מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

השכרת שולחנות לאירועים בחצר הבית

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

מתכננים להפוך את חצר הבית למתחם המיועד לאירוע הבא שלכם? אתם לא לבד. יותר ויותר אירועים נערכים בחצר הבית הפרטית. האורחים כבר לא מופתעים, אך בעלי האירוע צריכים לדאוג לארגן גם את המקום לקראת האירוח.

עבור אלו מכם אשר מודאגים מעלויות רכישת הציוד כמו השולחנות והכיסאות, אנו מיד רוצים להרגיע. שירותי השכרת שולחנות לאירועים עומדים לרשות החוגגים, מכל מקום בארץ והם יכולים להיות נוחים, פשוטים וגם הרבה יותר זולים מכפי שנדמה. בכתבה זו נתרכז בדרכים להפוך את האירוע ליחיד ומיוחד ונוסיף מספר טיפים שקיבלנו במיוחד מחברת סאונדשיין המתמחה בהשכרת ציוד לאירועים.

אירוע בחצר יכול להיות הכי מיוחד 

אם אתם נמצאים בשלב תכנון האירוע שלכם, יתכן שאתם מתלבטים ועוד לא בטוחים איך תוכלו להפוך אותו ליחיד ומיוחד. בתקופה זו החצר יכולה להיות המקום האידאלי ובמיוחד לאור העובדה שכל האירועים מצומצמים יותר מבחינת מספר המוזמנים.

עליכם לראות בחצר הפרטית שלכם את ההזדמנות להגשים את החלומות במקום לראות את המגבלות. לאחר שתאמצו את התפיסה הזו תוכלו להתחיל להכין רשימת משאלות. לחשוב איך אתם רואים את האירוע שלכם, מי יהיו האורחים שלכם ואיזה תוכן יהיה בו. אין זה משנה אם אתם חוגגים בר או בת מצווה, חתונה או אירוע עם חברים, זה הזמן שלכם להיות יצירתיים ולצאת מהקופסה.

טיפים שלא תרצו לפספס

כדי שתוכלו להפוך את האירוע היחיד שלכם למיוחד, נפגשנו עם חברת סאונדשיין, השכרת ציוד לאירועים וקיבלנו ממנה טיפים שאתם בטוח לא תרצו לפספס.

טיפ ראשון – דאגו לכל האמצעים הבסיסיים

רשימת החלומות שלכם יכולה לכלול מגוון רחב של אלמנטים שיהפכו את האירוע ליחיד ומיוחד. עם זאת, רגע לפני שתיכנסו לפרטי הפרטים (החשובים), דאגו לכך שיהיו באירוע אמצעים בסיסיים שיהפכו את המקום לנעים ונוח. 

אחד הדברים הראשונים שתרצו לחשוב עליו הוא השכרת שולחנות לאירועים וכיסאות. האורחים שלכם ירצו לשבת סביב השולחן, לאכול, לדבר עם שאר האורחים ואתם רוצים שיהיה מקום נוח לכך. שימו לב כי בעקבות הקורונה מומלץ לדאוג לכך שהישיבה תהיה מרווחת יותר מכפי שהיה נהוג בעבר.

טיפ שני – בררו על תוספות שישדרגו את האירוע

לאחר שחשבתם על מקומות הישיבה תוכלו להתחיל לחשוב על התוספות שישדרגו את האירוע שלכם. חצר הבית בדרך כלל לא מגיעה עם מערכת הגברה ולא תמיד התאורה מספיקה. מומלץ לחשוב על שני מרכיבים אלו כאשר ישנן מערכות הגברה רבות ואם החצר קטנה לא בטוח שתצטרכו את החזקה ביותר.

את האירוע שלכם תוכלו לשדרג עם ציוד מגוון. תוכלו לשכור מסכים, מקרנים, מתנפחים ואפילו פינות ישיבה אלטרנטיביות. שימו לב, כשאתם בוחרים את הציוד, תרצו לחשוב לא רק על התקציב אלא גם על המרחב כשאתם לא רוצים להעמיס עליו יתר על המידה. כמו כן חשוב שתקפידו לברר מול חברת השכרת הציוד כי היא דואגת לחטא כל פריט לפני שהוא מגיע אליכם.

טיפ שלישי – התכוננו למזג האוויר

נקודה חשובה שאי אפשר להתעלם ממנה היא מזג האוויר. אירועים רבים מתקיימים בשעות הערב וידרשו מכם מערכת תאורה טובה. אם האירוע שלכם צפוי להתקיים בשעות הצהריים יתכן שתוכלו לוותר על התאורה (תלוי כמה שעות אתם מתכוונים לבלות יחדיו) אך בהחלט תרצו לחשוב על פתרונות הצללה כך שהאורחים לא יהיו בשמש לאורך זמן.

הן בשעות הצהריים והן בשעות הערב יכול להיות חם וכדאי שתבררו על אמצעי קירור כמו מאווררים, מזגנים או צ'ילרים. כל אלו יכולים להפוך גם יום קיץ חם לנעים לשהות בחוץ. התעלמות ממזג האוויר עלולה להוביל לתסכול בשלב מוקדם של האירוע. מנעו זאת על ידי תכנון נכון מראש.

טיפ רביעי – תתייעצו ותשאלו שאלות

אל תהססו להתייעץ עם מומחים ולשאול שאלות. אתם לא חייבים לשכור ציוד שאתם לא צריכים אך כדי לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם כדאי שתתייעצו עם חברה שמנוסה בתחום. מעבר לכך שאתם יכולים לשאול שאלות על ציוד זה או אחר, אתם יכולים גם לבקש לקבל המלצות בנוגע למרחב ואיך לסדר אותו.

העדיפו לעבוד מול חברת השכרה אחת אשר יכולה לספק לכם את כל הציוד שתצטרכו ושתלווה אתכם לאורך כל הדרך. החברה צריכה להיות זמינה לשאלות לפני האירוע, להסביר לכם על הפעלת הציוד (אם יש צורך בכך) ולהציע לכם בדיוק את הפתרונות שאתם צריכים.

 

צילום: תמונה 123RF
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
דילוג לתוכן