מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

סוגי קייטרינג ותפריטים לחתונות

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

כאשר אנו סוגרים אולם אירועים, הרי שמדובר בעסקת חבילה הכוללת בין היתר את המנות של השף הפרטי מטעם האולם. למעשה, רבים מן החוגגים והחוגגות בוחרים באופן פרטני את אולם האירועים שבו יחגגו, על בסיס התרשמותם מן האוכל. הרי זה מה שהמוזמנים והמוזמנות זוכרים (זאת לצד כמובן מוזיקה טובה שמלהיטה את כולם ומובילה אותם אל רחבת הריקודים).

ומה באשר לחתונה הנערכת בבית או בחצר? או חתונת בוטיק הנערכת בלב לבו של הטבע הישראלי? במקרים מסוג זה, יבקשו הזוג הנרגש לסגור לעצמם קייטרינג מקצועי אשר ידאג לכל צרכי המוזמנים עם שפע של מטעמים קולינריים נהדרים.

במקרה המדובר, לא הבחירה באולם האירועים היא האתגר, כי אם הבחירה בחברת הקייטרינג שתענה ותעלה על הציפיות. אם כך הדבר, כיצד בוחרים בשירותי קייטרינג לחתונות? כל זאת במדריך הקצרצר הבא.

קייטרינג עם עמדות הגשה

אל תתנו לצמד המילים 'עמדות הגשה' להטעות אתכם; מדובר במיצג ויזואלי מרשים למדי כאשר העמדות מגיעות בשלל עיצובים שונים.

ניתן למצוא חברות קייטרינג לחתונות המביאות עמן עמדות הגשה בצורת עגלת עץ כפרית, וכן עמדות הגשה הנראות כמו עמדת אבן יוקרתית.

העמדות מתופעלות על-ידי מגישים ומגישות מסבירי פנים המביאים לאורחים והאורחות את שלל המטעמים השונים.

חתונות בוטיק מסוג זה, מביאות עמן אווירת בופה יוקרתי וטעים להפליא. האורחים יכולים לשוב בכל עת שירצו אל העמדות, וליהנות משלל המטעמים שנשאו חן בעיניהם.

קייטרינג מלווה בשירותי מלצרות

אם ברצותכם לדמות ככל הניתן את האווירה של אולם אירועים, הרי שתוכלו גם להזמין שירותי קייטרינג המגובים במלצרים ומלצריות המגיעים עד לשולחנותיהם של הסועדים.

השירות יכול לכלול תפריט בבנייה אישית ובו המלצרים מגיעים אל השולחנות, לוקחים את ההזמנה עם האפשרויות העומדות לרשות המוזמנים, ולאחר מכן מגישים את המנות בסדר מופתי מן הראשונות, דרך המשניות, ועד לעיקריות והקינוחים.

שירות שכזה, יכול להקנות לחתונה הבוטיק את האווירה היוקרתית אחריה הזוג הנרגש מחפש.

קייטרינג מגשי אירוח

עורכים את החתונה במרחב הביתי? או שמא מבקשים לערוך חתונה בחיק הטבע אך מבלי לייצר אופרציה שלמה המדמה אולם אירועים? במקרה המדובר הרי שמגשי אירוח יכולים לקלוע במדויק אל מטרתכם.

מגשי אירוח הם אחד מן הפתרונות הפופולריים ביותר כיום בשירותי הקייטרינג, כאשר הם מביאים עמם שפע של אפשרויות קולינריות ממנות ראשונות, דרך משניות ועד לעיקריות וקינוחים, והכל בתוך מגשים בצלחות מקצועי ומעורר תיאבון.

מתאים בתור בופה נפלא עם שפע של אפשרויות לבחירה.

באיזה תפריט נבחר?

בשירותי קייטרינג חשוב לדעת כי הרוב המכריע שומר על כללי הכשרות, וזאת במטרה שהשירותים יהיו פתוחים ונגישים עבור כלל הלקוחות.

לכן בבחירתכם בשירותים מסוג זה, הרי שיהיה עליכם לבחור בין קייטרינג בשרי לחלבי.

כן כדאי לדעת, כי ישנן חברות קייטרינג המתמחות גם בבישול טבעוני, כזה המאפשר שפע של מטעמים פרווה בטעמים נפלאים ומשובחים, המשתלבים באופן הרמוני עם שלל הבשרים.

שירותי הקייטרינג יכולים לכלול בשרים על האש ועד לעשיית בשרים בטכניקות צלייה מתקדמות. במקרים ובהם אתם מחפשים אחר טכניקות צלייה מתקדמות המביאות נתחים יוצאי דופן, הרי שמומלץ יהיה לדייק את החיפוש ולחפש אחר גרילמן לאירועים, ולא אחר קייטרינג בכללותו.

חברת קייטרינג מקצועית תוכל להכווין אתכם אל עבר התפריט שיתאים במדויק למוזמנים ולמוזמנות, ולבנות אתכם את כל המנות שילוו את האירוע מתחילתו ועד סופו.

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם