מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

אולמות בראשון לציון- הלוקיישן המושלם לאירוע

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

אירוע הוא ההזדמנות שלכם לחגוג, להפתיע ולרגש, בין אם מדובר באחת החגיגות הגדולות של חייכם כמו חתונה או באירוע עסקי בו מעוניינים להרשים את העובדים, לקוחות או שותפים אסטרטגיים.
המקום שייבחר לאירוע הינו בעל השפעה דרמטית על האווירה וההנאה של האורחים ולכן, חשוב לבחון את כל האופציות לעומק לפני שמתמקדים הן באזור הגיאוגרפי הנבחר והן באולם האירועים המועדף.


גישה נוחה וסטנדרטים גבוהים בעלות שתוכלו להרשות לעצמכם

בשנים האחרונות רבים גילו את נפלאותיהם של אולמות בראשון לציון. עיר החוף במרכז הארץ מסתמנת כזירת אירועים אטרקטיבית בעלת יתרונות רבים לבעלי השמחה ואורחיהם.
נתחיל מכך שראשון לציון מתממשקת לכבישים מרכזיים כך שאפשר להגיע אליה בקלות ובנוחות מחלקים שונים ברחבי הארץ ונמשיך עם כך שהיא מרושתת גם למסילות הרכבת ובנוסף, לתחנות רכבת שמאפשרת לבאים להגיע ברכבת, ישנם קווי אוטובוס רבים המגיעים לראשון לציון ונוסעים בשטחה ומבחינת חנייה בהשוואה לערים פקוקות ועמוסות אחרות – לא קיימת מצוקת חנייה.
מהזווית של העיר עצמה, מדובר ביעד שמשלב בין אורבניות שוקקת חיים לקו החוף הפנטסטי כך שאם מעוניינים להצטלם לפני האירוע ומחפשים לוקיישנים לצילומים, זו בהחלט העיר האידיאלית לכך. זו גם עיר מרכזית בה ניתן למצוא ספקים ואנשי מקצוע רבים שיוכלו להשלים את חוויית האירוע כך שהם יהיו לכם זמינים ולא תצטרכו לשכנע ספקים ואנשי מקצוע להגיע במיוחד לאירוע או לשלם אקסטרה על מרחק, חנייה וכדומה.

העיר שופעת אולמות בכל הסגנונות האפשריים בכל הקונספטים שאתם יכולים לחשוב עליהם בסטנדרט גבוה במיוחד ובהשוואה בין עלות לתועלת, ניתן ליהנות ממחירים משתלמים במיוחד כאשר משקללים את כלל ההוצאות על האולם באותה קטגוריית אירוע ביחס לאולם, לדוגמא, בתל אביב לעומת אולם דומה באותה קטגוריה בראשון לציון ולכן, משתלם במיוחד לחגוג בעיר זו.

איך לבחור אולם בראשון לציון?

בבחירת אולמות בראשון לציון כדאי להגיע מגובשים עם רשימת הדרישות שלכם מהאולם הנבחר. ראשית, מבחינת כמות משתתפים על מנת להבין אם עליכם לאתר אולם גדול ורחב ידיים שיוכל להכיל כמות רבה של מוזמנים או אולם קטן בוטיק אינטימי.
בעיר כמו ראשון לציון בה אין בעיה של שטח ישנם אולמות גדולים במיוחד שיכולים להתאים גם לאירועים רבי משתתפים של 1000 איש וכאן טמון יתרון נוסף בבחירה בעיר זו כיעד לאירועים גדולים.
שנית, כדאי להתקבע על מועד מסוים על מנת לבחון שהמקום אכן פנוי במועד זה אלא אם כן אתם גמישים יחסית בתאריכים ויכולים להזיז את התאריך בהתאם לפניות האולם.
לצד אלה, מומלץ להתייחס לפרמטרים שמשחקים תפקיד חשוב כמו העיצוב של המקום האם הוא כפרי או מודרני, האם הוא מכיל ריהוט אלגנטי ואיזו חלוקה של למתחם עצמו לפי חללים למשל, טרקלין, חדר הרצאות, אזור לסעודה, מתחם לחופה וסביבה ייעודית למסיבת ריקודים.
כדאי להתעכב לרגע גם על נושא הטכנולוגיה והאם יש תשתית טכנית מתקדמת שמספקת אפשרות להקרנת מצגות, קליפים, מערכת סאונד משוכללת ותאורה ליצירת האפקטים המבוקשים.
מהאספקט הקולינארי שגם הוא בעל תפקיד משמעותי מאוד במידת ההנאה של האורחים כדאי לבדוק אם יש שף שמוביל את המטבח והתפריט שופע ועשיר או שניתן לבצע התאמות אישיות של מטעמים נבחרים על פי הסגנון הגסטרונומי שתרצו שילווה את האירוע.
אטרקציה היום בסצנת האירועים בהקשר הזה הוא המטבח הפתוח שמספק הצצה אל מאחורי הקלעים של תהליך רקיחת והכנת המנות כך שהאורחים יכולים לחזות בהרכבתן מקרוב – אלמנט שמוסיף מאוד לחוויה הכוללת.

אולמות בראשון לציון
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם