מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

איפה הכי מומלץ להעביר את ליל הכלולות?

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

השקעתם כל כך הרבה מחשבה ותכנון בחתונה שלכם, אבל ראוי שתתכננו גם את המקום שבו תבלו את הלילה הראשון שלכם כזוג נשוי. אחרי הסחרחורת המלהיבה של החתונה הנהדרת שלכם, מגיע לכם קצת רוגע ופינוק. 

מה באמת קורה אחרי החתונה?

זוגות רבים מדמיינים את ליל הכלולות שלכם כמשהו שלקוח מתוך הרומן הרומנטי. ועבור זוגות רבים שזה עתה נישאו, זה אכן כך. אבל, אחד הסקרים שבדק יותר מ-350 זוגות שהתחתנו לאחרונה מצא שרק כ-40% מהזוגות הטריים קיימו יחסי מין בליל הכלולות שלהם, ו-22% מהכלות לבשו בגדים תחתונים מיוחדים לכבוד האירוע. אבל בוודאי תופתעו לגלות שמימוש הנישואין, כביכול, אינו הדבר היחיד שזוגות עושים בליל הכלולות שלהם.

הנה כמה מהפעילויות שזוגות רבים עושים בליל הכלולות שלהם:

  • לינה בבית מלון

יש משהו מאוד מיוחד בלינה במלון, המיטה הנעימה, החלל הנקי וכמובן שירות חדרים שיביא כל מה שהאורחים מזמינים. אבל אין שהייה במלון שהיא מדהימה יותר כמו השהות בליל הכלולות שלכם. זה מספק לכם פרטיות ותחושה של יוקרה ורומנטיקה, שכנראה לא יהיו מנת חלקכם אם פשוט תחזרו הביתה לאחר החתונה.

לינה בצפון למשפחות בבית מלון, למשל, תוכלו להירגע מכל הלחץ והמטלות שעלולים לחכות לכם בבית שלכם, ותוכלו להתמקד בעצמכם בלילה הראשון שלכם כזוג נשוי. מסתבר ש-46% מהנשואים הטריים שוהים בבית מלון בליל הכלולות. ואם זה מעניין אתכם אז יותר מ-11% מהזוגות הטריים מזמינים שירות חדרים. מה שמביא אותנו לפעילות פופולרית נוספת בליל הכלולות…

  • לאכול טוב

זה בטח לא מפתיע אתכם שזוגות רבים לא הצליחו למצוא לעצמם זמן לאכול במהלך יום החתונה שלהם. היו שם יותר מדי חיבוקים, צילומים וריקודים. אבל הדילוג על הארוחה הוא זה שיכול להפוך את הזוג הטרי לשני אנשים רעבים ואולי קצת חסרי סבלנות. מצב רוח ממש לא מתאים לליל הכלולות!

המחקר מצא שלמעלה מ-26% מהזוגות הודו שהם זללו שאריות מהקייטרינג שהיה בחתונה שלהם או הזמינו ארוחה לחדר במלון שלהם.

  • להציץ בתמונות מהחתונה ברשתות החברתיות

חתנים וכלות רבים עלולים לחוות ירידת מתח מיד לאחר שהיום הגדול שלהם הסתיים. היו להם המון משימות לתכנן ולבצע ועכשיו… הכול נגמר. גלילה בין התמונות במדיה החברתית דרך ההאשטאג של החתונה שלכם, מאפשרת לכם לחיות מחדש את החתונה שלכם.

מסתבר שהמחקר מצא שאחד מכול ארבעה זוגות מבלה בליל הכלולות, לפחות זמן קצר, בהתבוננות בתמונות של החתונה שלהם שפורסמו ברשתות החברתיות. נראה שזו דרך נהדרת להסתכל בחיבה על היום שעבר עליכם ולצחוק על תעלולים שאולי פספסתם במהלך החתונה והם נלכדו בתמונות.

למצוא את מקום הלינה המושלם

הנה כמה דברים שכדאי לברר כשאתם מחפשים את המקום המושלם לליל הכלולות שלכם:

  • ליל הכלולות שלכם צריך להיות מיוחד. כדי להשיג זאת,  נסו לברר מראש אילו סוגי שירותים מציע המלון לחתן וכלה שמבקשים לבלות בכיף את הלילה הראשון שלהם כזוג נשוי. האם מוצעת לכם פרטיות, שקט ואולי גם חפיסת שוקולד איכותי ובקבוק שמפניה בחינם?
  • כדי להבטיח שליל הכלולות שלכם יעבור ללא תקלות, כדאי לבדוק כמה היבטים, כמו:
    • איזה סוג של מתקני קייטרינג מספק המלון? האם יש מטבח במלון?
    • האם בכול רחבי בית המלון יש WiFi?
    • האם יש נציג של בית המלון שתפקידו להבטיח שהתוכניות שלכם ללילה הראשון שלכם לאחר החתונה יתגשמו? אם אין מסעדה בבית המלון האם תוכלו לקבל המלצות למסעדה איכותית בסביבות המלון?

זכרו שאתם מקבלים רק ליל כלולות אחד, אז נסו לתכנן אותו כך שיבטיח לכם חוויה נהדרת שתזכרו כל החיים.

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם