מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

אלכוהול לחתונה? כך תבחרו בר קוקטיילים שיקפיץ את האורחים

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

החתונות של היום הן הרבה יותר מושקעות, הרבה יותר המוניות ואפשר בהחלט לומר שהן גם הרבה יותר שמחות.

יש לזה הרבה מאוד סיבות וגורמים שונים שמשפיעים על האווירה ועל כל מה שיש בחתונה. עם זאת בהחלט אפשר לציין ולומר שהדבר הכי משמעותי והכי דרמטי שיוצר את ההבדל בין חתונות שהיו בעבר לבין החתונות שאנחנו חוגגים היום זה האלכוהול. האלכוהול הוא האחראי הישיר לכך שהאורחים נעשים עליזים יותר, מרוצים וצר וגם רוקדים הרבה יותר.

כך מקפיצים את האורחים בחתונה!

אז לא משנה באיזה די ג'יי תשקיעו וכמה מחשבה תהיה בתפריט ובאוכל שתגישו לאורחים. אם לא תחשבו היטב על סוג האלכוהול ועל אופן ההגשה שלו, החתונה לא ממש תהיה מוצלחת. כי אחרי הכול, בחתונה אתם רוצים הרבה שמחה והרבה ריקודים. האוכל לא יעשה את זה ואפילו לא מוסיקה מקפיצה ככל שתהיה. האנשים של היום צריכים את זריקת האדרנלין, את זריקת המרץ ואת מה שירים אותם טפח מעל לקרקע. וזה כבר ברור מעל לכל ספק. רק בעזרת אלכוהול ניתן להגיע לזה.

מפיקים את האירוע …

כשאתם מתחילים לתכנן את החתונה שלכם יש לכם למעשה הרבה מאוד פרטים שאמורים להרכיב אותה. זה מתחיל בבחירה של האולם שם תתחתנו וזה ממשיך בבחירה של הקייטרינג, בתפריט ובמנות שאתם רוצים, זה עובר לבחירה במוסיקה ובסגנון שאתם רוצים. בחירת השירים, סדר השירים וכן הלאה. מעבר לכך אתם אמורים לדאוג שיהיה לכם צלם מקצועי שינציח את האירוע, אתם צריכים לחשוב על תוכנית מיוחדת או אטרקציה שתרצו שיהיה באירוע, אולי גם על מזכרת לאורחים שאותה הם ייקחו איתם הביתה וזה מה שינציח את האירוע שלכם שלא יישכח כל כך מהר.

אבל אפשר לומר שכל זה עדיין לא יעשה את האווירה באירוע. כי הנשמה של האירוע זו השמחה. אלו הריקודים וזה בעצם כל מה שירים את האירוע למקומות חדשים.

כפי שכבר ציינו, האלכוהול. זה מה שישלים את כל התמונה וישפיע על כל האווירה ועל השמחה שתהיה בסופו של דבר באירוע.

בר קוקטיילים – בחרו אותו בחכמה

תמיד כדאי להשקיע בעיצוב בר הקוקטיילים שיהיה מתוכנן היטב, יהיה מעוצב בצורה כזו שהאורחים ירצו לגשת אליו וכמובן שיהיו בו משקאות ואלכוהול שרק ייטיבו איתם. אתם לא רוצים שיכורים שמקיאים את נשמתם ומתגלגלים סתם כך על הרצפה. כדי שזה לא יקרה אתם חייבים לתכנן היטב את הבר שיהיה מותאם לסגנון הסועדים, שישתלב עם המנות שבחרתם לאירוע וכמובן בר כזה שיעשה רק טוב ומצב רוח באירוע שלכם.

כדאי להעמיד מלצר מיוחד שיעמוד על הבר ויגיש לאורחים את מבוקשם כך שהסדר יישמר והניקיון של הבר רק ימשוך את כולם לגשת ולהתכבד. זה חשוב מאוד למען האווירה הטובה והנעימה והתחושה המעודנת של האורחים שייהנו מבר מלא אסתטיקה.

המומחים שמתכננים לכם את הבר הכי מושלם

זה בדיוק המקום של אנשי המקצוע בתחום הזה של הכנת קוקטיילים והתאמה שלהם לסגנון של החתונה, של האוכל, של האורחים ושל כל הקונספט.

אם התכנון יהיה נכון וההכנה של הבר תיעשה בצורה מקצועית וכזו שאכן תהיה מותאמת היטב לאירוע, לאנשים ולאווירה, הרי שהחתונה בהחלט תהפוך לאירוע בלתי נשכח. האורחים כולם יהיו אתכם ובשמחה שלכם מכל הלב והרגש. וזה מה שאתם בעצם הכי רוצים. אז אל תוותרו על ההשקעה!

לעוד פרטים על בר קוקטיילים לאירועים – כאן.

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם