מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

אוהלים להשכרה – מתי ולמי כדאי להזמין?

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

זה לא קרה ביום אחד, אבל יום אחד הם פשוט היו כאן, כאילו תמיד והפכן להיות פתרון נפלא ומקורי לכל סוגי האירועים, החל מחתונה גדולה / קטנה, אירוע יח"צ עסקיים, מסיבות, בר/ת מצווש ואירועים נוספים אחרים, אנו מדברים כמובן על אוהלים לאירועים.  

השכרת אוהלים לאירועים

אוהלים הם פתרון פופולרי לאירועים המתקיימים באוויר הפתוח ולא בכדי, שכן הם מספקים הגנה מפני מזג האוויר, מקום ישיבה לכל כמות אורחים שתרצו ומתאימים לכל סוגי האירועים. 

על מנת לבחור את האוהל המתאים לאירוע ולצרכים שלכם, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

  1. גודל האירוע: מומלץ לבחור אוהל בגודל המתאים למספר האורחים שלכם ולאופי האירוע.
  2. סוג האירוע: עליכם לבחור אוהל שמתאים לסוג האירוע. לדוגמא, אם אתם מארגנים אירוע עסקי, ייתכן שתרצו אוהל עם תאורה, חשמל, רצפה מתאימה ואביזרים נוספים.
  3. תנאי מזג האוויר: אחד החששות הגדולים שיש לכל מארגני האירועים באשר הם הוא נושא מזג האוויר. באם האירוע מתקיים בקיץ- אזיי שלא יהיה חם ולח מדי ובאם האירוע מתקיים בעונת החורף, מקווים כי לא יהיה קר / גשום / רוח והשכרת אוהלים לאירועים פותרת לכם את הסוגיות הללו באופן מושלם! כל שעליכם לעשות הוא לוודא כי האוהל שאתם שוכרים אמיד למזג האוויר הצפוי באותה העונה. 

למי כדאי להזמין אוהל לאירועים? 

לכולם. כל אחד ואחת יכולים להשכיר אוהל לכל אירוע שתרצו. כיום מאד מקובל לקיים אירועים באוהלים ניידים, כל סוג של אירוע יכול להתקיים בו ובכל מקום שתרצו, בין אם בחצר הפרטית שלכם, על גג הבית (במקרה ואתם יכולים), על שפת הים, בטבע ועוד. 

להלן כמה יתרונות של השכרת אוהלים לאירועים: 

  • אוהלים מספקים הגנה מפני שמש, גשם ורוח. מה שיכול להיות קריטי ביותר עבור אירועים המתקיימים בחוץ, במיוחד אם הם מתקיימים במזג אוויר הפכפך.
  • האוהלים מספקים מקום ישיבה נוח לאורחים שלכם וחושב לקחת זאת בחשבון באם מדובר באירוע גדול וארוך. 
  • החומרים מהם מיוצרים האוהלים לאירועים הינם חומרים עמידים ביותר, כך שהם יכולים לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים ולאורך זמן. 

סוגי אוהלים לאירועים

לבחירתכם ובהתאם לתקציב שיש לכם ישנם סוגים רבים של אוהלים להשכרה, כגון:

  • אוהלי מסגרת: אוהלים אלו עשויים ממסגרת מתכת או עץ ומצופים בבד. הם חזקים ועמידים, 
  • אוהלי בד: עשויים בד נמתח ומגיעים במגוון רחב ביותר של צבעים. הם קלים יותר מאוהלי מסגרת, אך הם עשויים להיות פחות עמידים ולכן מתאימים יותר לאירועי "זולה" בחוף הים / פסטיבלים וכו'. 
  • אוהלים כולל ציוד: אלו הם אוהלים גדולים המיועדים לאירועים גדולים, עשויים מחומרים עמידים ומצוידים בציוד נילווה כמו תאורה מעוצבת (או בסיסית), אמצעי חימום / מיזוג וכו'.  

**כאשר אתם מבקשים לשכור אוהל לאירוע שלכם חשוב לבדוק מול כמה חברות לאירועים מה מגיע עם האוהל והאם תוכלו לשכור אביזרים נוספים שאתם זקוקים להם כמו מערכת הגברה, אלמנטים קישוטיים לעיצוב אווירה, וכל פרט אחר הדרוש לכם לאירוע מושלם.

**ביטוח ואחריות. אל תגידו "לי זה לא יקרה" תמיד חשוב להיערך מראש ומוקדם כלל הניתן, בדקו מול החברה האם אתם מבוטחים והאם יש אחריות במקרים של תקלות / אובדן.

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם