מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

איך מתכננים חתונה קטנה?

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

תכנון חתונה קטנה הוא דרך מצוינת לעשות את היום המיוחד שלכם אישי ומשמעותי כאחד. יש כמה שלבים שלא כדאי לוותר עליהם וחשוב לתת עליהם את הדעת. אם אתם מתכננים חתונה קטנה, כדאי שתדעו שחתונות קטנות הן טרנד שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות, וזה לא מפתיע. עוד ועוד זוגות מעדיפים לחגוג בחיק המשפחה והחברים הקרובים ועושים הכול כדי שהחתונה תהיה מרגשת, מעוררת השראה ובלתי נשכחת. איך עושים את זה? בקלות – בוחרים מקום שמתאים לחתונות קטנות, משפחתיות ומרגשות, ומקפידים על רשימת אורחים קטנה ועל אירוח למופת. בחתונות קטנות אתם לא מקריבים דבר מהקסם ומהשמחה של החתונות הגדולות, להפך – אתם דווקא מעצימים אותם. אז איך מתכננים חתונה קטנה? הינה כל מה שחשוב לדעת. 

לא מוותרים על לוקיישן מדהים

אם אתם מתכננים חתונה קטנה, התחילו בבחירת מקום בגודל מתאים. חתונה קטנה בצפון מצריכה חלל קטן אך לא קטן מדי. יש לזכור שחללים קטנים יוצרים אווירה נעימה ואינטימית, אך חללים קטנים מדי עלולים להיות צפופים ולא נוחים. בחרו מקום שמשקף את סגנון החתונה שלכם ומחמיא לתפאורה, לאוכל, למוזיקה ולאווירה ביום המיוחד שלכם. נוסף על כך, בדקו מקומות שמציעים לאורחים גם חללים חיצוניים. אם מדובר בחתונת קיץ, זכרו שחללים חיצוניים הם אופצייה פופולרית לחתונות קטנות.

תפאורה ואווירה לחתונה קטנה ומדהימה

לאחר שבחרתם את המקום המושלם לחתונה הקטנה שלכם, תכננו את התפאורה. חתונות אינטימיות נראות לרוב מזמינות וקסומות יותר אם משולבים בהן נגיעות אישיות ופרטים משמעותיים מחייהם של בני הזוג. חשבו על תפאורת וינטג', על כרטיסי ישיבה לכל אורח, על נרות רומנטיים בחללים הפנימיים והחיצוניים או על עציצים עם צמחי מרפא בכל שולחן כדי ליצור את התפאורה האישית המושלמת.

חוויה קולינרית בלתי נשכחת

התאימו את התפריט לרשימת האורחים. אל תפסלו מראש את הרעיון של מזנון פתוח עם מנות מגוונות שיקלעו לטעם של האורחים. אם אתם לא רוצים לשבור את הכיס בארוחה שלמה הכוללת כמה מנות, הגישו ארוחת צהריים קלה או בראנץ' וחסכו במשקאות חריפים. לחלופין הציעו לאורחים דוכני מזון עם מנות משותפות או עם מתאבנים קטנים שישביעו אותם.

שמרו תמונות למזכרת

התמונות והסרטונים מהחתונה הם מזכרת נצחית וצריכים להיות אישיים ואינטימיים בדיוק כמו החתונה. הזמינו צלם מקצועי שילכוד את הזיכרונות, את האורחים, את השמחה ואת האהבה שהם חלק בלתי נפרד מהאירוע. ודאו ששירותי הצילום כוללים גם תמונות מגנטים לאורחים כדי שתישאר להם מזכרת נצחית וכדי שאת החתונה הקטנה והיפה שלכם הם לא ישכחו אף פעם. 

להתכונן לחיי הנישואין

אל תשכחו ליהנות מהחתונה שלכם! פנו זמן לעצמכם בין כל הסידורים וההכנות. חתונה קטנה היא אירוע יפה, אינטימי ומרגש. בחרו להדגיש פרטים קטנים ומשמעותיים כדי ליצור יום קסום ומלא בחוויות משמחות. התמקדו באווירה אישית וקסומה. אם תפעלו נכון, החתונה שלכם תהיה בלתי נשכחת!

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם