מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

טקס חופה וקידושין והרב המקדש

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

אחד התפקידים החשובים ביותר בכל חתונה, אשר בלעדי זה החתונה לא באמת תהיה חתונה זהו תפקידו של מסדר החופה והקידושין. הרב המקדש שגם מנהל את כלטקס החופה הוא זה שלמעשה משיא את בני הזוג זה לזה ומבצע את כל התהליכים הנדרשים כדי שהכול ייעשה על פי ההלכה.

חשוב לזכור להזמין את הרב המקדש מבעוד מועד כבר בתחילת ההיערכות שלכם לקראת החתונה. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו לחוץ בזמן כאשר הוא לא מוצא את הדמות שהוא רוצה שיבצע את החופה וינהל את הקידושין.

אז אם מדובר בבחור ישיבה, הרי שברוב המקרים הוא יזמין את ראש הישיבה שיעשה עבורו את סידור הקידושין. אם מדובר באדם מן השורה הוא כיול לפנות אל רב השכונה ולברר מולו האם הוא אכן עושה גם את זה. בכל מקרה תמיד ישנם רבנים שיוכלו לקחת על עצמם את המשימה ולנהל עבורכם את החופה בצורה המקצועית והחגיגית ביותר.

מי יכול להיות מסדר חופה וקידושין?

אז מי הוא זה שיכול לקחת על עצמו את המשימה ולנהל את החופה ואת הקידושין? כדי לעשות את זה בצורה הכי נכונה, חשוב  מאוד לפנות למקום לימודים שם יקבל התלמיד את כל הכלים ואת כל המידע הנדרש כדי לדעת לעשות את התפקיד ולנהל את הטקס בצורה הכי טובה. כי על מת לעסוק בתפקיד כזה יש ללמוד ולדעת את כל ההלכות הקשורות לתחום, חשוב להבין מהו מהות הטקס, על מה אסור לוותר ומה ם הדברים שהם סתם הפכו להיות חלק מתוך הטקס אך הם חסרי משמעות. רק אדם שילמד לעומק את כל מה שמרכיב את הנושא הזה של ניהול חופה וקידושין הוא זה שיוכל לבצע את התפקיד הזה בצורה הכי נכונה והכי הלכתית.

איפה מקבלים את ההכשרה לניהול טקסי חופה וקידושין?

אז אמרנו שצריך ללמוד. יש היום הרבה מאוד מקומות שם אפשר ללמוד את הדבר ולקבל את כל ההכשרה הדרושה.

הכשרת מסדרי חופה וקידושין זהו מקצוע של ממש המחייב לימוד יסודי ומקצועי של כל המרכיבים על מנת שאכן התלמיד יוכל להיכנס לנעליו הגדולות והאחראיות של מסדר החופה והקידושין.

שימו לב שאתם פונים אכן אל מכון לימודים שמגובה בהסכמות מטעם רבנים שמעידים כי אכן הלימודים במקום נעשים תחת פיקוח והנחייה הלכתיים. רק כך ניתן להבטיח כי אכן תקבלו שם את כל מה שחשוב ונחוץ לדעת לפני שמתחילים לעסוק בתחום.

כדאי תמיד לשמוע מבוגרים שכבר עבור את המסלול באותו מקום לימודים ולשמוע מהם האם אכן מדובר במקום ששווה לעבור בו את המסלול והאם אכן יוצאים משם עם כל ארגז הכלים הנדרש כדי להתחיל לעבוד בתחום.

זוהי האינדיקציה הנכונה ביותר לברר על מקום הלימודים.

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם