מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

איך לבחור דיג'יי לחתונה?

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

בחירת דיג'יי (תקליטן לחתונה) זו אחת הבחירות החשובות באירוע שלכם. הנה מדריך שיעזור לכם לבחור את התקליטן בצורה נכונה וחכמה ויעזור לכם להבין מה הכי חשוב לבחון במהלך התהליך, על מנת שהרחבה שלכם תהיה מפוצצת באנשים שלא יפסיקו לרקוד.

כמה עולה דיג'יי לחתונה?

כמובן שהעלות של תקליטן לחתונה היא מרכיב מרכזי בקבלת ההחלטה שלכם. כמו אצל ספקים נוספים בחתונה, גם אצל הדיג'יי יש שוני גדול בין המחירים מתקליטן אחד לאחר. לכן, חשוב לדעת כמה עולה דיג'יי לחתונה בשביל לוודא שהוא אכן עומד במסגרת התקציב שלכם.
מחיר דיג'יי לחתונה נע ברוב המקרים בטווח שבין 3,000 ש"ח ל-8,000 ש"ח. המחיר משתנה בין תקליטן לתקליטן כמובן אז זהו טווח המחירים.
בחירת תקליטן בחתונה תרים את החתונה שלכם בכמה רמות

מה משפיע על מחיר דיג'יי לחתונה?

אחד הדברים אשר משפיעים על מחיר דיג'יי לחתונה הוא האם התקליטן מגיע לבד או עם עוזר. דיג'יים רבים מגיעים היום עם אדם נוסף שמסייע להם במהלך האירוע. לרוב מדובר בעזרה בהקמה ופירוק העמדה ובסחיבת הציוד הרב.

אנחנו כמובן לא ממליצים לפסול על הסף תקליטנים שמגיעים "לבד", אך קחו בחשבון שיש חשיבות להגעה עם אדם נוסף – לדוגמה כאשר מסתיים שלב החופה והדיג'יי צריך להתמקם בעמדה ברחבת הריקודים, בדרך כלל מי שיפרק את העמדה הקטנה שהוקמה באזור החופה הוא העוזר שהגיע לסייע לו ובכך יחסוך לו זמן התארגנות ולכן המחיר של דיג'יי לחתונה יעלה טיפה בשל העלויות של העובד שמצרף.
כמו כן, חשוב לזכור כי מחיר דיג'יי לחתונה נקבע גם בין היתר על סמך העונה בה מתקיים האירוע ולמעשה תוכלו לקבל הצעות מחיר שונות מאותו התקליטן עבור אירוע בעונת הקיץ ועונת החורף.
בנוסף, כל תקליטן רשאי לתמחר את עבודתו כפי שהוא מוצא לנכון וזאת על סמך הניסיון המקצועי שלו בתחום, מיקום האירוע, היום בשבוע בו נערכת החתונה ושיקולים מקצועיים נוספים.

איך בוחרים תקליטן לחתונה?

ישנם מספר דברים שאתם פשוט חייבים לבדוק לפני שאתם בוחרים תקליטן לחתונה – הנה רשימה שלהם:

  • ניסיון מקצועי – האם הוא מנגן בחתונות? האם רוב העבודה שלו היא בכלל במסיבות? כמה שנים הוא בתחום? הניסיון משפיע רבות ומעיד על כך שהדיג'יי ראה והרגיש הרבה קהלים וידע לקרוא את הקהל במהלך האירוע. להבין בזמן אמת מה צריך לנגן זאת המהות של הדיג'יי שלכם ואם הוא ידע לעשות את זה בצורה נכונה – יהיה לכם אירוע מדהים!
  • ביטוח צד ג' – כיום כל ספק חיצוני נדרש לספק לאולם העתק של ביטוח צד ג'. נושא זה אינו נדרש פרטנית מהתקליטן אלא ממרבית נותני השירותים שתיקחו לאירוע שלכם. על כן וודאו שיש ברשותו ביטוח בתוקף ובקשו לקבל העתק במידה ותתקדמו.
  • ציוד גיבוי במקרה של תקלה – האם יש ברשותו ציוד לשעת חירום? מה קורה אם המחשב מתחמם והאם יש מחשב חלופי? מדובר בנושא חשוב מאין כמוהו. רוב הדיג'יים כיום לא לוקחים את הסיכון ומביאים ציוד רזרבי, בין אם מדובר במחשב ובין אם מדובר במיקרופון חלופי שבו הרב משתמש בזמן טקס החופה.

מחפשים דיג'יי לחתונה?
קבלו הצעות מחיר במהירות וללא עלות

  • חיבור וכימיה – בסופו של דבר, אין כמו תחושת בטן! גם אם קיבלתם המלצה, גם אם יש לו ידע רב וגם אם המחיר נראה לכם אחלה, אם לא תרגישו חיבור עם הספק שלכם, אל תלכו על זה. דיג'יי לחתונה צריך להבין אתכם בצורה מהירה, בין אם בפגישות לפני האירוע ובין אם בזמן האירוע עצמו וחשוב לבחור מישהו שתרגישו איתו בנוח ושאתם משדרים על אותו הגל.
  • יחס אישי והגעה של התקליטן בעצמו – ישנם מצבים בהם תרצו דיג'יי לחתונה שהוא למעשה חלק מצוות או חברת תקליטנים. במידה ובסופו של התהליך בחרתם להתקדם עם דיג'יי מסוים, וודאו שהוא זה שנפגש איתכם בפגישות המוזיקה הקודמות ליום האירוע ושכמובן הוא אכן מגיע בעצמו לנגן בחתונה שלכם ולא אדם אחר מטעם החברה.
  • סגנונות ופתיחות לז'אנרים – כמו זוגות רבים, סביר להניח שתרצו לנגן באירוע שלכם מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים שונים. דיג'יי טוב יודע ליצור ביחד אתכם את תמהיל הסגנונות שינוגנו באירוע, חשוב שתוודאו שזה בסדר מבחינתו שההתאמות יבוצעו, ושהוא אינו מגיע עם "תוכנית מוכנה" מראש אלא קווים מנחים.
    מאוד חשוב למקד ולהסביר מה חשוב לכם שינוגן באירוע: עברי, לועזי, מזרחית, מוזיקה של עדה מסוימת או סגנונות אחרים כמו טנגו או סלסה. תוכלו למצוא מידע נוסף על בחירת המוזיקה לאירוע במאמר שכתבנו בנושא. זכרו! הדיג'יי לא נמצא בהופעה פרטית או מנגן בשביל עצמו, הוא בא לתת לכם שירות ולהתאים עצמו אליכם ולהעדפות המוזיקליות שלכם.

מוזיקה בחתונה

חשיבות ההמלצות על דיג'יי לחתונה

רוב הזוגות, מעדיפים לבדוק המלצות על דיג'יי לחתונה בעת בחירת דיג'יי לחתונה. לקבל המלצות מחברים או בני משפחה שהתחתנו לאחרונה ויכולים לחסוך לכם את תהליך החיפוש. פשוט שואלים אותם איך היה התקליטן באירוע והאם הם היו מרוצים ממנו – במידה והכל מתאים אז פשוט מצלצלים אליו ומתקדמים איתו. כמו כן תמיד אפשר להיעזר בהמלצות השונות ברחבי הרשת.

האם ללכת לראות את הדיג'יי מנגן פיזית?

זאת נקודה שיש לגביה דעות חלוקות. מצד אחד, תרצו ללכת לראות את התקליטן שלכם באירוע של זוג אחר ולהתרשם, מן הצד השני זכרו שהאירוע הזה אינו מייצג דבר והמוזיקה שמתנגנת בו מעידה על הבחירות וההעדפות המוזיקלאיות של הזוג שמתחתן באותו הערב. יחד עם זאת ניתן להגיע ולהתרשם מהאנרגיה של הדיג'יי וההתנהלות שלו במהלך האירוע, האם הוא מרבה לדבר במיקרופון או לא, איך המעברים בין שיר לשיר ועוד.

דיג'יי לחתונות - שאלות נפוצות בנושא:

למעשה מדובר בהחלטה משותפת. הזוג מספק לדיג'יי את הקווים הכלליים ונותן לו דגשים חשובים בפגישה המקדימה לגבי הסגנון המוזיקלי שינוגן אך הדיג'יי בוחר את השירים עצמם תוך כדי האירוע, בהתאם למה שסוכם.

בשביל לבחור די ג'יי מומלץ לחתונה כדאי לחפש עליו המלצות ברחבי הרשת וזה כולל גם את אתר האינטרנט שלו והרשתות החברתיות. ניתן גם להתייעץ עם זוגות אחרים ששכרו את שירותיו.

לא. התקליטן מתחבר ישירות למערכת ההגברה באולם ומביא איתו רק את הציוד שעליו הוא מנגן (פלטה, מחשב ועוד)

דיג'יי לחתונה
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם