מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

איך לבחור מוזיקה לחתונה?

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

לכולנו יש שירים שחשוב לנו שיהיו בחתונה שלנו, כולנו מתחברים לסגנונות מסוימים, יש לנו העדפות מוזיקליות מסוימות ולחלקנו יש אפילו רשימה של שירים וז'אנרים שאנחנו יודעים כבר ממזמן שהולכים להתנגן בערב הכי חשוב בחיינו. אז איך יודעים איזו מוזיקה לחתונה לבחור? ושל מי הבחירה בכלל? שלנו או של הדיג'יי? הכנו מדריך שיעשה לכם סדר בבלאגן

מוזיקה ליום החתונה

כגישה כללית, מומלץ ליצור שילוב נכון בין הכוונה, מיקוד ודגשים שלכם לסגנון המוזיקה שאתם אוהבים, לבין מתן חופש ביטוי לדיג'יי שלכם על מנת שיוכל להתאים את המוזיקה לחתונה גם לפי ניסיונו המקצועי ואת הפלייליסט, למה שמתרחש באירוע החתונה עצמו.

1. הכינו רשימת שירים אהובים – נסו להכין רשימת WISH LIST של שירים מגניבים שאתם מתחברים אליהם, הציגו אותה בזמן הפגישה ותנו לדיג'יי להבין את הסגנון שלכם. סביר להניח שהוא כבר ידע לבנות תמהיל מוזיקלי שיתאים בדיוק לוויב הזה על סמך הדוגמאות שהבאתם. 

2. חשוב שתגיעו עם מבנה כללי של ערב החתונה – מה בדיוק הולך להיות באירוע? מה קורה ישר אחרי החופה? האם יש חלק אומנותי? האם ישר מתחילים בריקודים? האם תרצו ריקוד סלואו? נסו לדייק ככל הניתן את מבנה האירוע שלכם, מה שיעשה סדר גם לתקליטן ויסייע בבניית הערב ובחירת מוזיקה לחתונה שתנוגן אצלכם.

מוזיקה לאירוע החתונה

3. למי מותר לבקש שירים בזמן האירוע – כידוע, לא מעט אורחים מגיעים לעמדת הדיג'יי במהלך הערב ומבקשים שירים מסוימים או סגנונות מוזיקה. הדיג'יי צריך לדעת מה עמדתכם בנושא זה והאם תרצו שהוא יקשיב לאנשים מסוימים כמו ההורים שלכם או האחים ואולי תרצו שיתעלם מבקשות של דודות ואורחים נוספים שספק עם הטעם המוזיקלי שלהן דומה לשלכם.

4. הכרזה על החתן והכלה – האם תרצו שיכריזו עליכם כשתכנסו אל האולם לאחר החופה, לתחילת ריקוד הסלואו או בתחילת סשן הריקודים? חשוב להנחות את הדיג'יי שלכם בהתאם. עוד על בחירת דיג'יי לחתונה במאמר שהכנו.

5. איזה שירים וסגנונות לא לנגן? האם יש ז'אנר מסוים שתרצו שלא יושמע בכלל האירוע? דאגו ליידע את התקליטן בנושא זה, שלא תמצאו את עצמכם רוקדים במהלך הערב לשיר שאתם לא ממש אוהבים.

6. חשבו על שירים עבור השלבים הבאים: שיר כניסה לחופה, שיר לאחר שבירת הכוס בחופה, שיר לריקוד הסלואו ותגיעו עם רעיונות ודברים שאהבתם. יחד עם זאת חשוב לשמור בפגישה על ראש פתוח. 

מוזיקה לחתונה
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם