מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

חתונת קיץ: 5 טיפים לכלה המתחתנת

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

חתונת קיץ- נסי אסוף במקום פזור

הקיץ הישראלי מאלץ כלות רבות לבצע התאמות בכל הקשור לתסרוקות השיער. מאחר ומדובר ביום ארוך אשר בו את צריכה להיראות במיטבך, בין אם מדובר בצילומי החוץ עם צלמי החתונה שלך ובין אם בשלב מתקדם יותר של האירוע כאשר מגיעים כבר אל האולם עצמו. אומנם יש כלות שבוחרות באופציה של שיער פזור בקיץ אך אין ספק שרבים ממעצבי ומעצבות השיער ימליצו לכם לשקול את האופציה של שיער אסוף על מנת להקל על החום. זכרי, היום שיער אסוף נחשב לשיקי וטרנדי ואיסוף השיער הוא ממש לא פשרה.

חתונת קיץ- בחרי שמלה שמתאימה עבור חתונת קיץ

על מנת להקל עלייך את ההתנהלות לאורך כל היום, חשוב לבחור שמלת כלה שמתאימה לעונת הקיץ. הכוונה היא לנסות ולהימנע משמלות גדולות ונפוחות (כמו למשל שמלת קצפת) ולהישאר עם שמלות דקות עם כמה שפחות שכבות. שמלה מסורבלת עלולה להתיש אותך ולגרום לך להגיע עייפה ומזיעה מהצילומים אשר לרוב מתבצעים באזורים פתוחים וזה הדבר האחרון שתרצי כמובן.

שמלה שמתאימה עבור חתונת קיץ
צילום- Memagnetos

חתונת קיץ- איפור איכותי ועמיד לחתונת קיץ

כאשר אנחנו מדברים על חתונת קיץ, חשוב מאוד להקפיד על איפור עמיד ואיכותי. בשל החום והלחות הגבוהה, במידה וזה מסתדר עם הלוק שרצית, כדאי לשקול איפור קליל ככל הניתן ולציין בפני מאפרת החתונה שלך שאת רוצה כמה שפחות שכבות איפור ועומס. אם תרצי להרחיב בנושא, תמיד תוכלי למצוא בבלוג שלנו טיפים ממאפרת לחתונה על מנת להגיע מוכנה יותר.

חתונת קיץ בזמן החופה
צילום- Arie Sutton

בדקי האם האולם ערוך ומוכן לחתונת קיץ

בין אם בחרת מקום לחתונה כגון; גן אירועים או אולם אירועים, כדאי לבדוק שהמקום ערוך ומוכן לימי הקיץ החמים. וודאי שיש באולם מיזוג אוויר בחלקיו הפנימיים וכמובן מאווררים בחלקים הפתוחים על מנת להקל על עומס החום ולצנן את האורחים. בנוסף, כדאי מאוד לבדוק שיש במקום הצללות כאלה ואחרות בחלקים הפתוחים, במיוחד אם בחרתם להתחתן בחתונה צהריים. האורחים שלכם יעריכו את הדאגה וההתחשבות ויוכלו ליהנות באירוע ולשמוח אתכם, במקום לסבול מאוויר עומד ומשמש חזקה.

עיצוב חתונת קיץ בטבע
עיצוב- White Rainbow ; צלם- איציק בן דוסא

חתונת קיץ- מים מים בששון 

לאורך כל יום החתונה, משלב ההכנות, דרך צילומי החוץ ועד ההגעה לאולם עצמו, חשוב להצטייד בבקבוקי מים קרים ומרעננים. זה אומנם נשמע מובן מאליו אך כלות רבות לא מעריכות את החום השורר בחוץ ולא מביאות איתן מספיק מים. במהלך הצילומים חשוב לשתות הרבה מים על מנת לא להתייבש או להגיע מותשים לאולם וכמובן לדאוג גם למלווים שהגיעו אתכם. בקשי מאחת מהחברות שהגיעו ללוות אותך, לדאוג לנושא המים הקרים ולוודא שכולם שותים לאורך היום, אין כמו עזרה של מלווה לחתונה שמקלה עליך במהלך היום.

צילומי חוץ של חתן וכלה בחתונת קיץ
שמלת כלה- Shilat Ifergan ; צילום- גמבא צילום

בחרי תפריט שמתאים עבור חתונת קיץ 

בכל הקשור לאוכל, חשוב להתאים את התפריט למזג האוויר ולבחור במאכלים קלים שלא יכבידו. נסי להימנע מבחירת תפריט לאירוע המכיל מרקים או או אוכל שנחשב כבד וכווני דווקא לאוכל כייפי שמתאים לימי הקיץ: עמדה של קוקטיילים צוננים עם קצת אלכוהול (מישהו אמר מוחיטו?), בירות קרות, פירות קיץ ואפילו ארטיקים.

אלכוהול בחתונה בחתונת קיץ

חתונת קיץ במרכז
צילום- עומר קורן
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם