מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

הכוח של החתונות בזמן המלחמה

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

אירועי ה-7 באוקטובר גרמו לזעזוע אצל כל אחד מאיתנו נוצרה תחושה שגרמה לכולנו להפסיק, לעצור ולהתאבל. דווקא בתקופה זו, האור בוחר לנצח את החושך וזוגות רבים החליטו במקום להיכנע לחוסר הוודאות והפחד – לחגוג את אהבתם ואת החיים.

בתקופה כזאת שחורה, אפשר היה לצפות לאווירה קשה, אבל הישראלים אימצו את הרעיון שאושר ואהבה הם כוח חזק מול המלחמה. ההחלטה להתחתן עבור זוגות בזמנים כאלה הייתה לא רק מעשה של התנגדות, אלא הכרזת ניצחון על החושך. דווקא בתוך הכאוס, זוגות בחרו לצאת למסע שסימן תקווה, המשכיות ויצירת משפחות חדשות.

בתור DJ, זכיתי בהזדמנות לנגן בחתונות בזמן המלחמה. בהתחלה התחושות היו מבלבלות, שמחה מהולה בעצב אך ברגע שלחצתי פליי הבנתי את המשמעות של העבודה שלי: לשמח אנשים ברגעים החשובים של החיים שלהם. הבנתי איזה זכות נפלה בחלקי להיות מקום מפלט עבורם מהמציאות הקשה שלנו ומבחינתי זאת שליחות!

המוזיקה שניגנתי קיבלה משמעות חדשה והצליחה להרים את האווירה. למוזיקה, במהותה, יש את הכוח לחרוג מגבולות, ובמהלך החתונות האלה היא הייתה הכוח שאיחד בין האנשים. כשראיתי את החיוכים על הפנים של הזוגות והאורחים שלהם הבנתי את ההשפעה העמוקה של המוזיקה ואת התקווה שהיא נותנת להם.

אני מקווה שבעתיד הקרוב הכל ייפתח שוב ונחזור לשגרה שכל כך חסרה לנו והאמת? אני מרגיש אופטימי.
הבנתי שדווקא החתונות שקורות בתקופה הזאת הם הניצחון על השונאים שלנו.

אסיים ואומר שחתונות בזמן המלחמה הן יותר מסתם חגיגת אהבה, הן מחזקות אותנו לא פחות מאת הזוגות.
אפשר לנצח את החושך רק כאשר מגבירים את האור.

מחכה כבר לראות את כולכם שוב ברחבות!

כותב המאמר: שחק מרבל | Shahak Marble
https://www.shahakmarble.com/

עקבו אחרי שחק מרבל ברשתות:

 

 

 

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם