מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

סגנונות מובילים של שמלות כלה

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

הסגנונות המובילים של שמלות כלה

ענית בחיוב להצעת הנישואים של בן הזוג שלך ועכשיו הגיע החלק בו מתכננים את החתונה.

אחת ההחלטות הקשות ביותר היא ההחלטה באיזה שמלת כלה לבחור מתוך המגוון הרחב  של שמלות כלה. חיפוש קצר באינטרנט של שמלות כלה מעלה בפנייך אינספור סגנונות, צבעים, בדים, טקסטורות ועוד. מאמר זה נועד לסדר לך את הראש ולעזור לך להבין מהם הסגנונות המובילים של שמלות כלה שקיימים כיום. 

שמלת כלה צנועה

שמלות כלה צנועות אינן נלבשות רק על ידי כלות דתיות ומסורתיות. קיימות כלות חילוניות אשר מבקשות עיצוב צנוע לשמלות הכלה שלהן, העיצוב הצנוע משאיר מקום לדמיון ויוצר סגנון מיוחד. שמלות כלה צנועות מתאימות לכל הגזרות וכל כלה יכולה להתאים אותה בהתאם למידות שלה, להעדפות שלה ולסגנון שלה.

שמלת כלה סקסית

שמלת כלה סקסית היא שמלה המעוצבת בצורה כזו שמציגה את את נתוני הגוף של הכלה בצורה הטובה ביותר. שמלות סקסיות יכולות להיות שמלות החושפות את חלקו העליון של הגוף אך מצניעות את חלקו התחתון של הגוף, שמלות סקסיות יכולות להיות שמלות בעלות שסע אשר מדגיש את רגליה של הכלה, שמלות כלה סקסיות יכולות להיות בעלות גב חשוף ועוד. שמלת כלה סקסית היא דרך מצוינת לדפוק הופעה שתשאיר את כל האורחים עם פה פתוח.

שמלת כלה וינטג'

בשנים האחרונות שמלות כלה בסגנון וינטאג' הפכו להיות יותר ויותר מבוקשות. כלות רבות מבקשות שהשמלות שלהם יכללו נגיעות וינטג' ברמה כזו או אחרת. הרעיון של שמלת כלה בסגנון וינטג' הוא שילוב של עדכניות עם קלאסיות. ברוב המקרים, שמלת כלה בסגנון וינטג' היא שמלה עדינה המעוטרת אלמנטים מיוחדים. שמלת כלה בסגנון וינטג' הופכת את העיצובים הקלאסיים לעיצובים יוצאי דופן. בדרך כלל שמלות בסגנון וינטג' הן בעלות גזרות לא רגילות, בעלות תחרה ומשי, בעלות אלמנטים של שיפון ובעלות צבעים הנעים בין הצבע הלבן לאוף – וויט. סגנון הוינטג' הוא אינו סגנון אחיד ועבור כל כלה שמלת וינטג' מייצגת אמירה אחרת.

שמלת כלה בעלת כתפיות דקות

שמלות כלה בעלות כתפיות דקות נותנות מראה קליל ועדין, הן מדגישות את החלק העליון הנשי ואת עצמות הבריח והכתפיים. שמלות כלה בעלות כתפיות דקות הולכות מצוין עם מחשופים צנועים ומחשופים עמוקים. 

שמלת כלה קלאסית

שמלות כלה קלאסיות הן ברוב המקרים שמלות אלגנטיות ונקיות. בדרך כלל הן בנויות כך שפלג הגוף העליון צמוד יותר לגוף ואינו בעל קישוטים מוגזמים או שרוולים רחבים. החלק התחתון של השמלה הוא לרוב בגזרת A אשר נמשכת עד לקו הרצפה. הדגש בסגנון עיצוב זה הוא על המראה הנוח והמחטב אשר יכול להשתנות בין שמלה לשמלה. אבני חן ותחרה הן בדרך כלל התוספות הקלאסיות לסגנון עיצוב זה וברוב המקרים צבע הבד של השמלה הוא לבן.

צילום: freepik
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
דילוג לתוכן