מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

המדריך ליעוץ נישואין

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

לפני שניכנס לנושא של ייעוץ נישואין, חשוב לנו מאוד להדגיש. השירות של יועץ נישואין אינו שמור רק למקרים אשר בהם כבר ישנן בעיות ואתם רוצים לפתור אותן. יועץ הנישואין הוא הכתובת גם בתחילת הדרך כאשר הכול וורוד וזוהר ואתם רוצים להקים את ביתכם באופן הכי יציב והכי תקף שרק יכול להיות. אחרי הכול אתם מגיעים אל הנישואין חסרי ניסיון בדרך כלל (ובסוגריים, אם אתם כבר כן מנוסים ונכנסתם למסגרת שנייה כרגע מן הסתם הניסיון שלכם לא באמת הוכיח את עצמו מה שמחייב אתכם עוד יותר לדאוג לכך שתקבלו הדרכה מקצועית של יועץ נישואין)

בעזרתו של איש מקצוע מהתחום הזה של ייעוץ נישואין יש לכם סיכוי מעולה להגיע הרבה יותר בשלים והרבה יותר טובים וחזקים אל חיי הנישואין. משם הדרך שלכם לחיים מאושרים תהיה הרבה יותר קצרה.

איך בוחרים יועץ נישואין?

אז הבנתם שכדאי לכם לפנות אך יועץ נישואין. אם זה כדי שירפד עבורכם את הדרך החדשה במתן עצות וליווי מקצועיים ואם זה כאשר אתם כבר נמצאים בשלב כזה של בלגנים ומהומות בחיי הנישואין שלכם ואתם רוצים להשיב את השלום על כנו.

הבחירה ביועץ הנישואין צריכה להיעשות מתוך בירור ובדיקת מספר נושאים:

  • ניסיון – לניסיון יש הרבה מאוד מה לומר לגבי ההצלחה של איש המקצוע בפועל. ברגע שיש ניסיון יש גם התחככות עם סיטואציות שונות מה שמייעל את עבודתו של יועץ הנישואין שיודע איך וכיצד להתנהל מול המקרה שלפניו.
  • השתייכות קהילתי של יועץ הנישואין – זה לא סוד שלכל קהילה יש את הניואנסים שלה ואת הקודים הפנימיים שלה. קשה מאוד עבור יועץ נישואין שמגיע מבחוץ, שייגש ויטפל בבעיות שונות בקרב בני זוג המשתייכים לקהילה אחרת ושונה. עם כל הכבוד לכל המטפלים מכל הסוגים, תמיד חשוב לפנות אל מטפל המכיר את הזו ומכיר את החוג ממנו הם באים והוא זה שיודע להעמיד חזרה את הבית על תילו גם במקרים חמורים.
  • הצלחות בשטח – ככל שתשימו לב לנתון הזה של הצלחות מוכחות בשטח של אותו איש מקצוע, כך תוכלו להיות רגועים יותר כי אכן תקבלו שירות יעיל וטוב שיוכיח את עצמו גם במקרה שלכם. כדי להגיע אל איש מקצוע כזה ברמה כזו אתם כמובן צריכים לעבוד קשה ולברר היטב אך התוצאה בהחלט תשתלם לכם בסופו של דבר. כי רק תצליחו להגיע למקום טוב שאכן יעלה אתכם על דרך המלך.

המלצות – נדמה כי התשובה הטובה ביותר על השאלה איך לבחור יועץ נישואין עוברת דרך המלצות. המלצות של לקוחות קודמים ושל מטופלים שעברו תחת ידיו של יועץ הנישואין. אין ספק כי ככל שיהיו יותר המלצות יעידו אלו כי אכן מדובר באיש מקצוע מומחה עלין אתם יכולים לסמוך בלב שלם.

המדריך ליעוץ נישואין
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם