מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

איך לבחור טבעת אירוסין שהיא תאהב?

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

טבעת אירוסין 

הצעת נישואין היא רגע משמעותי ביותר עבור כל זוג. כאשר החתן מחליט שבת הזוג היא הבחירה המתאימה ביותר עבורו, הוא מתכנן את אופן ביצוע הצעת הנישואין. יש הרבה מאד רעיונות הן להצעת נישואין נעימה ואינטימית והן להצעת נישואין שהיא בהשתתפותם של הרבה בני משפחה וחברים. ההחלטה על האופציה המתאימה ביותר היא על פי האישיות של שני בני הזוג והאופציה שתהיה הנכונה ביותר עבורם. 

מעבר לכך בן הזוג יכול להיערך למטרה זו לבד, עם סיוע של חבר טוב, או לחלופין לבצע מהלך זה באמצעות חברת הפקות שיש לה צוותים מיומנים בתחום ייחודי זה. לאחר שהתרחיש מוכן פחות או יותר, נשאר לקנות טבעת אירוסין מרהיבה. המקום הנכון ביותר כדי להיחשף לטבעות הטרנדיות והמעוצבות הוא להגיע אל חנות תכשיטים באילת כדי לראות את המבחר הגדול הקיים בה. יש מקרים שבהם בן הזוג יודע מראש מה הוא מעוניין לרכוש כיוון שקיבל מבת הזוג רמזים עבים מה היא אוהבת, כמו לדוגמה יהלום אחד במרכז של טבעת מזהב צהוב, או לחלופין שורה של יהלומים קטנים ויהלום אחד גדול במרכז הטבעת. 

בחירה של טבעת אירוסין 

ההתמודדות עם בחירה של טבעת אירוסין היא לא פשוטה, כיוון שהרצון של הגבר הוא לרכוש את הטבעת היפה ביותר ובעיקר זו שתמצא חן בעיני הכלה. אך לא תמיד הגברים מכירים באופן מעמיק את הטעם האישי של הכלה ואת קו החשיבה שלה בנושא טבעת אירוסין. ולכן כל אחד מהם מחפש דרכים יצירתיות כדי להתמודד עם הבעיה ולמצוא את הפתרון הנכון ביותר.

התייעצות עם המקורבים 

אחת הדרכים המומלצות היא להתייעץ עם אחות של הכלה המיועדת, או עם חברה קרובה. הן מכירות את בת הזוג באופן רוחבי ויש סיכוי רב שהן תוכלנה לסייע בכיוון הכללי. כמו לדוגמה בחירה של טבעת מזהב לבן, יהלום קטן, יהלום גדול, עיצוב של צורה מסוימת כמו לדוגמה עיגול של יהלומים, או לחלופין אבן חן בצבע אדום. לאחר שבן הזוג מקבל את מלוא המידע, הוא יכול לראות את ההיצע הגדול ולהתמקד באפיונים שהוא קיבל. 

מידות של הטבעת 

מכשול נוסף הוא המידה של הטבעת, קשה לאמוד את ההיקף של הטבעת, בן הזוג מעוניין שהמידה תהיה מדויקת ושלא יוצר מצב שהכלה תצטרך להגיע לחנות כדי לבקש תיקון כי העיגול הוא קטן או גדול מדי. הפתרון לכך הוא למדוד את ההיקף של טבעת אשר בת הזוג עונדת מעת לעת על האצבע המסוימת וכך כשהיא לא בבית מתבצעת המדידה ואפשר לצאת לדרך.

מבין הטבעות בן הזוג יבחר טבעת אירוסין עם אבן גדולה ומרהיבה של כמה קראט, או אבן גדולה וסביבה כמה יהלומי מעבדה קטנים ואיכותיים ובסופו של דבר הקנייה תהיה של דגם זהה לאהבותיה של הכלה לעתיד. 

 

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם