מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

רעיונות למסיבת רווקים לפני החתונה: טיפים לארגון מסיבת החלומות באילת

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

הנכם עומדים להתחתן, וזה הזמן לחגוג את הרגעים האחרונים כרווק או רווקה יחד עם החברים הכי טובים. אם אתם עדיין מתלבטים על מיקום וחו״ל איננה אופציה, אילת היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לקיום מסיבות רווקים, ויכולה להציע מגוון גדול של פעילויות ואטרקציות. להלן כמה טיפים ורעיונות שיעזרו לכם להכין אירוע שיהיה קשה לשכוח. 

טיפ 1: בחירת מיקום

הדבר הראשון שצריך לעשות לאחר שהתגבשה קבוצה של חוגגים היא בחירת מיקום. איפה תחגגו את מסיבת הרווקים/ות שלכם? אז אם החלטתם לחגוג בעיר הדרומית אילת, לפניכם מגוון של אפשרויות. החל מהשכרת יאכטה, סגירת מסעדה או דאנס בר, חגיגה על החוף או בוילה פרטית, קיימות אין ספור אפשרויות למקומות שתוכלו לחגוג בהם בעיר אילת. ככלל, ההחלטה תלויה בכמות המשתתפים ובתקציב שלכם.   

טיפ 2: קונספט ועיצוב

ברגע שבחרתם במיקום, זה הזמן לקחת אותו לשלב הבא ולעצב אותו לפי הטעם שלכם. מיותר לציין כי עיצוב לכבוד מסיבת רווקים/ות הוא מאסט. ניתן לשכור חבילות עיצוב ולהסיר מעצמכם את העול של עיצוב המקום, להשאיר את העבודה למומחים. מנגד, אם קיימות מגבלות תקציב תוכלו להסתפק ברכישת פריטים ודקורציה באחת מחנויות הסטוק. אם החלטתם לרכוש את כל הקישוטים באופן עצמאי, אנו ממליצים לשמור על קו אחיד של קונספט עבור כל הפריטים שתכננתם לרכוש.

טיפ 3: אלכוהול

מסיבת רווקים/ות לא יכולה להתרחש ללא אלכוהול. ולכן, אלכוהול הוא ללא ספק לב המסיבה, זאת לאחר החתן/כלה כמובן. השקיעו באלכוהול איכותי ומגוון. אל תשכחו לרכוש כוסות שתייה ושאטים בהתאם לקונספט שבחרתם למסיבה. להלן רשימה חלקית של משקאות אלכוהוליים: וודקה, טקילה, רום, שמפניה, יין, בירות, מיץ לערבוב וסודה לקוקטיילים. כל אלו יעלו את האווירה של המסיבה, מה גם חשוב לא לשכוח את אלו שאינם שותים אלכוהול, ולהכין עבורם משקאות טעימים בהתאם לאווירה.

טיפ 4: מתנות

מתנות כיף לתת וכיף לקבל ולכן, מסיבת רווקים/ות מוצלחת מכילה גם מתנות סמליות כי כל אירוע בלתי נשכח חייב מזכרת. אם מדובר במסיבת רווקת, המשימה פשוטה: תוכלו ללכת על מגבות מודפסות אישיות, כובעים עם הדפס, תיק חוף, מחברות ממותגות ואפילו עציץ מיניאטורי לגמרי יעשה את העבודה. אם מדובר במסיבת רווקים, תוכלו לחלק מחצלת לחוף, מצת, לוח קליעה למטרה, חולצות וכיוצא באלו. 

טיפ 5: מזון

הזמנת קייטרינג למסיבת רווקות היא דרך מצוינת המבטיחה שכולם יהנו מאוכל טעים. כאשר אתם בוחרים בקייטרינג, כדאי לבחור באופציות שמתאימות לאווירה ולסגנון שקבעתם. האם זה פינגר פוד קליל או מנות מרשימות, החלטה זו יכולה להוסיף הרבה לחוויה. בנוסף, זה גם מפנה אתכם מהחובה להכין את האוכל בעצמכם, ומאפשר לכם להתמקד באלמנטים האחרים של המסיבה. ולא לשכוח, כשאתם נהנים מקייטרינג טעים, אתם יכולים להיות בטוחים שכל האורחים ישבעו, דבר שמשפר את האווירה ומכין את הקרקע לסיום מושלם.

טיפ 6: צאו לחגוג עד אור הבוקר בדאנס בר

אחרי שנהניתם ממסיבת רווקים/ות מהנה, הגיע הזמן לסיים את הערב בצורה הכי טובה שיש ולפרוק את כל האנרגיות בריקודים עד אור הבוקר בדאנס בר באילת. הכינו את עצמכם ליציאה וצאו לבלות את סוף הערב באחד הברים באילת, הממוקמים ברובם במרכז התיירות. סיום המסיבה בדאנס בר באילת הוא הצעד האולטימטיבי להענקת חתימת סיום נפלאה למסיבה שלכם. אילת, עם הוייב המסיבתי שטמון בה בשילוב של חום, חופים טרופיים לגמרי מציעים רקע מושלם לחגיגה בלתי נשכחת. דאנס ברים באילת מציעים מוסיקה חיה ודינמיקה חברתית שמאפשרת לכולם להרפות ופשוט להנות. העברה ממסיבת רווקים במיקום ראשוני לדאנס בר באילת היא גם הזדמנות לשנות את האווירה ולהעלות את האדרנלין, וכך להבטיח שהחגיגה תימשך עד שעות הבוקר המאוחרות.

לסיכום

בתכנון מסיבת רווקים או רווקות, ישנם רכיבים מסוימים שיש לקחת בחשבון כדי להבטיח שהאירוע יהיה מוצלח. התחילו בבחירת המיקום המתאים, דרך עיצוב המקום ועד לכיבוד והאלכוהול, כל פרט קטן חשוב. כמובן, אל תשכחו את המתנות למשתתפים והקמת לוח צילומים שיעזור לשמור על הרגעים המיוחדים. ולסיום, אין דרך טובה יותר לסגור את האירוע מאשר חגיגה בדאנס בר באילת, שבו האנרגיה והכיף ממשיכים עד השעות הקטנות של הלילה. עם הכנה מעטה ותכנון מדוד, מסיבת הרווקים או הרווקות שלכם באילת יכולה להפוך לחוויה בלתי נשכחת, שתשאיר זיכרונות נפלאים לכולם.

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם