכלה המושלם שלך. 

למצוא את האיזון הנכון

בלי קשר לאקססוריז שתבחרי להשלמת מראה הכלה שלך, חשוב שתצליחי ליצור איזון חזותי נעים ואסתטי בין כל האלמנטים העיצוביים שישלימו את המראה הסופי שלך כשתעמדי נרגשת לצדו מתחת לחופה! אל תחששי לבחור באביזר נועז, אבל קחי בחשבון ששום קישוט לא אמור לגנוב את ההצגה משמלת הכלה שלך, שצריכה להישאר נקודת המוקד היחידה במראה הכלה שלך.

 

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם