מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

כל מה שצריך לדעת על אוכל לחתונה

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

אוכל לחתונה הינה אחת מהסיבות הרבות שהמוזמנים לחתונה מגיעים בזכותו, משלמים תמורתו. האורחים אשר מוזמנים לחתונה מצפים לארוחה חגיגית ומתאימה, בכל זאת, הם משלמים תמורתו. האוכל, המנות, והקייטרינג חייבים להיבחר בקפידה, להיות טעימים במידה הנכונה, ולספק תאבון. במאמר זה, אתר Wedding Day מספרים הכל על אוכל לחתונה – איך בוחרים, התפריטים, ועוד.

איך בוחרים אוכל לחתונה?

התפריטים והמאכלים לחתונה מהווים חשיבות רבה, כמו כן, גם השתיה החריפה והיינות. כדאי ומומלץ להסתכל על חתונות מצליחות אחרות, מהם התפריטים שהוזמנו באותם החתונות. בעת הבחירה, כדאי לבחור בתפריט המומלץ ביותר, כזה שיעורר את התאבון של המוזמנים לחתונה. הזמנת קייטרינג לחתונות עולה בממוצע בין 150-350₪ למנה, לאורח בודד בלבד. אז איך בוחרים אוכל וקייטרינג לחתונה בצורה נכונה? בצורה האידאלית והטובה ביותר? הנה מספר פרמטרים:

  1. סוג התפריט – סוג התפריט יהווה חשיבות רבה בחתונה גדולה עם מלא אורחים. בגלל שההיצע די מבוקש וגדול, קשה מאוד לקלוע לטעם של כל אחד ואחת. לפיכך, כדאי ומומלץ לבחור בתפריט הקלאסי, בתפריט הטעים והנפוץ ביותר לחתונות – תפריט בשרי עממי. ומהצד השני, בחירת התפריט צריכה להיעשות בהתאם לסוג החתונה. לדוגמא: בחתונה שהקהלים שלה הינם טבעוניים, כדאי לבחור בתפריט טבעוני או חלבי.
  2. טעימות לפני – אל תבחרו בקייטרינג כל כך מהר, בחנו אותו, תטעמו את הדוגמיות לבחירה. כאשר אתם ניגשים לבחירת הקייטרינג, כדאי ומומלץ לטעום את מנות הפתיחה, להרגיש את הטעמים, את הבשר הנושם, ואת המטעמים החלביים. באמצעות זאת, ניתן לבחון האם מדובר בקייטרינג שיתאים לנו ולאורחים, מדובר בפרמטר שכדאי ליישם.
  3. סוג הכשרות – אתם מכירים את האורחים יותר טוב מכל אחד אחר, יותר טוב מאנשי הקייטרינג. לפיכך, בחרו בסוג הכשרות המתאימה ביותר לחתונה – בד״ץ או מהדרין. כדאי לדעת – כשרות בד״ץ מתומחרות יקר יותר מאשר כשרות מהדרין או כשרות אחרת. לא משנה במה תבחרו, ללא צל של ספק, הכשרות חייבת להתאים לכל האורחים כאחד.

אלה הם שלושת הפרמטרים לבחירת אוכל איכותי לחתונה שלכם, כעת, זה הזמן להתחיל לטעום. בעת בחירת קייטרינג כזה או אחר, כדאי להישמע למספר הנחיות – ניסיון, שירות והגינות, וחוות דעת. שלושת הפרמטרים האלה יעזרו לנו לבחור בקייטרינג הטוב ביותר, השוואת מחירים היא חובה.

הזמנת אוכל לחתונה בטבע – מהו הקייטרינג המתאים ביותר?

מתכננים להתחתן בטבע? במקום אינטימי ויפיפה? האוכל והקייטרינג חייבים להיבחר בהתאם. בחירה לא נכונה או לא מוצלחת עשויה לפגוע באיכות, באווירה, ובמקום. בחרו בקייטרינג שאתם הכי אוהבים ומתחברים אליו, כזה שיתאים לאורחים, לסוג הלוקיישן, והכי חשוב – שיהיה משובח. ברוב המקרים, חתונות רבות בטבע בוחרות בקייטרינג חלבי, או טבעוני. ניתן גם לבחור בקייטרינג בשרי, אם זאת, קייטרינג בשרי איננו נפוץ בחתונות מהסוג הנ"ל. בחרו בצורה חכמה ונבונה.

אתר Wedding Day הינו המקום האולטימטיבי שבו ניתן למצוא מגוון מקומות לחתונה, יעדים אטרקטיביים, נותני שירותים, וכמובן ניתן לקרוא מידע חיוני ואינפורמטיבי מהבלוג שלנו.

אוכל לחתונה
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם