מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

טיפים לבחירת שמלת כלה לפי מבנה הגוף

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

מציאת שמלת הכלה המושלמת עבורך היא הרבה יותר קלה כשאת יודעת מה לחפש. רוצה להתאים את סגנון השמלה למבנה הגוף שלך? המשיכי לקרוא!

כשאת בחיפוש אחר שמלת הכלולות החלומית שלך, את רוצה שמלה שתחמיא לחלקים הטובים ביותר בגופך. מסיבה זו, אם את מתכננת ניתוח הגדלת חזה חשוב מאוד לעשות זאת לפני החתונה, כדי שהשמלה תתאים היטב למבנה החדש של החזה שלך.

מבנה גוף בצורת שעון חול

מבנה גוף בצורת שעון חול מאופיין במותניים מוגדרים, ירכיים רחבות וחזה גדול. אם את בעלת צורת הגוף הנחשקת הזו, הגוף שלך מלא קימורים. 

למבנה גוף בצורת שעון חול חפשי שמלה שמחבקת ומציגה את הקימורים המדהימים שלך, למשל שמלה בסגנון בת-ים. צווארון בצורת לב עשוי להתאים לך יותר מאשר שמלה עם צווארון גבוה, כי הוא ישמור על איזון ויחמיא לחזה שלך.

הימנעי משמלות נשף או שמלת נסיכות, כי הן פחות מחמיאות לגזרה שלך.

מבנה גוף בצורת אגס

אם מבנה הגוף שלך הוא בצורת אגס, יש לך ירכיים רחבות יותר מהחזה ומהמותניים. כנראה שהצוואר והכתפיים שלך נשיים מאוד, והחזה קטן יותר.

למבנה גוף זה חפשי שמלת כלה במבנה של שמלת בת-ים. שמלה עם שרוולים היא אפשרות טובה לאזן את הכתפיים הקטנות יותר עם הירכיים הרחבות יותר.

הימנעי משמלה בסגנון A, שתיצור אשליה שהמידות שלך גדולות יותר מהמציאות.

מבנה גוף בצורת משולש

במבנה גוף משולש הפוך הכתפיים ופלג הגוף העליון גדולים יחסית לפלג התחתון, ולכן הוא נראה בצורה של משולש. יתכן שיש לך כתפיים רחבות ומותניים וירכיים דקים וקטנים יותר, מה שמעניק לגוף צורה של עמוד.

בחרי בשמלה בסגנון סימטרי עם צווארו V, שמתאים באופן מושלם לצורת המשולש ההפוך. גם שרוולים מלאים יותר מחמיאים לגזרה שלך וגורמים לכתפיים שלך להיראות עדינות יותר. חוץ מזה, את יכולה לבחור בשמלת כלה עם קישוטים ותחרה, שתעזור לגוף שלך להיראות רחב ומאוזן יותר.

הימנעי משמלות סטרפלס שמדגישות את הכתפיים הרחבות.

מבנה גוף בצורה אובלית, סגלגלה

צורת הגוף הסגלגלה, מכונה גם צורת תפוח, והיא מאפיינת כלות עם חזה גדול, ירכיים צרות ופלג גוף עליון מלא יותר. הצורה האמצעית של הגוף מעוגלת יותר, והרגליים והזרועות הן דקות יותר.

למבנה גוף בצורה סגלגלה, חפשי שמלת כלה בסגנונות שמאופיינים בגזרה עדינה או ישרה כמו שמלה בצורת A, המכונה גם שמלת אימפריה. סגנונות אלה, עם חצאיות מתרחבות שנופלות דרך קו המותניים, מעניקות אשליה של צורה מקומרת ומאוזנת יותר. 

בנוסף, שמלת כלה עם מחשוף פתוח יותר וקישוטים נוספים באזור החזה, ימשכו את העיניים כלפי מעלה, הרחק מאזור אמצע הגוף המלא יותר.

הימנעי משמלות עם צוואר גבוה שיטביעו את אזור החזה ויעניקו הגדרה מועטה מאוד לאזורי הגוף האחרים. התרחקי משמלות שמושכות את תשומת הלב למותניים, כי הן פחות מחמיאות לגזרה שלך.

מבנה גוף בצורת מלבן

לכלות עם מבנה גוף מלבני, הנקרא גם צורת בננה, יש גזרה ישרה יותר מכתפיים דרך המותניים והירכיים, שהן פחות או יותר באותו רוחב. אולי את גם גבוהה ועם גזרת מותניים קטנה וחזה קטן יותר.

למבנה גוף מלבני חפשי שמלות בגזרת A, שמלת נשף ושמלה בסגנון נסיכותי. סגנונות אלה, המציעים חלק תחתון מלא יותר, יעזרו לך להגדיר היטב את הגזרה שלך וליצור אשליה של דמות מקומרת יותר.

הימנעי משמלות מחבקות, בסגנון בת-ים, שתדגיש את הצורה שלך ולא תעניק הגדרה לגוף.

טיפים לבחירת שמלת כלה לפי מבנה הגוף
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם