מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

איך לבחור שמלת כלה?

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

שלב ראשון – בחירת סגנון

אז איך לבחור שמלת כלה לחתונה? ראשית מתחילים בבחירת סגנון. בשלב בחירת הסגנון, הרעיון הוא לסנן סגנונות שאת לא ממש אוהבת או מתחברת אליהם ולהישאר רק עם הדברים השווים והרלוונטיים באמת. נסי לדייק לעצמך איזו גזרה את מחפשת. האם את רוצה חצאית? אולי סטרפלס? או במילים פשוטות יותר – איזה חלקים היית רוצה להבליט ואיזה חלקים להצניע. זה שלב חשוב מאוד עבור כלה אשר לא יודעת איך לבחור שמלת כלה עבור יום החתונה שלה, וללא ספק יעשה סדר וסינון ראשוני.

שלב שני – חיפוש מעצבים עם שמלות בסגנון שרצית

לאחר שבחרת את סגנון השמלה שאת מחפשת, הגיע הזמן להיכנס לאתרים של מעצבי שמלות שונים ולחפש כאלה שמציעים בקולקציה שלהם שמלות בסגנון הזה!

סגירת שמלה לכלה

שלב שלישי – מחיר

אחת השאלות שכלות שאולות הרבה, כמה עולה שמלת כלה? אז לכן אנו ממליצים לכן, הגדירי תקציב מסוים לנושא השמלה. מחירי שמלות כלה נעים בין 2,000 ש"ח ויכולים להגיע גם למעל 10,000 ש"ח בקלות. חשוב לא להתפזר ולהגדיר מסגרת תקציב לנושא השמלה בשביל לנסות ולהגיע כמה שיותר מוכנים. קל ללכת לאיבוד בין כל השמלות ומגוון המחירים ולהיסחף עם ההוצאות.

שלב רביעי – קביעת פגישה בסלון כלות

אחר שצמצמת את ההיצע בין מגוון מעצבי השמלות, הגיע הזמן ללכת לפגישות בכמה מקומות בשביל להתרשם פיזית. ההמלצה שלנו היא ללכת למקסימום 3 מקומות שונים. בכל מקום יש הרבה מאוד שמלות ולא כדאי לסבך את תהליך קבלת ההחלטה. רק אם לאחר שראית את שלושת המקומות את מרגישה שעדיין לא מצאת את השמלה "האחת" בשבילך, ניתן להוסיף עוד סלון. 

מומלץ להקשיב לאנשי המקצוע שנמצאים בסלון. מעצבות מבינות ברמה המקצועית ויכולות ללמד אותך דברים שלא ידעת או חשבת עליהם ולסייע בשאלה החשובה איך לבחור שמלת כלה ואיזו שמלה עשויה להתאים בצורה הטובה ביותר למבנה הגוף שלך בשביל שתראי בה מהממת. זכרי – השמלות נראות אחרת כשהן על הקולב מאשר איך שהן יושבות על הגוף ולכן חשוב לתת צ'אנס, למדוד ולנסות.

כמה עולה שמלת כלה?

שלב חמישי – להתייעץ אבל לא להגזים

את לגמרי מוזמנת להביא איתך את אמא או אפילו חברה טובה או שתיים בשביל להתייעץ ולשמוע עוד דעות של האנשים שהכי קרובים לך. אנחנו ממליצים לא להגזים ולהביא הרבה יועצות כי ככל שיהיו יותר דעות, ככה ההחלטה תהיה קשה יותר.

שלב שישי – קבלי החלטה

הגיע השלב לקבל החלטה. כן כן, זה מלחיץ, זה חורץ גורלות והחיים שלך הולכים להתחלק ל2, לפני ההחלטה ואחריה. אבל אם רגע נדבר ברצינות, לא מדובר פה בחיים ומוות. תהיי שלמה עם ההחלטה ואם אהבת שמלה מסוימת, המחיר שלה מסתדר גם הוא ובאופן כללי את מרגישה שזאת האחת – זה הזמן להתקדם איתה לשלב הבא 🙂  לטיפים נוספים לארגון חתונה היכנסי לכתבה בנושא.

איך לבחור שמלת כלה

איך לבחור שמלת כלה – טיפ קטן נוסף מאיתנו:

הרבה כלות מרגישות לאחר הקנייה שהן לא שלמות עם השמלה. דעו שזה טבעי וזאת תחושה נפוצה מאוד, תנו לזה זמן ותסמכו על הבחירה שעשיתן!

בחירת שמלה
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם