מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

חתונת שטח: כל מה שחשוב לדעת

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

חתונת שטח: כל מה שחשוב לדעת

אירוע החתונה הוא אחד מהאירועים שהכי אמורים לשמח אתכם ואת האורחים שלכם. בין אם אתם עומדים לערוך את החתונה עבור מוזמנים רבים או מעטים, החתונה בשטח היא אופציה נפלאה. והנה כל מה שצריך לדעת לגביה. 

רגע לפני שמחליטים על סגנון ואופי אירוע החתונה שלכם, קחו בחשבון שחתונות שטח הן בעלות אופי משלהן לגמרי. החתונה כפרית יותר ותחת כיפת השמיים, ככה שמצד אחד, ייתכן שבחודשי יולי אוגוסט השטח פחות יתאים לכם. אבל, וזה אבל גדול, מצד שני, יש לכם גם פתרונות מיזוג נייד לאירועי שטח. אם כך, בואו נדבר על כל מה שחשוב לדעת בנושא זה של אירועים בשטח וחתונות. נתחיל עם אחד הדברים הכי חשובים, שהוא האישורים לחתונה. 

אישורים לקיום חתונה בשטח 

חתונת שטח היא רעיון נפלא, אבל יש לדאוג קודם כל לאישורים הרלוונטיים. מעבר לכך שאתם תצטרכו את האישור של קק"ל, אתם גם תצטרכו את האישורים של משטרת ישראל לקיום האירוע. מבחינת קק"ל, הם ירצו לוודא שהאירוע שלכם לא יזיק למינים וסוגים של בעלי חיים וצמחיה, קרקעות וכדומה. 

מבחינת המשטרה, היא כמובן תרצה לוודא שהאירוע מתקיים באזור מוגן ובטוח. בפועל, קיים קושי מסוים לקבל את האישורים האלו. אם אתם רוצים לנסות לזרז תהליכים, אתם יכולים להסתייע בחברות הפקת אירועים להנפקת האישור. סביר להניח שהיא תכיר את הבירוקרטיות טוב יותר ותוכל לזרזן. 

צילום: Pierre Mikael Cohen

חברת הפקות עושה פלאות בהפקת אירועי חוץ

אם אתם עומדים לקיים אירוע חוץ, אתם צריכים כנראה חברת הפקות לצידכם. חברת ההפקות יכולה לסייע לכם בכל מה שקשור להנפקת והמצאת האישורים הרלוונטיים לקיום האירוע. כמו כן, היא כמובן תוכל לסייע לכם בעיצוב האירוע, באיתור הספקים המומלצים ביותר, בנושאי הקייטרינג ועוד. 

אם אתם נעזרים בחברת קייטרינג לחתונת שטח, אתם יכולים לקבל ממנה סיוע מ-א' ועד ת'. כמו כן, מקצועני הפקות יוכלו אפילו לנסות להוזיל עבורכם עלויות. יש לחברת ההפקות את הקונקשנים שלה, ככה שזה שווה ניסיון. מקסימום, תנסו לאתר לבד את נותני השירותים השונים ולהוזיל את עלויותיהם. 

צילום: ALEX&DAVID

מה תצריך ממני חתונת השטח?

קודם כל, הכי חשוב לדבר על מזג האוויר. אם מדברים על אלמנטים שחתונת שטח מצריכה, הרי שמדובר בפתרונות מיזוג וחימום ניידים. כמו כן, אפשר לדאוג לפתרונות הצללה, אוהלים לאירועים ועוד. בסופו של דבר, מזג האוויר הוא אחד המרכיבים שהכי ישפיעו על האירוע שלכם. 

בין אם אתם עומדים לערוך את האירוע בקיץ או חתונה בחורף, תוכלו למצוא פתרונות מיזוג ופתרונות הצללה מסוגים שונים. כשאתם מחפשים אחר כאלו, תזכרו שיש לכם אפשרות גם לרכוש וגם לשכור את הפתרונות השונים. תוכלו למשל לערוך השוואת מחירים בין פתרונות הצללה ומיזוג לאירועי חוץ. זה יאפשר לכם להוזיל עלויות במידה מסוימת. 

חתונת שטח
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם