מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

חתונה בצל הקורונה

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

ככה פתאום, אחרי חודשים רבים של ארגונים והכנות אינטנסיביות לכבוד היום המאושר שלכם, תעשיית החתונות נעצרה וקפאה באופן מוחלט. מלבד התסכול והאכזבה, זוגות רבים מרגישים תחושת אי וודאות מהמצב החדש ולא יודעים מה לעשות עם החתונה. לדחות? לבטל? להשאיר בתאריך המקורי ולהתפלל לטוב? חתונה בצל הקורונה – הנה מה שחשוב לבדוק ולדעת.

בדקו הסכמים וחוזים

בין אם מדובר באולם או גן האירועים שבו אתם עתידים להתחתן ובין אם בספקים השונים בחתונה שלכם, כדאי שתבדקו מה אומרים הסעיפים בהסכמים השונים על ביטול או דחייה של האירוע בעקבות כוח עליון. ברוב החוזים ישנו סעיף אשר מתייחס לנושא ומאפשר פיצוי כזה או אחר או החזרת המקדמות.

חתונה בקורונה

ואם אחד מהספקים בבידוד?

מצב נוסף שיכול להיות הוא, שבמועד החתונה שלכם (במידה ותחליטו לקיים אותה, אולי במתכונת מצומצמת בשל ההגבלות) חלק מהספקים ישהו בבידוד ולא יוכלו להגיע לאירוע. גם כאן השלב הראשוני הוא בדיקת הסעיף הרלוונטי בחוזה. לרוב אצל מרבית הספקים ישנה התייחסות למצב בו נותן השירות אינו יכול להגיע לאירוע ומה קורה במצב כזה. 

בדרך כלל האלטרנטיבה היא הבאת מחליף מטעמו של נותן השירות. הקפידו לבדוק מה המשמעות במידה ותרצו לבטל את החוזה מול אותו הספק בעקבות הסיטואציה, בכל זאת מדובר במצב בו בעל המקצוע שבחרתם, צלם הסטילס למשל, אינו יכול להגיע ורוצה לשלוח מחליף. ברור ומובן שלא כל הזוגות ירצו לקבל ספק חלופי ולא בטוח שיהיה חיבור ביניכם. 

דחייה או ביטול?

מסתמן שמגיפת הקורונה כאן וצפויה להישאר גם בחודשים הקרובים. החזרה למצב של שגרה תהיה לפי הערכות המומחים רק בחודשי הקיץ (איזור יוני- יולי) ועל כן במתכונת הנוכחית סביר להניח שתצטרכו לדחות או לחילופין לבטל את החתונה. לדחייה של אירוע החתונה בשל הקורונה יש מספר יתרונות – זה מאפשר לכם להתכונן טוב יותר ולסגור קצבות שעדיין לא סגורים, מה גם שאתם לא מבטלים את הספקים שבחרתם אלא פשוט מחליפים לתאריך אחר. כמובן שלא תמיד הכל מסתדר ויש סיכון שהספקים שרציתם יהיו תפוסים בתאריך החדש, אבל במצב הנוצר, הספקים יעדיפו כמובן דחייה על ביטול האירוע לגמרי.  

 

באשר לביטול, היתרון הבולט הוא שאתם לא מתחייבים לתאריך נוסף שמשוריין על ידי גורמים רבים (אולם, ספקים, אורחים) ועלול להתבטל או להידחות פעם נוספת. עוגמת הנפש בדחיית האירוע בפעם השניה היא גדולה וזוגות רבים מעדיפים להימנע מכך ומחליטים לבטל עד יעבור זעם. החסרון במצב של ביטול החתונה הוא כמובן באי שיריון הספקים שרציתם, שעלולים להיתפס במועד החדש וכמובן התעסקות משפטית עם חוזים מול הגורמים השונים עקב הביטול, כולל השלכות כלכליות והפסדים כספיים שאולי תחוו בתהליך.

מתחתנים בזמן הקורונה

הישארו מעודכנים במצב

הקפידו להתעדכן כל הזמן במצב החדש, בין אם בחדשות ובין אם באתרים של הגורמים הרשמיים כמו למשל אתר משרד הבריאות, מה שיסייע לכם בקבלת ההחלטה הנכונה והמושכלת ביותר באשר לקיום חתונה בצל הקורונה.

כל עקבה לטובה!

אז נכון, דחייה או ביטול של היום החשוב שלכם זאת סיבה אמיתית לאכזבה ותסכול, אבל חשוב להבין שבכל סיטואציה ניתן להסתכל גם על חצי הכוס המלאה. דחיית האירוע יכולה לספק לכם זמן נוסף על מנת להגיע לחתונה הכי מוכנים שיש או אפילו לארגן עוד קצת את ירח הדבש המפנק שתעשו כשהכל יחזור למצב של שגרה. השמחה באירוע תהיה כפולה ומכופלת ותהיו בטוחים שהאורחים שלכם יעשו לכם שמח כמו שלא עשו באף חתונה אחרת. 

חתונות בקורונה

בנוסף, אם זה מנחם אפילו מעט, אתם לא לבד! אתם אחד עם השני/ה ועם זוגות רבים בישראל ובעולם. נסו להסתכל על הדברים בצורה קלילה ושמרו על אופטימיות כי בסופו של דבר תצאו מחוזקים מבחינה זוגית מהמשבר הזה ועם סיפור מגניב לספר לילדים שלכם. וזכרו – בסופו של יום, האהבה תמיד מנצחת.

חתונה בצל הקורונה
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם