מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

איך לבחור טבעות נישואין

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

איך לבחור טבעות נישואין

זה רגע מרגש במיוחד, הרגע הזה בו את או אתה בוחרים את טבעת הנישואין. ישנה סמליות רבה בבחירת הטבעת, כמו גם חשיבות ניכרת בעולם ההלכה והדת. בבחירת הטבעת, יהיה חשוב לקחת מספר מרכיבים בחשבון, כמו למשל הנושא שך הנוחות של הטבעת. בואו נדבר על זה ועוד. 

טבעת הנישואין מסמלת את קדושת האהבה ביניכם, מה שאנשים בוחרים בהתאם לסגנונם האישי. אבל מעבר לסגנון שבבחירת הטבעת, חשוב גם לדבר על הנוחות. הטבעת צריכה להיות נוחה ולא לוחצת מדי, אבל לא כדאי שהיא תהיה רופפת מאוד. גם אם אתם לא רגילים ללכת עם טבעות, יהיה חשוב לבחור טבעת שיושבת כמו שצריך ולא מאיימת ליפול. כואב מאוד לאבד טבעת נישואין, אל תתנו לזה לקרות. מעבר לנוחות, חשוב כמובן לקחת בחשבון את הנושא של נראות וסגנון הטבעת. 

סגנונות של טבעות נישואין

טבעות נישואין מיוצרות ומעוצבות במגוון סגנונות, אך מחומרי גלם מצומצמים. כמעט באופן גורף, רוב האנשים בוחרים טבעות נישואין זהב ולא כסף. אם אתם מעוניינים בטבעת זהב, חשוב גם לדעת מה ההלכה גורסת לגבי טבעות אלו. בעיקרון, ישנם זרמים שונים בדת, שעל פי חלק מהם, לא ניתן לעטר ולקשט את הטבעת בעיטורים שונים. הנושא הזה שנוי במחלוקת בין הזרמים השונים בדת, אבל מקובל בכל מקרה לרכוש טבעת זהב חלקה וללא עיטורים. 

עוד על פי הדת, טבעת הנישואין אמורה להירכש בכסף מזומן בלבד ולא בכרטיס אשראי. זאת, על מנת שיהיה אפשרי לוודא כי מוכר הטבעת יקבל את ערך הטבעת במלואו. לרוב, בטקס החתונה הרב יברר אם הטבעת נרכשה במזומן. 

סגנונות של טבעות נישואין

בחירת יהלום לטבעת נישואין

לאחר שבחרתם את טבעת הנישואין, יהיה חשוב לבחור גם את היהלום. אין חובה בכך, אבל בהחלט אפשר לקשט את הטבעת עם אבן ספיר, למשל. יהיה כדאי לבחור אבנים עמידות ואיתנות, שלא מתבלות עם הזמן. כמו כן, שיבוץ האבן צריך להתבצע במקום בעל מוניטין שיודע כיצד לעשות זאת באופן מקצועי. 

אם שיבוץ היהלום בטבעת לא מתבצע נכון, האבן עלולה יום אחד פשוט ליפול מהטבעת ואם אפילו לא תרגישו בכך. אם אתם מחליטים לשבץ יותר מאבן אחת בטבעת, זה בהחלט אפשרי. ודבר נוסף שכדאי לדעת, בד"כ נהוג לשבץ את הטבעת רק לאחר טקס החתונה. זאת, בכדי להבטיח את הכשרות של הטבעת בזמן החתונה עצמה. 

איזה גובה תקציב לייעד לטבעת הנישואין?

כמובן שאין כאן כלל אצבע, אבל נהוג לרכוש טבעת נישואין בערך של כשליש מהמשכורת החודשית שלכם. יחד עם זאת, כל אחד יכול להרגיש חופשי לרכוש טבעת באיזה סכום שיחפוץ בו. אתם יכולים לרכוש טבעות נישואין בעלויות ממוצעות של מאות שקלים, אלפי שקלים ויותר מכך. בסופו של דבר, הכי חשוב שתאהבו ותכבדו אחד את השנייה תמיד. 

איך לבחור טבעות נישואין
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם