מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

איך לבחור צלם מגנטים לחתונה?

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

מחפשים צלם מגנטים לחתונה? לא יודעים איך בודקים או בוחרים צלם מגנטים? במדריך הבא אנחנו נסביר לכם איך בוחרים צלם מגנטים לחתונה, וממה כדאי להיזהר כשבוחרים צלם מגנטים.

בוחנים את תיק העבודות שלו

בדיוק כמו בתהליך הבחירה של צלם הסטילס לאירוע, גם הבחירה בצלם מגנטים לחתונה מחייבת בדיקה קצרה של תיק העבודות והתרשמות. זאת הפעולה הראשונה שיש לעשות כי אם לא התחברתם לתמונות וסגנון הצילום של הצלם, כל השאר לא באמת רלוונטי.

בדקו את סוג המדפסת ואיכות הדפסה

חשוב להבין, ישנם סוגי מדפסות שונות בתחום המגנטים והפער בין איכות ההדפסה בין דגם לדגם היא משמעותית ומשפיעה על איכות המגנט ועמידותו לאורך הזמן. נהוג לחלק את סוגי המדפסות לשני סוגים עיקריים:

  • מדפסת דיו – מדפסת "רגילה" שנמצאת גם במרבית הבתים והמשרדים בישראל, היא איננה ייעודית להדפסת מגנטים ולמעשה הדיו הנוזלי שבאמצעותו מודפסת התמונה לא מחזיק מעמד לאורך זמן אלא דוהה ונחשב לפחות איכותי. את המגנט אומנם מצפים בניילון למינציה אבל האיכות עדיין נחשבת פחות טובה.
  • מדפסת תרמית – מדפסת איכותית שמפתחת את תמונת המגנט כמו "במעבדה" של צילום, לא צריך בסיטואציה הזו למינציה היות והמגנט כבר יוצא מהמדפסת עם ציפוי שמגן עליו. זו מדפסת איכותית הרבה יותר שתבטיח שהמגנטים שלכם ישמרו לאורך זמן רב.

עם איזה ציוד צילום צלם מגנטים לחתונה עובד?

באיזו מצלמה הצלם משתמש? האם מדובר במצלמת רפלקס? האם היא מסוג "פול פריים" שנחשב איכותי הרבה יותר ומתמודד בצורה טובה יותר עם מצבי תאורה לקויים? ועם איזה סוגי עדשות צלם המגנטים שלכם משתמש? על אף שמדובר בצלם מגנטים לחתונה ולא בצלם הסטילס הראשי של החתונה, חשוב לבדוק שהציוד איכותי.

צלם מגנטים לחתונה

חפשו על הצלם מגנטים לחתונה המלצות

אין כמו המלצות מזוגות שכבר התחתנו וחווי את השירות של צלם המגנטים שלכם. בקשו לדבר עם כמה זוגות מהתקופה האחרונה, שיחה קצרה יכולה להציף בעיות כאלה ואחרות או לחילופין לסייע לכם לקחת את שירותיו של צלם המגנטים מבלי היסוסים.

מחפשים מגנטים לחתונה?
קבלו הצעות מחיר במהירות וללא עלות

שאלו כמה אנשי צוות מגיעים לאירוע

באירוע גדול כמו חתונה, נהוג שצלם המגנטים מגיע עם אדם נוסף שתפקידו לחתוך, להכין ולערוך את המגנטים מאחורי הקלעים. כיום ישנם צלמי מגנטים שמנסים לחסוך את התשלום לעובד ומגיעים לבדם.

זו נקודה חשובה מכיוון שבמידה וצלם המגנטים צריך להכין את המגנטים בעצמו, המשמעות היא שהוא יהיה נוכח בקבלת הפנים או רחבת הריקודים באירוע שלכם הרבה פחות, כלומר יפספס רגעים חשובים וכנראה שתצאו עם הרבה פחות תמונות בסופו של דבר. במקום זה, כאשר יש חותך שמסייע לו בעבודה, מלבד פריקת התמונות אין לו עבודה נוספת בעמדת העריכה והוא חוזר מהר יותר לצלם אתכם.

מה מקבלים בסופו של דבר מהצלם מגנטים לחתונה ?

כמה מגנטים בערך תקבלו מהאירוע, האם מקבלים גם הגדלות של מגנטים או בלוקים מעץ, האם ניתן לקבל את כל קבצי התמונות שצולמו בסוף האירוע גם על גבי דיסק/שליחה אונליין ועוד. חשוב להבין מה המוצר שאתם מקבלים כי כיום יש שוני גדול בין ההצעות של צלמי המגנטים.

צלם מגנטים לחתונה מלא מגנטים בשפע

ציוד גיבוי

בין אם מדובר במצלמה נוספת, עדשות חלופיות, כרטיסי זיכרון למצלמה, מחשב גיבוי וכו', חשוב שתוודאו שיש ברשות צלם המגנטים שלכם גיבוי במידה ומשהו מתפקשש במהלך היום החשוב שלכם.

ניסיון בתחום

בואו נדבר דוגרי, לתחום צילום המגנטים ישנם מחסומי כניסה מאוד נמוכים וכיום כל צלם חובב בתחילת הדרך, קונה מדפסת וציוד ומתחיל לצלם באירועים השונים וגם בחתונות. זה לא אומר שיש רק צלמים חובבניים בתחילת דרכם, פשוט צריך למצוא את הצלמים האיכותיים יותר, עם קילומטרז' רב בתחום או בקיצור צלמים עם הרבה ניסיון. תשאלו את הצלם שלכם כמה שנים הוא בתחום, האם הוא מצלם הרבה חתונות וכמובן תבקשו לראות עבודות קודמות עם דגש על חתונות.

מה הן שעות העבודה של צלם מגנטים לחתונה באירוע?

באיזה שעה צלם המגנטים מגיע ובאיזה שעה הוא הולך מהאירוע? לרוב נהוג שצלם המגנטים מגיע בשלב קבלת הפנים ונשאר עד אזור השעה 24:00. וודאו עם הצלם שלכם מראש את הנושא בשביל שלא תופתעו ביום האירוע.

ביטוח צד ג' 

וודאו שבחרת צלם מגנטים לחתונה שיש ברשותו מסמך פוליסה שמציג את היותו מבוטח בביטוח צד ג', כיום זהו תנאי באולמות אירועים רבים ולא תוכלו לקבל את שירותיו באירוע שלכם במידה ומסמך זה יהיה חסר.

בחירת מגנטים לחתונה 

אם אתם מחפשים אחר מגנטים לאירועים, אם למעשה מחפשים אחר דרכים ושיטות להנציח את הזיכרונות שלכם, את החוויות ואת כל מה שחשוב. אם ככה, בואו נדבר על סוגי מגנטים לאירועים, במה כדאי לבחור? רגע לפני החתונה או האירוע, הכנו עבורכם את המדריך המלא. 

אירוע משמח הוא אירוע שזוכרים אותו, ובימינו ישנן מגוון אופציות להנצחת הזיכרונות והחוויות שלנו. בין היתר, יש גם את האפשרות של יצירת מגנט לאירוע, שלמעשה עליו מודפסת התמונות של האורחים ושל האירוע עצמו. כשבוחרים להדפיס את התמונות על מגנטים, כמובן שגם חשוב לוודא כי המגנטים יודפסו באיכויות גבוהות. אם לא, אז הבלאי יורגש מהר והתמונות פשוט יימחקו מהמגנט. אם כך, הטיפ הראשון שלנו אליכם, הוא: הקפדה על איכות הדפסת המגנטים. 

סוגי הדפסות מגנטים לאירועים ואיכויות שונות

אם אתם מעוניינים להנציח את האירוע על גבי מגנטים, יש לכם מספר אפשרויות הדפסת ואיכויות שונות. למשל, תוכלו להדפיס את המגנט באמצעות הדפסה תרמית, שהיא נחשבת אחת משיטות ההדפסה המומלצות ביותר עבור מגנטים. 

יחד עם הדפסה תרמית, יהיה ניתן להדפיס גם בעזרת מדפסת דיו איכותית. אחד ההבדלים המהותיים בין הדפסת דיו להדפסה תרמית הוא, שההדפסה התרמית לא מצריכה עבודת למינציה. בפועל, ההדפסה התרמית מספיק חזקה בכדי שתוכלו להנות ממנה במשך שנים רבות. 

מה הגודל הממוצע של מגנטים לאירועים?

הגודל הממוצע של מגנטים לאירועים הוא כ-8 ס"מ, אם כי ניתן לבצע כאן התאמות אישיות. אם בא לכם להיות ייחודיים לייצר מגנטים גדולים יותר, זו בהחלט אופציה. בשורה התחתונה, את המגנט בעצם מייצרים לפי מידות שנקבעות מראש. אם תחליטו שאתם רוצים מגנטים קטנים או גדולים, זה תלוי בעיקר בתקציב שלכם. לרוב, השינוי בגדלים יוביל גם לשינוי מסוים במחיר של המגנט. 

יחד עם גודל המגנט, יש חשיבות בבחירת דפי ההדפסה הנכונים, הדיו הנכון, המדפסת הנכונה ועוד. ישנם מגוון פרמטרים אשר משפיעים על איכויות ההדפסה של המגנט, לרבות שיטת הצילום עצמה. אם מצלמים את התמונות עם מצלמות מאוד איכותיות, אז לאחר מכן יהיה קל יותר להגיע לתוצאות איכותיות דל הדפסת המגנט. 

בחירת חברת הדפסת מגנטים לאירועים

אם אתם מחפשים אחר חברת הדפסת מגנטים לאירועים, יהיה כדאי לערוך איזשהו מחקר שוק מקדים טרם הבחירה בה. תוכלו למצוא לא מעט פורטלים אינטרנטיים, שבהם ניתן למצוא המון מידע שימושי, מחירים ממוצעים בשוק למגנטים, עלויות הדפסה ועוד. 

לאחר שתקבלו את כל המידע לידיכם, יהיה לכם הרבה יותר קל להשוות מחירים בין נותני השירותים השונים. כך תוכלו לחסוך כסף על הפקת האירוע, לעיתים גם בצורה ניכרת. לבסוף, חשוב לזכור כי האירועים האלו תמיד עולים לא מעט כסף. אם אפשר להוזיל עלויות במידה מסוימת, מה טוב. 

שאלות ותשובות בנושא צלם מגנטים:

כיום יש סוגים שונים של מדפסות עבור פיתוח המגנטים, מומלץ לבחור בצלם אשר מדפיס את המגנטים על מדפסת תרמית, כפי שפירטנו במאמר זה.

אנו ממליצים לבחון האם יש לו ניסיון בחתונות, להסתכל על תמונות שצולמו ובמידה ואפשר גם על מגנטים (בצורה פיזית) וכמו כן לוודא שהוא משתמש במדפסת תרמית.

כאשר מדובר בחתונות של מעל 200 מוזמנים, מומלץ לוודא שצלם המגנטים מגיע עם אדם נוסף אשר מסייע לו לחתוך ולהכין את המגנטים.

קודם כל, חשוב לציין שלא כל הצלמים בתחום, מביאים עמם ציוד גיבוי ולכן חשוב לוודא זאת מראש. אנו ממליצים לבדוק שיש לצלם המגנטים מדפסת חלופית וגם מצלמה, עדשות ומחשב לגיבוי.

בחירת צלם מגנטים לחתונה
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם